* Innsett i September *

Har ventet i 11 (!) dager på nye tester. De kom endelig, og jeg hadde ikke bestilt wondfo slik som jeg trodde. Nedtur. Tror jeg har fått one step?

Jaja, måtte jo teste. Litt utvannet ettermiddagsurin, men den fungerte likevel :)
Rugedag 16 (4+4).
ImageUploadedByBV Forum1442682985.036368.jpg

Hei! Hiver meg inn her. Hadde innsett av to embryoer på onsdag, noe overstimulert og fryktelig sliten i hodet og kroppen. 6 runde med ivf nå, merker jeg sakte men sikkert begynner å bli helt tullerusk enda jeg bare er på rugedag 3... Hjelp! Noen som også har testdag i uke 40?
Spennende! Gratulerer som ruger! :D Masse lykke til med rugetiden, og måtte de 2 ukene bare flyyyy avgårde:D

Har ventet i 11 (!) dager på nye tester. De kom endelig, og jeg hadde ikke bestilt wondfo slik som jeg trodde. Nedtur. Tror jeg har fått one step?

Jaja, måtte jo teste. Litt utvannet ettermiddagsurin, men den fungerte likevel :)
Rugedag 16 (4+4).
Vis vedlegget 136844
Åååh, så deilig å se sånne sterke og fine streker!! Jeg tester fortsatt hver dag jeg. Haha:))

ÆÆÆÆH!!! Så gøy!!! Gratulerer!!!:D ❤️

Takk :-) Tiden fremover blir spennende. Bør vel måle hcg nivå til uken og se om den er stigende. Forstår det sånn at jeg må vente ytterligere 4 uker for å se om det er én eller to...

Takk :-) Tiden fremover blir spennende. Bør vel måle hcg nivå til uken og se om den er stigende. Forstår det sånn at jeg må vente ytterligere 4 uker for å se om det er én eller to...
Hvis du måler hcg med en dag i mellom kan man kanskje se om det er 2. For stigningen vil være mye høyere om det er to:) Hvis du tar én på mandag og onsdag så kanskje du får svaret ditt. Evt slenge på en til på fredag:D

Dagens test, rugedag 17/ 19dpo. Eller 17dp2dt som vi også sier ;)

Fikk fortsatt 2-3 på digital (forrige digitale ble tatt onsd, og da var hcg 380). Skjønner jeg er for utålmodig, men det nærmer seg kanskje 3+? :)
ImageUploadedByBV Forum1442725884.791023.jpg

Fikk fortsatt 2-3 på digital (forrige digitale ble tatt onsd, og da var hcg 380). Skjønner jeg er for utålmodig, men det nærmer seg kanskje 3+? :)
Vis vedlegget 136895

Det er jo forskjell fra test til test. Det vet du jo :-) Har ingen erfaring med å tolke strekene på digital, men helt sikker på at du får det snart! Jeg fikk 2-3 på tirsdag og 3+ i dag.

Det er jo forskjell fra test til test. Det vet du jo :-) Har ingen erfaring med å tolke strekene på digital, men helt sikker på at du får det snart! Jeg fikk 2-3 på tirsdag og 3+ i dag.
Hurra for 3+ :)

Hei september jenter!
Gratulerer til alle med positve tester!
Og stor klem til dere som ikke lyktes denne runden.

Jeg har hatt en kjemisk graviditet, var gravid en uke i det minste. Eller teknisk sett er jeg vel gravid enda, for intet har kommet ut. Men i dag var testen helt blenda.

Jeg tar pause fra forumet nå. Har det blytungt. Håper å komme sterkere tilbake når det nærmer seg fryseforsøk.

Lykke til videre alle dere som ikke har hatt innsett enda :-)

Rugedag 16 (4+4).
Vis vedlegget 136844
gratulerer så mye med graviditeten.koselig at det klaffet for deg :)

Rugedag 11 idag og jeg har fått positive tester siden rugedag 7.
Er så redd det skal gå galt så tester ofte et par ganger om dagen for å følge med:/ ;) til nå har det vært tydelig og klar stigning, men de siste par døgnene føler jeg ikke det har vært så store forskjellen i testene... Hva tror dere? (De to øverste er morgen og kveld igår, nederste er fra i morges, ca 30 min gammel her)

Vedlegg

• 2015-09-20 08.57.49.jpg
    2015-09-20 08.57.49.jpg
    619,7 KB · Visninger: 78

Vis vedlegget 136895
Nice!:D 3+ må man ha hcg fra 2000 og opp, så det er bare å regne seg frem. 380 på onsdag dobles til fredag (760), dobles til søndag (1520). Så på tirsdag er du over 3000 og bør ihvertfall få 3+ :D

Nice!:D 3+ må man ha hcg fra 2000 og opp, så det er bare å regne seg frem. 380 på onsdag dobles til fredag (760), dobles til søndag (1520). Så på tirsdag er du over 3000 og bør ihvertfall få 3+ :D
I know...hehe. ;) Var bare så fristende å late som det var tirsdag allerede :) Fikk jo 2-3 med hcg på 164 :D

Hei september jenter!

Jeg har hatt en kjemisk graviditet, var gravid en uke i det minste. Eller teknisk sett er jeg vel gravid enda, for intet har kommet ut. Men i dag var testen helt blenda.

Jeg tar pause fra forumet nå. Har det blytungt. Håper å komme sterkere tilbake når det nærmer seg fryseforsøk.

Lykke til videre alle dere som ikke har hatt innsett enda :-)
Skjønner godt at du trenger en pause fra forumet. Jeg håper du kommer tilbake og oppdaterer oss når du skal gjennom frys. Jeg har veldig lyst til å følge deg hele veien til mål:) Sender deg en stor klem og håper du får oppstart med en gang når du er klar for det:D

Hei september jenter!

Lykke til videre alle dere som ikke har hatt innsett enda :)

Trist! En stor klem til deg og lykke til videre. :love022

Jeg trodde 3+ var fra 1000!? Hadde 240 i blodet på onsdag, høres nesten helt sprøtt ut at jeg skal ha over 3000 nå. :D

Edit: mente 2000

Back
Topp