Cinnamon
Glad i forumet
Hurra! Gratulerer så mye!!Rugedag 13 og testdag her- måtte teste kl. 5 da guttungen våkna da, og jeg var så tissetrengt at jeg måtte gå på do
Var hyggelig lesning i morgentimene<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer så mye!!Rugedag 13 og testdag her- måtte teste kl. 5 da guttungen våkna da, og jeg var så tissetrengt at jeg måtte gå på do
Tiden frem til å ringe inn har gått kjempe raskt! Men nå den siste timen er litt treg merker jeg![]()
Hold ut! Snart er det overTiden frem til å ringe inn har gått kjempe raskt! Men nå den siste timen er litt treg merker jeg![]()
Gratulerer så masse!!Rugedag 13 og testdag her- måtte teste kl. 5 da guttungen våkna da, og jeg var så tissetrengt at jeg måtte gå på do
JAAAA!!!!'Da overlevde begge!!! Time klokken 13:00 idagbare å forte seg til Riksen!
JAAAA!!!!'![]()
Beste nyheten i dag altså!
Lykke til med innsett. Vi to kommer til å ligge ved siden av hverandre på føden med hvert vårt tvillingpar vettu![]()
Ferdig med uttak jeg11 egg
tredje uttak og endelig ligger alt til rette for et ferskinnsett på torsdag! Krysser fingre og tær for god befruktning og deling!

Da fikk man innsett av et fire delt og et fem delt egg!jeg er herved ruger! Men lurer følt på hva som er optimalt for er egg som har vært fryst? Er fem delt nok?
Da fikk man innsett av et fire delt og et fem delt egg!jeg er herved ruger! Men lurer følt på hva som er optimalt for er egg som har vært fryst? Er fem delt nok?
Ferdig med uttak jeg11 egg
tredje uttak og endelig ligger alt til rette for et ferskinnsett på torsdag! Krysser fingre og tær for god befruktning og deling!
2 perfekte befruktede egg. De 3 andre hadde ikke kommet seg helt , men hun hadde ikke gitt de helt opp enda.![]()
Hei![]()
Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.
Føler i grunn at håpet er ute....
Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?
Håper for deg at de blir befruktet i natt. Har ikke personlig erfaring med det men hvis sykehuset har håp, så er det håpHei![]()
Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.
Føler i grunn at håpet er ute....
Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?