* Innsett i September *

Her er mine tester nå ikveld 9dpo. Er veldig spent på morgendagens tester. :)
438574953f4e8dfa22d9bb7c5e75f2e5

0f16a615cdbcbfbf211fff54eccc0ff0

Sååå bra Bethlisa! Du er preggis jo :D Denne skal klamre seg fast.

Hurra!!!! Har ikke vært inne på gravid.
Så deilig nyheter for dere :)))

Jeg skal på fredag, kl 09. Ikke hatt noen blødninger, og kvalmen er på plass. Likevel blitt veldig nervøs.... :(
Det var helt fantastiske nyheter. Skjønner godt du er nervøs, var det veldig selv. På fredag får dere svaret dere lengter etter:-)

Du er gravid så lenge du får sånne streker :) Skjønner allikevel at du ikke slipper jubelen løs riktig ennå. Er det one step tester du tar?
Dårlig tester idag :( hvordan vet man om det er one step eller wondfo?

ImageUploadedByBV Forum1443676708.714995.jpg
virker som den ene testen idag tidlig var defekt. Fikk strek på den andre jeg tok :) til og med Sambo så den :)

Gratulerer så mye :)

Vis vedlegget 138704virker som den ene testen idag tidlig var defekt. Fikk strek på den andre jeg tok :) til og med Sambo så den :)
Du har one step testene, og de tar lengre tid enn wondfo. Noen ganger litt dårligere på strek. Kunne ønske jeg kunne sende mine gjennom telefonen til deg, så kunne du prøvd de:D Men jeg ser jo noe der da! :D

Du har one step testene, og de tar lengre tid enn wondfo. Noen ganger litt dårligere på strek. Kunne ønske jeg kunne sende mine gjennom telefonen til deg, så kunne du prøvd de:D Men jeg ser jo noe der da! :D
Takk! Da fikk jeg godt svar på det :) ble skikkelig lei meg og var helt på gråten! Glad jeg tok en test til ;) søta! :) ❤️

Gratulerer så masse :D :D
Hehe vet ikke om jeg tørr å si takk enda :) se an i løpet av mandag hvor jeg får svar på blodprøven :) om jeg skulle vært så heldig har jeg fortsatt to egg på frys!!! :)

Det er nok one step du har, ser sånn ut. Ikke så bra tester, man får mye dårligere streker på de enn på wondfo :)
Ja Starbucks sa det var one step :) så da får jeg bare håpe bedre strek etterhvert uansett :)

Back
Topp