Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Neida! Den er faktisk vannbasert!Ville vært forsiktig med lakk som ikke er vannbasert!! Regner med det er oljebasjert! Få mannen til å gjøre det, så kan eventuelt du tape og gjøre det klart for han![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida! Den er faktisk vannbasert!Ville vært forsiktig med lakk som ikke er vannbasert!! Regner med det er oljebasjert! Få mannen til å gjøre det, så kan eventuelt du tape og gjøre det klart for han![]()
Da er det egentlig ingen fareNeida! Den er faktisk vannbasert!Men jeg får ikke ta noen sjanser uansett
Sambo begynte i dag tidlig og jeg ser på tv
![]()
Joda, han vet det. Derfor han valgte vannbasertDa er det egentlig ingen faremen det trenger han ikke å vite Hehe
![]()
Jeg synes mannen din gjør et klokt valgJoda, han vet det. Derfor han valgte vannbasert![]()
Men han er overbeskyttende uansett![]()
Vi bor i leilighet så her må alle rom taes for at det skal se ryddig ut.. bah..Aha! Da skjønner jegmen det må virkelig til! Rydde og vaske jevnlig, vi har heldigvis to etasjer, så vaske oppe er ikke like mye nødvendig som nede.
Jeg gikk selv til uke 11ish en gang tidligere og har siden det blitt tante til to, så har fått mye kunnskap fra de graviditetene ogsåJeg vil heller ikke ta unødvendige sjanserFår lese litt om det skjønner jeg.
Siden jeg aldri har vært gravid så har jeg aldri satt meg inn i helse- og levereglene for gravide. Visste ikke om salami engang.![]()
Sånn hadde min også tenkt!Joda, han vet det. Derfor han valgte vannbasert
Aha! SkjønnerVi bor i leilighet så her må alle rom taes for at det skal se ryddig ut.. bah..![]()
Så god han er da! Men godt han er omtenksom, for dette er jo en stor ting og da er det ekstra godt å vite de vil ta hensyn til en gravid frueJoda, han vet det. Derfor han valgte vannbasert![]()
For de fleste tror jeg det stemmer ja. Jeg fikk ikke mens før to tre dager etter jeg slutta med det da jeg hadde fryseforsøk..Stemmer det at man ikke får mensen før man slutter med progynova (dersom man ikke er gravid da)?
Aha! Det er jo kjekt å vite.For de fleste tror jeg det stemmer ja. Jeg fikk ikke mens før to tre dager etter jeg slutta med det da jeg hadde fryseforsøk..

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Bastocyst på frys.
Noen som har begynt teste her?
Har testet ut Ovitrellen fra 5 DPO. Nå er testen veldig svak,så nå starter snart jakten på en ekte positiv test.De gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv digital 10 DPO.
Og hvordan går det med dere alle sammen?![]()
Bedre sent enn aldrig, men kommer inn herdetter er våre 2. Forsøk med ivf, 1 forsøk endte desverre i exu (6+5). Har i dag ver på egguthenting og fikk 5 egg, noe som kansje er litt lite.. Når gruer/gleder jeg meg til telfonen i morgen om hvordan det har godt med egga
![]()
I morra er det tid for høsting av egg. Vi kjører innover i kveld og tar ei natt på hotell så vi slipper å opp kl 5 på moraen.
Velkommen!Bedre sent enn aldrig, men kommer inn herdetter er våre 2. Forsøk med ivf, 1 forsøk endte desverre i exu (6+5). Har i dag ver på egguthenting og fikk 5 egg, noe som kansje er litt lite.. Når gruer/gleder jeg meg til telfonen i morgen om hvordan det har godt med egga
![]()
Lykke til i morgen!I morra er det tid for høsting av egg. Vi kjører innover i kveld og tar ei natt på hotell så vi slipper å opp kl 5 på moraen.