* Innsett i September *

Takk folkens!!! Jeg er i ekstase!!!! Lykkerus! Vanskelig å ikke si det til noen med halve familien på hyttetur ;) løper frem og tilbake til doen for å skjule tester haha ;)

Fikk denne nå. :D
11DPO
009bfe3ff37083fd6063a77d003a5215
Gratulerer!!!!
Min strek var plutselig borte i dag :(
Men håper enda par dager!!!

Gratulerer!!!!
Min strek var plutselig borte i dag :(
Men håper enda par dager!!!
Ikke noe galt med den testen? Fikk en blank selv og tok en ny og den fikk fin strek :)

Vet ikke.. Har testdag mandag og bare tre tester igjen.. Så jeg tar en ny i morgen tidlig.. Håper!!!
Spennende :) får da tro den viste feil testen idag :)

Hadde en skikkelig knekk etter enda en kjemisk i august (mistet 4+4), men fikk starte rett på medisiner... Har derfor sneket i kulissene frem til nå, men merker at nervevraket og testetøsa savnet støtten til dere fine her inne! Ser at det har vært en helt fantastisk gravidbølge her inne! Gratulerer så masse til dere alle! ❤️ Føler også med de det ikke har gått for, og jeg krysser det jeg har for at det går for dere snart! :)

Jeg hadde uttak på mandag, og fikk ut 11 flotte egg. 8 av disse ble befruktet, og ett ble satt inn på onsdag... Det var visstnok et perfekt og symmetrisk 6-delt egg, og vi fikk beskjed om at de resterende 7 dyrkes videre til blastocyster og forhåpentligvis nedfrysing i morgen... Veldig emosjonelt innsett, for vi fikk til og med bilde av vakre celleklumpen vår! ❤️ Fikk ta dobbel dose ovitrelle denne gangen for å få ideelle forhold for en graviditet, så merker at jeg er håpefull selv om vi nå har mistet maaaange ganger.. Har testet de tre siste dagene for å se ovitrellen gå ut, men testene har ikke blitt så mye svakere som jeg hadde trodd!

Onsdag:
15yyk9g.jpg

Torsdag:
2mz0ieu.jpg

Fredag:
1scu3s.jpg

Hadde en skikkelig knekk etter enda en kjemisk i august (mistet 4+4), men fikk starte rett på medisiner... Har derfor sneket i kulissene frem til nå, men merker at nervevraket og testetøsa savnet støtten til dere fine her inne! Ser at det har vært en helt fantastisk gravidbølge her inne! Gratulerer så masse til dere alle! ❤️ Føler også med de det ikke har gått for, og jeg krysser det jeg har for at det går for dere snart! :)

Jeg hadde uttak på mandag, og fikk ut 11 flotte egg. 8 av disse ble befruktet, og ett ble satt inn på onsdag... Det var visstnok et perfekt og symmetrisk 6-delt egg, og vi fikk beskjed om at de resterende 7 dyrkes videre til blastocyster og forhåpentligvis nedfrysing i morgen... Veldig emosjonelt innsett, for vi fikk til og med bilde av vakre celleklumpen vår! ❤️ Fikk ta dobbel dose ovitrelle denne gangen for å få ideelle forhold for en graviditet, så merker at jeg er håpefull selv om vi nå har mistet maaaange ganger.. Har testet de tre siste dagene for å se ovitrellen gå ut, men testene har ikke blitt så mye svakere som jeg hadde trodd!

Onsdag:
15yyk9g.jpg

Torsdag:
2mz0ieu.jpg

Fredag:
1scu3s.jpg
Så spennende!! Det tar jo ca. 10 dager før ovitrellen er ute av systemet, så det nærmer seg vel blank test. Evt så blir den ikke blank, men snur og bare blir sterkere!:D Masse lykke til i rugeperioden! :) Når er testdato?

Onsdag:
15yyk9g.jpg

Torsdag:
2mz0ieu.jpg

Fredag:
1scu3s.jpg

Jeg og hadde uttak på mandag og innsett på onsdag :-) har og begynnt å teste får å se når ovitrelle går ut
ImageUploadedByBV Forum1443801131.036417.jpg

Den øverste er tatt på onsdag ettermiddag og den nederste er tatt i dag fredag morgen :-)

Syns dine tester var noe sterkere enn mine, men det er vell kanskje fordi du hadde dobbel dose ovitrelle og da tar det kanskje litt lenger tid :-) gratulerer som ruger!!! Når er TD? :-)

Last edited:
Hvordan går det jenter? Her har jeg vært litt fraværende pga hyttetur. Men tankene surrer i ett sett uansett :)

Håper på å se enda flere gravidtester fremover som lyser positive!!!! Og det skal vi se ;)

Hvordan går det jenter? Her har jeg vært litt fraværende pga hyttetur. Men tankene surrer i ett sett uansett :)

Håper på å se enda flere gravidtester fremover som lyser positive!!!! Og det skal vi se ;)
Jeg har ikke turt teste jeg, må vel prøve meg på en snart. Bethlisa satte jo inn dagen før meg og har fått positivt resultat :)

Så spennende!! Det tar jo ca. 10 dager før ovitrellen er ute av systemet, så det nærmer seg vel blank test. Evt så blir den ikke blank, men snur og bare blir sterkere!:D Masse lykke til i rugeperioden! :) Når er testdato?
Jeg og hadde uttak på mandag og innsett på onsdag :) har og begynnt å teste får å se når ovitrelle går utVis vedlegget 139101
Den øverste er tatt på onsdag ettermiddag og den nederste er tatt i dag fredag morgen :)

Syns dine tester var noe sterkere enn mine, men det er vell kanskje fordi du hadde dobbel dose ovitrelle og da tar det kanskje litt lenger tid :) gratulerer som ruger!!! Når er TD? :)
Testedato her er 14. Oktober... Superspent! Men merker at jeg har skikkelig troa, og er veldig fornøyd med såpass sterke tester fortsatt - og satser på at det sørger for optimale livmorsforhold for fantastiske celleklumpen vår! ❤️

Når er testdato for deg svane92?

Min hCG var 737 16 dpo, eller 11dp5dt. Så det er jo lovende. Er ganske sikker på at det blir junibaby. Er så glad for at det er så mange som har klart det i denne gruppen :) Tenker på de som må fortsette også, håper alle snart får to streker :)
Gratulerer! Det er jo en fantastisk hcg! Jeg har målt på 16 dpo selv tidligere, og hadde da kun 98 (men det var en ex-u)... Synes det virker ekstremt lovende! :)

Back
Topp