Hadde en skikkelig knekk etter enda en kjemisk i august (mistet 4+4), men fikk starte rett på medisiner... Har derfor sneket i kulissene frem til nå, men merker at nervevraket og testetøsa savnet støtten til dere fine her inne! Ser at det har vært en helt fantastisk gravidbølge her inne! Gratulerer så masse til dere alle!

Føler også med de det ikke har gått for, og jeg krysser det jeg har for at det går for dere snart!
Jeg hadde uttak på mandag, og fikk ut 11 flotte egg. 8 av disse ble befruktet, og ett ble satt inn på onsdag... Det var visstnok et perfekt og symmetrisk 6-delt egg, og vi fikk beskjed om at de resterende 7 dyrkes videre til blastocyster og forhåpentligvis nedfrysing i morgen... Veldig emosjonelt innsett, for vi fikk til og med bilde av vakre celleklumpen vår!

Fikk ta dobbel dose ovitrelle denne gangen for å få ideelle forhold for en graviditet, så merker at jeg er håpefull selv om vi nå har mistet maaaange ganger.. Har testet de tre siste dagene for å se ovitrellen gå ut, men testene har ikke blitt så mye svakere som jeg hadde trodd!
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: