Bubbly
ønsker meg en liten skatt
YES!!2 perfekte befruktede egg. De 3 andre hadde ikke kommet seg helt , men hun hadde ikke gitt de helt opp enda.![]()
Når blir innsett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YES!!2 perfekte befruktede egg. De 3 andre hadde ikke kommet seg helt , men hun hadde ikke gitt de helt opp enda.![]()
Ferdig med uttak jeg11 egg
tredje uttak og endelig ligger alt til rette for et ferskinnsett på torsdag! Krysser fingre og tær for god befruktning og deling!
På tide med en oppdatering her. Jeg er nok den siste som skal igang her i september gruppa, innsett her blir vel egentlig i oktober. Men holder meg hos dere jeg. Kjøkkenet er i dag blitt montert, jeg har mistet jobben og har 3 dager igjen til jeg skal kose meg hjemme. Har funnet ut at det er helt greit at jeg skal være hjemme nå. Skal jo bli gravid, så 9 måneder hjemme som ruger og permisjon hjemme etter det er jo helt topp det er så morro å lese om alle dere son får positiv test. Det gjør utrolig vondt og lese om de som det ikke går veien for denne gangen. Til dere: ikke mist motet
Krysser sammen med deg! Så bra at det er muligheter for ferskforsøk.
Kryss og hei så mye dere får til, jeg VIL ha baby til sommerenHerlig!!
Ikke lenge til innsett nå. Blir så bra dette her. Heier på ferskforsøket ditt![]()
YES!!2 er bedre enn ingen, og kanskje det blir fler?
Når blir innsett?
Herlig!!Innsett imorgen![]()
Så bra!!!! Gratulerer som ruger!!Da fikk man innsett av et fire delt og et fem delt egg!jeg er herved ruger! Men lurer følt på hva som er optimalt for er egg som har vært fryst? Er fem delt nok?
Så trist... Var det eggene eller svømmerne da? Huff. Jeg vet at Knask fikk beskjed om dette, og at det faktisk var ett egg som kom senere slik at det ble innsett. Så det er håp!
Håper for deg at de blir befruktet i natt. Har ikke personlig erfaring med det men hvis sykehuset har håp, så er det håp![]()
Da håper jeg de ikke ringer.Håper jeg og !!!!
De ringer før 09.00 dersom vi ikke skal inn.... Spørs om jeg får sove i natt![]()
Håper de har kommet seg ila natten og at det blir innsett på deg!Hei![]()
Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.
Føler i grunn at håpet er ute....
Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?
Sånn er det til meg også i morgen, og jeg bor så langt unna at jeg er halvveis der i 9tiden. Kommer til å få mild panikk om noen ringer meg i den tiden i morgen..Håper jeg og !!!!
De ringer før 09.00 dersom vi ikke skal inn.... Spørs om jeg får sove i natt![]()
Huff, ikke gøy med blødningerJeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(
Jeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(

Herlig!!!Offisiell testdag5+1 idag. Vis vedlegget 137471
Neineinei. Dette skal gå bra! Har du vært hos fastlegen og målt hcg? Hvis du tar 2 blodprøver med 48 timer mellom så får du se at stigningen er som den skal. Dette skal gå så fint såJeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(
Jeg klarer ikke helt å forlate dere ennå kjenner jeg. Har de to siste morgnene blødd friskt blod. Ikke fryktelig mye, men det er blod. I går stoppa det opp. Litt menssmerter. Fikk et nervøst sammenbrudd i går. Skal på Ul om en uke. Håper inderlig at dette ikke er begynnelsen på slutten :-(