Starbucks
Forumet er livet
Gleder meg til testene dine fremover nå!!!Se på denne! Håper det er begynnelsen på noeVis vedlegget 138643
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til testene dine fremover nå!!!Se på denne! Håper det er begynnelsen på noeVis vedlegget 138643
Se på denne! Håper det er begynnelsen på noeVis vedlegget 138643
Her er mine tester nå ikveld 9dpo. Er veldig spent på morgendagens tester.![]()
![]()
![]()
Det var helt fantastiske nyheter. Skjønner godt du er nervøs, var det veldig selv. På fredag får dere svaret dere lengter etterHurra!!!! Har ikke vært inne på gravid.
Så deilig nyheter for dere))
Jeg skal på fredag, kl 09. Ikke hatt noen blødninger, og kvalmen er på plass. Likevel blitt veldig nervøs....![]()
Dårlig tester idagDu er gravid så lenge du får sånne strekerSkjønner allikevel at du ikke slipper jubelen løs riktig ennå. Er det one step tester du tar?
Vis vedlegget 138704virker som den ene testen idag tidlig var defekt. Fikk strek på den andre jeg toktil og med Sambo så den
![]()
Du har one step testene, og de tar lengre tid enn wondfo. Noen ganger litt dårligere på strek. Kunne ønske jeg kunne sende mine gjennom telefonen til deg, så kunne du prøvd deVis vedlegget 138704virker som den ene testen idag tidlig var defekt. Fikk strek på den andre jeg toktil og med Sambo så den
![]()
Takk! Da fikk jeg godt svar på detDu har one step testene, og de tar lengre tid enn wondfo. Noen ganger litt dårligere på strek. Kunne ønske jeg kunne sende mine gjennom telefonen til deg, så kunne du prøvd deMen jeg ser jo noe der da!
![]()
Hehe vet ikke om jeg tørr å si takk endaGratulerer så masse![]()
![]()
Tørr i å si takk på mandag etter blodprøveGratulerer så mye![]()
Dårlig tester idaghvordan vet man om det er one step eller wondfo?
Ja Starbucks sa det var one stepDet er nok one step du har, ser sånn ut. Ikke så bra tester, man får mye dårligere streker på de enn på wondfo![]()
Gratulerer!Endelig er jeg blir ruger![]()
GratulererEndelig er jeg blir ruger![]()
Hurra!Endelig er jeg blir ruger![]()