Innsett Oktober ´14

Gikk ikke denne gangen desverre. Fikk mensen igår:( Litt små trist nå igrunn! :crybaby2
Men får vel prøve igjen, selv om det virker litt tungt nå.. Gikk jo forsåvidt greit hele forsøket, bare bortsett fra at vi ikke ble gravide(som igrunn var det viktigste..hehe)
Masse lykke til til dere andre her inne! :signs003:Heartpink

Så trist å høre, millatilla. Jeg trodde at mensen ville bli litt forsinket når man hadde prøverør jeg? Altså- at mensen først kom 1-2 uker etter testdagen? Huff, vil heller ha en negativ test enn tante rød, merker jeg!

Lykke til vidre som prøver, millatilla! Det kommer en tid for dere og :Heartred
 
Så trist å høre, millatilla. Jeg trodde at mensen ville bli litt forsinket når man hadde prøverør jeg? Altså- at mensen først kom 1-2 uker etter testdagen? Huff, vil heller ha en negativ test enn tante rød, merker jeg!

Lykke til vidre som prøver, millatilla! Det kommer en tid for dere og :Heartred

Det kommer nok sikkert litt an på syklus og medisiner, trur det er ganske normalt å få det til "vanlig" tid også. Litt kjipt å få det før man har testa ja, tok en test uansett da.. bare sånn for å ha gjort det åxsmile8

Takk for det! Blir vel vår tur også ja håper jeg xsmile3 var jo første forsøk bare..
Krysser fingre for positiv test for deg til torsdagen!xsmile5
 
Gikk ikke denne gangen desverre. Fikk mensen igår:( Litt små trist nå igrunn! :crybaby2
Men får vel prøve igjen, selv om det virker litt tungt nå.. Gikk jo forsåvidt greit hele forsøket, bare bortsett fra at vi ikke ble gravide(som igrunn var det viktigste..hehe)
Masse lykke til til dere andre her inne! :signs003:Heartpink
Så leit.. :-( Sender en klem og et stort lykke til i neste runde :)
 
Gikk ikke denne gangen desverre. Fikk mensen igår:( Litt små trist nå igrunn! :crybaby2
Men får vel prøve igjen, selv om det virker litt tungt nå.. Gikk jo forsåvidt greit hele forsøket, bare bortsett fra at vi ikke ble gravide(som igrunn var det viktigste..hehe)
Masse lykke til til dere andre her inne! :signs003:Heartpink
Trist å lese :( bedre lykke neste gang :) for hvert lodd vi trekker øker sjansen for at vi lykkes ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Usj ikke noe kjekt millatilla :( :( dere skal få det til <3 <3

Jonette: suuper spennende :) :) spent på å høre hvordan det går :D
 
Usj ikke noe kjekt millatilla :( :( dere skal få det til <3 <3

Jonette: suuper spennende :) :) spent på å høre hvordan det går :D
Er skikkelig spent selv også :) dette bli sjette gang vi setter tilbake, men første gang i naturlig syklus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gratulerer som ruger :D :D rug vel nå <3
 
Gratulerer som ruger, Sunflower! Det er bare et egg som trengs for å gjøre deg gravid <3 :)
 
Lykke til med rugingen, Sunflower!! :)
 
Back
Topp