Negativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det KAN absolutt være for tidlig!! Krysser fingre og sender klem.Blanda hvit test på rugedag 9.... Trodde virkelig at det skulle bli min tur denne gangen.
Blanda hvit test på rugedag 9.... Trodde virkelig at det skulle bli min tur denne gangen.
Nei, nei, nei... Det var jo ikke sånn det skulle gå. Stor klem til deg.Negativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...

Vent et par dager, kan være alt for tidlig, håpet er ikke ute!Blanda hvit test på rugedag 9.... Trodde virkelig at det skulle bli min tur denne gangen.
Jeg tror jeg skal høre med dem jegjeg vil gjerne ha to inn om det er mulig jeg
tar imot tvillinger jeg Hehe! Selvom kanskje mannen helst ikke ville hatt tvillinger nå som vi har to fra før av.
Jeg får se om det blir mandag eller tirsdagtenk om vi har innsett samme dag! Når har du fått time? Skal vel sikkert ringe dem på morgenen angående hvordan det har gått med opptiningen!
Herremin snart skal vi ha innsett!!!! Treeeeeege dager![]()
Vi kommer nok til å være i teste-land ganske likt altså. Men mulig du må være sterk og holde deg litt lenger enn planlagt for jeg pleier å være ganske flink med å ikke teste for tidligSå braDet høres lovende ut. Når begynner du å teste da? Skal ha innsett på lørdag. Gøy om noen andre tester omtrent da jeg tester
![]()
Det er håp så lenge Tanta ikke har kommet enda... Men kjenner meg godt igjen og gir deg en stor klem!!Negativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...
Altfor tidligBlanda hvit test på rugedag 9.... Trodde virkelig at det skulle bli min tur denne gangen.
Vi kommer nok til å være i teste-land ganske likt altså. Men mulig du må være sterk og holde deg litt lenger enn planlagt for jeg pleier å være ganske flink med å ikke teste for tidligHar bare 2 tester som jeg må bruke med omhu
tipper jeg tester rundt helga 3-4 oktober.
Blanda hvit test på rugedag 9.... Trodde virkelig at det skulle bli min tur denne gangen.
Kjapt spørsmål. Starte med progynova først når det er friskt blod eller med en gang mensen er ventet og man spotter? Skal ha mensen i dag, men er ikke friskt blod. Beklager detaljer
Regnet med det. Takk for svarJeg fikk beskjed om at det måtte være friskt blod.
Lykke til.![]()