* Innsett i September *

Rugedag 7 er veldig tidlig. Men ca 12 dager etter innsett er det noen som er heldige og får se streken:) For andre er dette også for tidlig. Strimlene kan variere i fargestoffet, noe som gjør at de varierer på utslaget også. Om du får blank eller svak test, så prøver du igjen om et par dager:)

Den var ikke hvit. Men den ene var så mye mørkere enn den andre, så stusset bare over at de kunne bli så forskjellige. Har også noen stikk i nedre delen av magen når jeg reiser meg rask og gjør brå bevegelser. Nesten som jeg strekker noe. Pleier ikke å ha det, og lurer på om det kan være i forbindelse med dette? Gjør veldig vondt noen sekunder, før det forsvinner helt. Vært borti det før? Tenker jo at noe går galt hver gang, men det har vært sånn i noen dager - så kanskje det er vanlig?

De
Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, og du skal ikke tenke på at det er egoistisk eller bittert. Det er bare sånn det er. Det her er så sinnsykt tøft å holde på med, og folk som ikke har prøvd å få barn lenge og med mange negative forsøk bak seg vil ikke ha anelse om hvordan det føles. Det er så jævlig vondt når det ikke går, eller når man kjenner de negative tankene komme snikende. Man mister fokus både hjemme og på jobb. Jeg stengte meg inne. Ville ikke snakke med noen for de kom sikkert bare til å fortelle meg at de var gravide eller noe sånt. Nå husker jeg ikke i skrivende stund hvor lenge siden det er siden innsett, men noen er heldige og får utslag tidlig på testene, noen må vente til 12 dager etter innsett, og noen enda lenger. Hvis TD nærmer seg så kam du jo prøve å ta en strimmel i morgen tidlig når urinen er litt mer konsentrert. Mange har jo veldig utvannet utpå ettermiddagen også. Krysser fingrene for at dette skal gå bra for dere. Sender over en stor klem❤ Skrik ut og gråt så mye du vil. Det er din rett til å gjøre det:)

Det er nettopp nå jeg er så takknemlig for dette forumet og andre som vet akkurat hvordan dette er :) det er alltid noen som vet akkurat hvordan en har det :) og sånt er godt å vite.

Det er godt å snakke med mannen om det såklart, men bare vi kvinner vet hvor slitsomt og grusomt en prosess som denne kan være :)

Jeg skal fortsette å teste fram til mandag som er TD. Hadde innsett mandag 7 og hadde jeg vært gravid tenker jeg at en svak strek ville ha vært synlig nå. Men man vet jo aldri...

Takk for oppmuntrende ord :) det hjelper faktisk :)

Den var ikke hvit. Men den ene var så mye mørkere enn den andre, så stusset bare over at de kunne bli så forskjellige. Har også noen stikk i nedre delen av magen når jeg reiser meg rask og gjør brå bevegelser. Nesten som jeg strekker noe. Pleier ikke å ha det, og lurer på om det kan være i forbindelse med dette? Gjør veldig vondt noen sekunder, før det forsvinner helt. Vært borti det før? Tenker jo at noe går galt hver gang, men det har vært sånn i noen dager - så kanskje det er vanlig?
De smertene du refererer til er ligamentsmerter. Livmor som utvider seg, og det er et godt tegn:):)

De

Det er nettopp nå jeg er så takknemlig for dette forumet og andre som vet akkurat hvordan dette er :) det er alltid noen som vet akkurat hvordan en har det :) og sånt er godt å vite.

Det er godt å snakke med mannen om det såklart, men bare vi kvinner vet hvor slitsomt og grusomt en prosess som denne kan være :)

Jeg skal fortsette å teste fram til mandag som er TD. Hadde innsett mandag 7 og hadde jeg vært gravid tenker jeg at en svak strek ville ha vært synlig nå. Men man vet jo aldri...

Takk for oppmuntrende ord :) det hjelper faktisk :)
Ta en ny i morgen tidlig, dypp de 15 sekundene og les av resultatet når det har gått 5 min. Regner med at det er Billige-Teste du har kjøpt fra? Noen ganger er de litt trege med å komme frem:) Jeg krysser fingrene for deg!!:D

Da var det over for denne gangen også. Negativ test i morgest og TR har meldt sin ankomst. Neste forsøk blir i følge legene lang protokoll, og jeg ber om at jeg får uttak/innsett i november. To måneder er grusomt lenge å vente for noen som gjerne skulle blitt gravid så fort som F.

Er så egoistisk at jeg dropper forumet framover. Blir bare sutrete av innholdet av alle lykkelige historier som jeg selvfølgelig unnet hver og en av dere, men mitt skjøre ego tåler det ikke om dagen :)

Lykke til videre alle sammen, så sees vi sikkert igjen her inne :)

Da var det over for denne gangen også. Negativ test i morgest og TR har meldt sin ankomst. Neste forsøk blir i følge legene lang protokoll, og jeg ber om at jeg får uttak/innsett i november. To måneder er grusomt lenge å vente for noen som gjerne skulle blitt gravid så fort som F.

Er så egoistisk at jeg dropper forumet framover. Blir bare sutrete av innholdet av alle lykkelige historier som jeg selvfølgelig unnet hver og en av dere, men mitt skjøre ego tåler det ikke om dagen :)

Skjønner veldig godt at du ikke orker å være på BV i det hele tatt. Trist å lese at det ikke gikk denne gangen heller. Bra du skal ha lang protokoll neste gang, på Riksen så de mye bedre resultater ved bruk av det. Det er tøft gjort å se fremover allerede, håper du kommer tilbake når det nærmer seg. Får tro det blir i november allerede...

Lykke til videre. Klem!

Nei nei :( Dette var trist å høre!
Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å droppe forumet frem til neste forsøk. Du skal tross alt tenke på deg selv og gjøre det som er best for deg! Jeg pleier også å ta pauser fra forumet når det er lenge å vente på forsøk, og det er bra for både meg og sambo. Ta god vare på deg selv og prøv å kose dere og nyte høsten. Forhåpentligvis får dere forsøk i november og da starter denne spennende, slitsomme reisen igjen. Jeg har bare hatt lang protokoll og syns egentlig det gikk over all forventning :)

Ønsker deg og dere en god høst og lykke til med neste forsøk <3

Trist at det ikke gikk veien denne gangen. Jeg forstår godt at du trenger en BV pause. Måtte ha det selv også da det ikke gikk veien for oss sist gang. Du må ha masse lykke til.

Det var trist å lese:( Skjønner godt at du trenger en pause herfra. Jeg har også meldt meg ut ved hvert negative forsøk. Lykke til videre frem til neste forsøk:)

Nå har jeg satt inn ett egg! Er kjempespent. TD er 01/10, men jeg omfavner testetøsa og begynner 5dp5dt, altså på torsdag. Testing er jo sååå gøy :D
Rug vel og godt! Gleder meg til du skal teste :-)

En stoor stor klem til deg! Ta deg en pause fra bv, denne prøverørsprosessen er meget tøff og uforutsigbar. Håper dere får bedre utfall neste runde. Du er hjertelig velkommen tilbake hit når du er klar :-) ta vare på deg selv :-)

Nå har jeg satt inn ett egg! Er kjempespent. TD er 01/10, men jeg omfavner testetøsa og begynner 5dp5dt, altså på torsdag. Testing er jo sååå gøy :D
Wuhuuu!!! Happy rugings! :D

Hei! Hiver meg inn her. Hadde innsett av to embryoer på onsdag, noe overstimulert og fryktelig sliten i hodet og kroppen. 6 runde med ivf nå, merker jeg sakte men sikkert begynner å bli helt tullerusk enda jeg bare er på rugedag 3... Hjelp! Noen som også har testdag i uke 40?

Hvordan går det med testingen din?:D

Denne var ikke så vanskelig å tolke
ImageUploadedByBV Forum1442676818.413734.jpg

Så ser ut til at jeg er gravid. Satser på at dette går bra :-)

Hei! Hiver meg inn her. Hadde innsett av to embryoer på onsdag, noe overstimulert og fryktelig sliten i hodet og kroppen. 6 runde med ivf nå, merker jeg sakte men sikkert begynner å bli helt tullerusk enda jeg bare er på rugedag 3... Hjelp! Noen som også har testdag i uke 40?

Ja, 01/10 her :) Hvor hører du til?

Back
Topp