* Innsett i September *

Negativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...
:( nei slik skulle det ikke gå :( uff dette er en hard prosess å gå gjennom ❤️det positive i det hele er at du har egg på frys ❤️så da blir en Eskimo spire! :) og oppstart på et slikt forsøk så slipper du å gå gjennom masse som er mye større prosess.

Jeg tror jeg skal høre med dem jeg :) jeg vil gjerne ha to inn om det er mulig jeg ;) tar imot tvillinger jeg Hehe! Selvom kanskje mannen helst ikke ville hatt tvillinger nå som vi har to fra før av.

Jeg får se om det blir mandag eller tirsdag ;) tenk om vi har innsett samme dag! Når har du fått time? Skal vel sikkert ringe dem på morgenen angående hvordan det har gått med opptiningen!

Herremin snart skal vi ha innsett!!!! Treeeeeege dager :)

Jøss! To fra før, da blir det jo en hel barneflokk med 4! Skjønner kanskje at mannen din ikke er helt hypp på det :p Blir ikke plass i bilen ;)
Men ja, jeg stemmer for tvillinger. To på kjappen, ferdig med det :D Slitsomt de første årene, men så tror jeg det bare er kos :)

Jeg fikk bare beskjed om å ringe dem litt over kl 11 og høre hvordan det har gått med opptiningen, og ut ifra det får jeg kl.slett for innsett :D

Det er såååå leeeenge til!!!

Så bra :D Det høres lovende ut. Når begynner du å teste da? Skal ha innsett på lørdag. Gøy om noen andre tester omtrent da jeg tester ;)
Vi kommer nok til å være i teste-land ganske likt altså. Men mulig du må være sterk og holde deg litt lenger enn planlagt for jeg pleier å være ganske flink med å ikke teste for tidlig :) Har bare 2 tester som jeg må bruke med omhu ;) tipper jeg tester rundt helga 3-4 oktober.

Negativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...
Det er håp så lenge Tanta ikke har kommet enda... Men kjenner meg godt igjen og gir deg en stor klem!!

Blanda hvit test på rugedag 9.... Trodde virkelig at det skulle bli min tur denne gangen.
Altfor tidlig :) Håpet er absolutt ikke ute enda! Kan fortsatt bli din tur denne gangen :)

Vi kommer nok til å være i teste-land ganske likt altså. Men mulig du må være sterk og holde deg litt lenger enn planlagt for jeg pleier å være ganske flink med å ikke teste for tidlig :) Har bare 2 tester som jeg må bruke med omhu ;) tipper jeg tester rundt helga 3-4 oktober.

Da er du myyye sterkere enn meg ja :D

Kjapt spørsmål. Starte med progynova først når det er friskt blod eller med en gang mensen er ventet og man spotter? Skal ha mensen i dag, men er ikke friskt blod. Beklager detaljer

Ja,det er kanskje litt tidlig... ovitrelle har nettopp forlatt kroppen har jeg funnet ut ved testing... skal teste hver dag fram til møkka tanta kommer (klamrer meg fast til det jeg kan) ☺

Her er det ei uke siden innsett idag. Testet idag, men ser ikke lovende ut så langt:/ men er jo tidlig!
Masse lykke til dere andre rugere!:)<3

Back
Topp