* Innsett i September *

Jeg tror kanskje jeg er på vei å miste :( enten dumme tester eller så håper jeg at HCG er fin imorgen :( lei meg!!!

Neii, hvorfor tror du det? :/
Litt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkere :( håper jeg har feil :( :(. Tar en digital i kveld når jeg fått klart å holde meg en del timer

Litt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkere :( håper jeg har feil :( :(. Tar en digital i kveld når jeg fått klart å holde meg en del timer
Så lenge det er brunt kan det jo være crinonen. Og menssmerter kan også være livmora som vokser :) prøv å ikke få helt panikk før du får svar i morgen.. :)

Jeg har også brunt i crinonen og "mens-smerter". :)
Eneste forskjellen på meg og deg er at jeg ikke har tatt test siden den i går morges. Du gir deg selv mange bekymringer ved å teste hele tida.....
Er forøvrig veldig spent på den digitale i kveld. Håper så inderlig for deg vet du <3

Brunt er gammelt blod, så det er ikke noe farlig. Og jeg har menssmerter av og på hele tiden. Noen ganger er det helt forferdelig vondt, andre ganger bare murring:) Jeg er sikker på at testen blir sterkere igjen om du tester i kveld. Så du får prøve å ikke drikke så mye da, så blir testen så fin så:D

Brunt er gammelt blod, så det er ikke noe farlig. Og jeg har menssmerter av og på hele tiden. Noen ganger er det helt forferdelig vondt, andre ganger bare murring:) Jeg er sikker på at testen blir sterkere igjen om du tester i kveld. Så du får prøve å ikke drikke så mye da, så blir testen så fin så:D
Takk for at dere gir meg styrke til å se fremover og at lille spiren er der! Så da får jeg bare krysse og tro det går riktig vei.

Har bestilt meg wondfo tester nå, for de der one step var noe herk.

Trist å lese at du er så urolig :( Skjønner godt at du har det vondt. Som de andre skriver, så er jo litt brunt normalt. Kanskje kommer det av såre slimhinner. Det er jo ikke friskt blod! Tror ikke det er noen fare jeg altså :) Tror på spiren din :D Jeg har menssmerter av og på hele tiden, så vondt i magen er jo gjerne at det jobbes godt.

Og strekene, det er one step sin feil! Wondfo kommer til å gi deg mye finere strek :) Klem

Prøv ikke bekymre deg (vet det ikke er lett) De One step testene er helt ubrukelige!! Jeg har testet med wondfo og one step på samme urin hele veien. One step er ikke til å stole på. Ene dagen er den tydeligere enn den andre, for så nesten bli borte helt. wondfo har jeg hatt jevn stigning på hele veien.
At det murrer i magen er et bra tegn. ;) Mange som får såre slimhinner av crinone.

Lykke til og stor klem til deg i bekymringen. :love022

14 Dpo og får denne lysende mot meg!!!! ❤️
ImageUploadedByBV Forum1443961034.222004.jpg

Back
Topp