* Innsett i September *

Jeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(

Krysser fingrene for deg!:) bra tegn at det har stoppet tenker jeg! Hvilken rugedag er du på? Menssmerter er vel også normalt? Jeg har hvertfall en del av det.

Hei
trasser.gif

Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.
Føler i grunn at håpet er ute....

Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?
Sånn er det til meg også i morgen, og jeg bor så langt unna at jeg er halvveis der i 9tiden. Kommer til å få mild panikk om noen ringer meg i den tiden i morgen..

Hvordan gikk det i dag? :)
Ble det innsett?

Hmm lurer fælt på når jeg skal tørre å teste? Tenker jeg burde være 11 dpo i hvertfall :)

Skikkelig nervøs for å teste! Blodprøve blir tatt 5 oktober, men tenkte å teste en dag før det hvertfall

Huff, ikke gøy med blødninger :( jeg hadde forsåvidt en mindre, men normal mens den gangen jeg ble gravid på egenhånd, med (detaljer) klumper og friskt blod og alt. En mnd etterpå banket hjertet på ultralyd :) det kan gå bra likevel er det jeg prøver å komme frem til! :)
Aldri gøy med blod og jeg skjønner engstelsen din. Heldigvis går det ofte bra for det om enn har litt blødning i starten. Håper det er noe uskyldig. Lykke til :love022
Neineinei. Dette skal gå bra! Har du vært hos fastlegen og målt hcg? Hvis du tar 2 blodprøver med 48 timer mellom så får du se at stigningen er som den skal. Dette skal gå så fint så:) Dermed basta! :))
Dette SKAL gå bra. Syns ikke du skal måtte leve i uvisshet en hel uke til. Be fastlegen om ny hCG. Sender deg positive tanker.

Takk for lykkeønskninger, alle sammen. Det rareste er at blødningen er hver morgen og vedvarer litt utover formiddagen, sånn har det vært i tre dager nå. Litt ikke mye, men nok til at det er veldig veldig ubehagelig. Jeg målte hcg i forrige uke, fin stigning. Nå kjenner jeg at jeg ikke orker å dra til legen nok en gang. Orker ikke de damene på labben lenger, har jo rent ned legekontoret mange ganger før for blodprøve og har jo blitt "hcg dama" Tok en cb i dag og den viser fortsatt 3+, så det roa meg litt ned. Kunne kanskje tatt en UL før, men det er kanskje for tidlig? er 5+1 i dag.

Takk for lykkeønskninger, alle sammen. Det rareste er at blødningen er hver morgen og vedvarer litt utover formiddagen, sånn har det vært i tre dager nå. Litt ikke mye, men nok til at det er veldig veldig ubehagelig. Jeg målte hcg i forrige uke, fin stigning. Nå kjenner jeg at jeg ikke orker å dra til legen nok en gang. Orker ikke de damene på labben lenger, har jo rent ned legekontoret mange ganger før for blodprøve og har jo blitt "hcg dama" Tok en cb i dag og den viser fortsatt 3+, så det roa meg litt ned. Kunne kanskje tatt en UL før, men det er kanskje for tidlig? er 5+1 i dag.
Se der ja, dette går sikkert bra :D

Back
Topp