Jeg har også testdato 5 oktober og skal teste meg idag ( eller når jeg våkner ) heheAhajeg fikk testdato 5 oktober
men kommer nok å svi av en test hvertfall søndag!!!
men blodprøve 5 oktober
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også testdato 5 oktober og skal teste meg idag ( eller når jeg våkner ) heheAhajeg fikk testdato 5 oktober
men kommer nok å svi av en test hvertfall søndag!!!
men blodprøve 5 oktober
Lykke til i dag!Jeg har også testdato 5 oktober og skal teste meg idag ( eller når jeg våkner ) hehespennende! Lykke til
![]()
Neii, hvorfor tror du det? :/Jeg tror kanskje jeg er på vei å misteenten dumme tester eller så håper jeg at HCG er fin imorgen
lei meg!!!
Litt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkereNeii, hvorfor tror du det? :/
Så lenge det er brunt kan det jo være crinonen. Og menssmerter kan også være livmora som vokserLitt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkerehåper jeg har feil
![]()
. Tar en digital i kveld når jeg fått klart å holde meg en del timer
Jeg har også brunt i crinonen og "mens-smerter".Litt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkerehåper jeg har feil
![]()
Brunt er gammelt blod, så det er ikke noe farlig. Og jeg har menssmerter av og på hele tiden. Noen ganger er det helt forferdelig vondt, andre ganger bare murringLitt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkerehåper jeg har feil
![]()
NegativtLykke til i dag!
Negativtser ikke for meg at jeg ska få positivt noen gang...Arh
![]()
Nei huffNegativtser ikke for meg at jeg ska få positivt noen gang...Arh
![]()
Takk for at dere gir meg styrke til å se fremover og at lille spiren er der! Så da får jeg bare krysse og tro det går riktig vei.Brunt er gammelt blod, så det er ikke noe farlig. Og jeg har menssmerter av og på hele tiden. Noen ganger er det helt forferdelig vondt, andre ganger bare murringJeg er sikker på at testen blir sterkere igjen om du tester i kveld. Så du får prøve å ikke drikke så mye da, så blir testen så fin så
![]()
Varm og stor klem fra meg! Krysser fingrene for en gledelig overraskelse om en dag eller to!Negativtser ikke for meg at jeg ska få positivt noen gang...Arh
![]()
![]()
Litt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkerehåper jeg har feil
![]()
Litt brunt blandet med crinone, litt vondt i magen og streken ikke noe særlig sterkerehåper jeg har feil
![]()

![]()
Hurra! Gratulerer!14 Dpo og får denne lysende mot meg!!!!Vis vedlegget 139413