* Innsett i September *

Ville vært forsiktig med lakk som ikke er vannbasert!! Regner med det er oljebasjert! Få mannen til å gjøre det, så kan eventuelt du tape og gjøre det klart for han ;)
Neida! Den er faktisk vannbasert! :D Men jeg får ikke ta noen sjanser uansett :p Sambo begynte i dag tidlig og jeg ser på tv ;)

Neida! Den er faktisk vannbasert! :D Men jeg får ikke ta noen sjanser uansett :p Sambo begynte i dag tidlig og jeg ser på tv ;)
Da er det egentlig ingen fare ;) men det trenger han ikke å vite Hehe ;)

Da er det egentlig ingen fare ;) men det trenger han ikke å vite Hehe ;)
Joda, han vet det. Derfor han valgte vannbasert ;)
Men han er overbeskyttende uansett :p

Jeg synes mannen din gjør et klokt valg:D Du skal jo tross alt passe på den lille i magen din, så får han passe på det andre så lenge:)

Jeg vil heller ikke ta unødvendige sjanser ;) Får lese litt om det skjønner jeg.
Siden jeg aldri har vært gravid så har jeg aldri satt meg inn i helse- og levereglene for gravide. Visste ikke om salami engang. :)
Jeg gikk selv til uke 11ish en gang tidligere og har siden det blitt tante til to, så har fått mye kunnskap fra de graviditetene også :p

Vi bor i leilighet så her må alle rom taes for at det skal se ryddig ut.. bah.. :p
Aha! Skjønner ;) vi flyttet ut fra vår flotte leilighet i mai og bor nå i et rekkehus! Masse mer jobb a gitt, men dog godt med større plass da :)

Så god han er da! Men godt han er omtenksom, for dette er jo en stor ting og da er det ekstra godt å vite de vil ta hensyn til en gravid frue ;)

Stemmer det at man ikke får mensen før man slutter med progynova (dersom man ikke er gravid da)?

For de fleste tror jeg det stemmer ja. Jeg fikk ikke mens før to tre dager etter jeg slutta med det da jeg hadde fryseforsøk..
Aha! Det er jo kjekt å vite.
Jeg tror jeg har ikm (CD14- hvis jeg har regnet rett) lørdag 3 oktober mens jeg har TD mandag 5 oktober. Så da kan jeg ikle forvente å få mensen før etter Ikm hvis jeg ikke er gravid hvertfall. Merker jeg hadde vært superstressa hvis jeg ikke hadde visst detta ;)

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Bastocyst på frys. :love017

Noen som har begynt teste her?

Har testet ut Ovitrellen fra 5 DPO. Nå er testen veldig svak,så nå starter snart jakten på en ekte positiv test. ;) De gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv digital 10 DPO.

Og hvordan går det med dere alle sammen? :)

Fikk telefon fra St.Olavs om at det ble et fint Bastocyst på frys. :love017

Noen som har begynt teste her?

Har testet ut Ovitrellen fra 5 DPO. Nå er testen veldig svak,så nå starter snart jakten på en ekte positiv test. ;) De gangene jeg har vært gravid har jeg fått positiv digital 10 DPO.

Og hvordan går det med dere alle sammen? :)

Så bra med ett på frys også, det er jo alltid en bonus :) Krysser for at det blir sterkere test snart!

Bedre sent enn aldrig, men kommer inn her :) detter er våre 2. Forsøk med ivf, 1 forsøk endte desverre i exu (6+5). Har i dag ver på egguthenting og fikk 5 egg, noe som kansje er litt lite.. Når gruer/gleder jeg meg til telfonen i morgen om hvordan det har godt med egga :)

Du trenger kun et gull egg ;) Lykke til med telefon imorgen. Håper du får flere befruktet. :)

Bedre sent enn aldrig, men kommer inn her :-) detter er våre 2. Forsøk med ivf, 1 forsøk endte desverre i exu (6+5). Har i dag ver på egguthenting og fikk 5 egg, noe som kansje er litt lite.. Når gruer/gleder jeg meg til telfonen i morgen om hvordan det har godt med egga :-)
Velkommen!
Trist å høre det gikk galt sist gang... :(

5 egg er jo ikke så værst! Har hørt at når det er færre egg så har de større sjanse for å være perfekte ;)

I morra er det tid for høsting av egg. Vi kjører innover i kveld og tar ei natt på hotell så vi slipper å opp kl 5 på moraen.
Lykke til i morgen! :) Er nok lurt å bo på hotell.

Back
Topp