* Innsett i September *

Rugedag 13 og testdag her- måtte teste kl. 5 da guttungen våkna da, og jeg var så tissetrengt at jeg måtte gå på do;)
Var hyggelig lesning i morgentimene:)<3
Hurra! Gratulerer så mye!!:D

Tiden frem til å ringe inn har gått kjempe raskt! Men nå den siste timen er litt treg merker jeg :(

Tiden frem til å ringe inn har gått kjempe raskt! Men nå den siste timen er litt treg merker jeg :(

Uff... Jeg vet AKKURAT hvordan du føler det. Helt grusomt å vente på den klokka.... :(

Snart bare 45 min igjen da!! :D

ÅÅÅHH!!! Spent!!! :D
Håper alt jeg makter for deg :)

Hold ut! Snart er det over:) Spill litt candy crush eller legg en kabal, så har du slått ihjel noen minutter:)) Snart er du ruger!! :D

Da overlevde begge!!! Time klokken 13:00 idag :) bare å forte seg til Riksen!
JAAAA!!!!' :D
Beste nyheten i dag altså! :)

Lykke til med innsett. Vi to kommer til å ligge ved siden av hverandre på føden med hvert vårt tvillingpar vettu :D

JAAAA!!!!' :D
Beste nyheten i dag altså! :)

Lykke til med innsett. Vi to kommer til å ligge ved siden av hverandre på føden med hvert vårt tvillingpar vettu :D

Lykkerus!!! Tenk om jeg får lov til å bli tvillingmamma! Herremin! Hadde vært en drøm!

Ja det hadde vært kjempe hyggelig faktisk ;)

Hei
trasser.gif

Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.
Føler i grunn at håpet er ute....

Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?

Da fikk man innsett av et fire delt og et fem delt egg! :) jeg er herved ruger! Men lurer følt på hva som er optimalt for er egg som har vært fryst? Er fem delt nok?

På tide med en oppdatering her. Jeg er nok den siste som skal igang her i september gruppa, innsett her blir vel egentlig i oktober. Men holder meg hos dere jeg. Kjøkkenet er i dag blitt montert, jeg har mistet jobben og har 3 dager igjen til jeg skal kose meg hjemme. Har funnet ut at det er helt greit at jeg skal være hjemme nå. Skal jo bli gravid, så 9 måneder hjemme som ruger og permisjon hjemme etter det er jo helt topp det er så morro å lese om alle dere son får positiv test. Det gjør utrolig vondt og lese om de som det ikke går veien for denne gangen. Til dere: ikke mist motet

Da fikk man innsett av et fire delt og et fem delt egg! :) jeg er herved ruger! Men lurer følt på hva som er optimalt for er egg som har vært fryst? Er fem delt nok?

Hvordan fikk du vite hvor mange delinger det er?
De har aldri sagt noe om delinga til meg. Nysgjerrig! :)

Hei
trasser.gif

Da fikk vi den kjipe telefonen fra Porsgrunn.... Ingen egg har befruktet seg til i dag, men de håpet at noe kunne skje ila natten.

Noen som har erfaring med at eggene har befruktet seg over natten til innsetting?

Så trist... Var det eggene eller svømmerne da? Huff. Jeg vet at Knask fikk beskjed om dette, og at det faktisk var ett egg som kom senere slik at det ble innsett. Så det er håp!

Hei
trasser.gif

Håper for deg at de blir befruktet i natt. Har ikke personlig erfaring med det men hvis sykehuset har håp, så er det håp :)

Last edited:
Back
Topp