Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Jeg må roe meg ned. Vet det. 2-3 er jo kjempebra. Blir jo helt surrete av det her.Oi!! 2-3 på rugedag 11 er jo sinnsykt bra!!![]()
Det er nok bare såre slimhinner. Det er ikke over før det kommer skikkelig menslignende blødning
![]()
Hurraaaa!!!Da blir det innsett mandag 21. Sept
Legen sa at det er 70% sjans for at de overlever opptining *tommel-opp*
Så spennende!!! Du får satt inn to stk om begge overlever?Da blir det innsett mandag 21. Sept
Jeg regner med det. De har ikke sagt at det blir ett egg inn uansett så tror det kan bli to!Så spennende!!! Du får satt inn to stk om begge overlever?se om jeg er så heldig å komme helt dit da
![]()
Så fint! Ikke lenge igjen nåDa blir det innsett mandag 21. Sept
Jeg tror jeg skal høre med dem jegJeg regner med det. De har ikke sagt at det blir ett egg inn uansett så tror det kan bli to!![]()
Men om de velger å sette inn kun 1 selvom begge overlever skal jeg ikke klage på det. Sambo er redd det kan bli tvillinger og vil helst ikke ha inn 2 stk, så da er det jo greit uansett
Skulle ikke du og ha innsett mandag?
Spennende!![]()
Hahaha
Hahahaha. Jeg har også kjøpt flere digitale i dag!Hahaha) Jeg har vært og kjøpt 2pak med de idag
I tillegg hjalp Lykkeliten_86 meg med å tyde innmaten der. Så i morgen håper jeg på en 2-3
![]()
Hurra!!!!
De har ikke nevnt noe om ICSI, mulig de venter med det til ett eventuelt 3.forsøk.. Om det blir lav befruktningsandel denne gangen også....Krysser for innsett! Får du flere egg er jo sjansen større. Blir det ICSI?
Det er helt umulig å holde seg. Jeg bare omfavner testetøsa like greit, begynner sikkert 5 dager etter innsett![]()
De har ikke nevnt noe om ICSI, mulig de venter med det til ett eventuelt 3.forsøk.. Om det blir lav befruktningsandel denne gangen også....
Da blir det innsett mandag 21. Sept
Disse rugedagene er så utrolig tøffe for psyken kjenner jeg. Hver gang jeg går på do er jeg livredd for å finne første tegn til TR. Sist forsøk fikk jeg TR på rugedag 10 og isdag er jeg på rugedag 8. Stressnivået er over hva som sikkert er bra men jeg er såå livredd for nok et negativt forsøk.
Siste test var siste rest av ovitrellen, og jeg skal teste i morgen eller torsdag( om ikke TR kommer).
Er nesten sånn at jeg unngår å legge planer de neste dagene i tilfelle de går med på gråting og sorg :/
Å neiNegativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...
NeiiiiNegativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...