* Innsett i September *

Sitter og venter på å ta blodprøve. Skikkelig nervøs!!!

Alt var bra!!! En milepæl lengre oppnådd! Innsett på tirsdag! :) hurra! Crinone skal startes opp med fra søndag :)

Alt var bra!!! En milepæl lengre oppnådd! Innsett på tirsdag! :) hurra! Crinone skal startes opp med fra søndag :)
Yay! :D Jeg begynner med crinone lørdag :) Vente vente

Yay! :D Jeg begynner med crinone lørdag :) Vente vente
Ja!!!!! Herremin ventetiden føles forevig!!

Men glemte å spørre om vi kan ha sex... Vet du?

Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt termingruppen og her inne. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...

Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt termingruppen og her inne. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...
Ikke ta sorgene på forskudd. Men: det er lov å være bekymret og redd. Du har jobbet hardt i mange år for å komme dit dere er nå. Håper på positivt BP svar! Klem fra en like emosjonell og hysteriskredd nygravid :-)

Rugedag 13. Fikk svar på gårdagens blodprøve. Hcg på 240. Spotter fortsatt rosa.

Skjønner at slikt kan skremme! For man vil jo gjeeeerne at denne spiren skal sitte, og vet du hva, jeg er sikker på din sitter som bare det denne gangen! ❤️

Rugedag 13. Fikk svar på gårdagens blodprøve. Hcg på 240. Spotter fortsatt rosa.
Det er jo supert resultat!!! :) Spotting er bare rester av lutinus. Dette går fint :)

Ja!!!!! Herremin ventetiden føles forevig!!

Men glemte å spørre om vi kan ha sex... Vet du?
Aner ikke :O
Tørr ikke ha sex nå i tilfelle jeg kødder til hele greia!

Forstår du er nervøs vennen...
Men nå er det ingenting du kan gjøre til eller fra for at egget/eggene skal klore seg fast. Prøv å fokusere på de positive tankene og la bekymringene ligge. Vet det er vanskelig, men du må prøve :)
Finn på noe med venninner eller typen :) dra på kino eller shopping. Prøv å tenk på noe annet. Klem!!

Back
Topp