* Innsett i September *

2 perfekte befruktede egg. De 3 andre hadde ikke kommet seg helt , men hun hadde ikke gitt de helt opp enda. :)
YES!! :D 2 er bedre enn ingen, og kanskje det blir fler? ;)
Når blir innsett?

Ferdig med uttak jeg :) 11 egg :) tredje uttak og endelig ligger alt til rette for et ferskinnsett på torsdag! Krysser fingre og tær for god befruktning og deling!

Herlig!! :D
Ikke lenge til innsett nå. Blir så bra dette her. Heier på ferskforsøket ditt :D

På tide med en oppdatering her. Jeg er nok den siste som skal igang her i september gruppa, innsett her blir vel egentlig i oktober. Men holder meg hos dere jeg. Kjøkkenet er i dag blitt montert, jeg har mistet jobben og har 3 dager igjen til jeg skal kose meg hjemme. Har funnet ut at det er helt greit at jeg skal være hjemme nå. Skal jo bli gravid, så 9 måneder hjemme som ruger og permisjon hjemme etter det er jo helt topp det er så morro å lese om alle dere son får positiv test. Det gjør utrolig vondt og lese om de som det ikke går veien for denne gangen. Til dere: ikke mist motet

Så hyggelig at du vil være inne hos oss :) Blir spennende å følge med på deg også.
Synd det med jobben men høres ut som du tar det bra og tenker positivt. Det er viktig i alle livets Vanskeligheter. Håper det blir full klaff på dette forsøket sånn at du kan kose deg hjemme med graviditeten :)

Krysser sammen med deg! Så bra at det er muligheter for ferskforsøk.
Herlig!! :D
Ikke lenge til innsett nå. Blir så bra dette her. Heier på ferskforsøket ditt :D
Kryss og hei så mye dere får til, jeg VIL ha baby til sommeren :D gleder meg til å prøve ferskforsøk! Legen virket oppriktig glad for at jeg fikk muligheten til ferskforsøk nå, og var så optimistisk :) håper jo såklart på et par egg på frys også, så jeg slipper flere vonde uttak på en stund ;)

Morro å lese at det går fremover med mange av dere, mindre morro å lese om negative tester....
Jeg ruger så best jeg kan, masse symptomer, men det er vel lutinusen som lager de :)
Føles ut som en evighet til TD, og begynner å bli redd for negativ test.......

Da fikk man innsett av et fire delt og et fem delt egg! :) jeg er herved ruger! Men lurer følt på hva som er optimalt for er egg som har vært fryst? Er fem delt nok?
Så bra!!!! Gratulerer som ruger!!:D :D

Så trist... Var det eggene eller svømmerne da? Huff. Jeg vet at Knask fikk beskjed om dette, og at det faktisk var ett egg som kom senere slik at det ble innsett. Så det er håp!

Tusen takk :) Aner ikke årsaken, men håper det skjer noe der ila natten ;)

Håper for deg at de blir befruktet i natt. Har ikke personlig erfaring med det men hvis sykehuset har håp, så er det håp :)

Håper jeg og !!!! :)
De ringer før 09.00 dersom vi ikke skal inn.... Spørs om jeg får sove i natt ;)

Da håper jeg de ikke ringer.
Forstår godt det blir vanskelig å sove i natt!! Prøv å tenke positive tanker <3

Offisiell testdag :) 5+1 idag.
ImageUploadedByBV Forum1442983191.985872.jpg

Hei
trasser.gif

Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.
Føler i grunn at håpet er ute....

Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?
Håper de har kommet seg ila natten og at det blir innsett på deg!

Jeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(

Sånn er det til meg også i morgen, og jeg bor så langt unna at jeg er halvveis der i 9tiden. Kommer til å få mild panikk om noen ringer meg i den tiden i morgen..

Jeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(
Huff, ikke gøy med blødninger :( jeg hadde forsåvidt en mindre, men normal mens den gangen jeg ble gravid på egenhånd, med (detaljer) klumper og friskt blod og alt. En mnd etterpå banket hjertet på ultralyd :) det kan gå bra likevel er det jeg prøver å komme frem til! :)

Aldri gøy med blod og jeg skjønner engstelsen din. Heldigvis går det ofte bra for det om enn har litt blødning i starten. Håper det er noe uskyldig. Lykke til :love022

Neineinei. Dette skal gå bra! Har du vært hos fastlegen og målt hcg? Hvis du tar 2 blodprøver med 48 timer mellom så får du se at stigningen er som den skal. Dette skal gå så fint så:) Dermed basta! :))

Dette SKAL gå bra. Syns ikke du skal måtte leve i uvisshet en hel uke til. Be fastlegen om ny hCG. Sender deg positive tanker.

Back
Topp