Starbucks
Forumet er livet
Åh, er grisenervøs selv. Venter på å ta blodprøve!!Takk! Skikkelig nervøs nå merker jegtidlig ute og venter!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, er grisenervøs selv. Venter på å ta blodprøve!!Takk! Skikkelig nervøs nå merker jegtidlig ute og venter!
![]()
Lykke lykke til!!Kontroll idag! Er på vei inn til Oslo for å sjekkes. Spent på ståa inni der!håper på innsett på mandag, men vi får se.
Tvi tvi, dette kommer til å gå kjempebra!!!!!Sitter og venter på å ta blodprøve. Skikkelig nervøs!!!
Ingen tvil der, gratulerer!5 dager til testdato. Hva er den foreløpige dommen? Skal streken bli like rød som kontrollstreken? Vis vedlegget 136456
Det går så bra! Godt å få svaret senere idag daSitter og venter på å ta blodprøve. Skikkelig nervøs!!!
Takk! Gikk kjempe bra!Lykke lykke til!!
Gratulerer! Du er gravid!5 dager til testdato. Hva er den foreløpige dommen? Skal streken bli like rød som kontrollstreken? Vis vedlegget 136456
Yay!Alt var bra!!! En milepæl lengre oppnådd! Innsett på tirsdag!hurra! Crinone skal startes opp med fra søndag
![]()
Lykke til!! <3Sitter og venter på å ta blodprøve. Skikkelig nervøs!!!
Ja!!!!! Herremin ventetiden føles forevig!!Yay!Jeg begynner med crinone lørdag
Vente vente
Ikke ta sorgene på forskudd. Men: det er lov å være bekymret og redd. Du har jobbet hardt i mange år for å komme dit dere er nå. Håper på positivt BP svar! Klem fra en like emosjonell og hysteriskredd nygravidNå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt termingruppen og her inne. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...
Det er vel bra! Jeg hadde 90 på rugedag 11Rugedag 13. Fikk svar på gårdagens blodprøve. Hcg på 240. Spotter fortsatt rosa.
Skjønner at slikt kan skremme! For man vil jo gjeeeerne at denne spiren skal sitte, og vet du hva, jeg er sikker på din sitter som bare det denne gangen!Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt termingruppen og her inne. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...
Det er jo supert resultat!!!Rugedag 13. Fikk svar på gårdagens blodprøve. Hcg på 240. Spotter fortsatt rosa.
Aner ikke :OJa!!!!! Herremin ventetiden føles forevig!!
Men glemte å spørre om vi kan ha sex... Vet du?
Forstår du er nervøs vennen...Nå er jeg så redd. Det er så mange her inne som har forlatt termingruppen og her inne. Har nettopp vært og tatt min andre hcg prøve for å sjekke stigning, men kjenner jeg er kjempenervøs. Prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men har ikke akkurat den beste historikken bak meg når det gjelder graviditet. Er nesten på gråten...