* Innsett i September *

Oi!! 2-3 på rugedag 11 er jo sinnsykt bra!! :D :D Det er nok bare såre slimhinner. Det er ikke over før det kommer skikkelig menslignende blødning:)

Oi!! 2-3 på rugedag 11 er jo sinnsykt bra!! :D :D Det er nok bare såre slimhinner. Det er ikke over før det kommer skikkelig menslignende blødning:)
Takk for svar! Jeg må roe meg ned. Vet det. 2-3 er jo kjempebra. Blir jo helt surrete av det her.

Da blir det innsett mandag 21. Sept
Legen sa at det er 70% sjans for at de overlever opptining *tommel-opp*

Så spennende!!! Du får satt inn to stk om begge overlever? :) se om jeg er så heldig å komme helt dit da :)

Så spennende!!! Du får satt inn to stk om begge overlever? :) se om jeg er så heldig å komme helt dit da :)
Jeg regner med det. De har ikke sagt at det blir ett egg inn uansett så tror det kan bli to! :D
Men om de velger å sette inn kun 1 selvom begge overlever skal jeg ikke klage på det. Sambo er redd det kan bli tvillinger og vil helst ikke ha inn 2 stk, så da er det jo greit uansett :)

Skulle ikke du og ha innsett mandag?
Spennende! :D

Disse rugedagene er så utrolig tøffe for psyken kjenner jeg. Hver gang jeg går på do er jeg livredd for å finne første tegn til TR. Sist forsøk fikk jeg TR på rugedag 10 og isdag er jeg på rugedag 8. Stressnivået er over hva som sikkert er bra men jeg er såå livredd for nok et negativt forsøk.

Siste test var siste rest av ovitrellen, og jeg skal teste i morgen eller torsdag( om ikke TR kommer).

Er nesten sånn at jeg unngår å legge planer de neste dagene i tilfelle de går med på gråting og sorg :/

Jeg regner med det. De har ikke sagt at det blir ett egg inn uansett så tror det kan bli to! :D
Men om de velger å sette inn kun 1 selvom begge overlever skal jeg ikke klage på det. Sambo er redd det kan bli tvillinger og vil helst ikke ha inn 2 stk, så da er det jo greit uansett :)

Skulle ikke du og ha innsett mandag?
Spennende! :D
Jeg tror jeg skal høre med dem jeg :) jeg vil gjerne ha to inn om det er mulig jeg ;) tar imot tvillinger jeg Hehe! Selvom kanskje mannen helst ikke ville hatt tvillinger nå som vi har to fra før av.

Jeg får se om det blir mandag eller tirsdag ;) tenk om vi har innsett samme dag! Når har du fått time? Skal vel sikkert ringe dem på morgenen angående hvordan det har gått med opptiningen!

Herremin snart skal vi ha innsett!!!! Treeeeeege dager :)

Min testfrie dag gikk i dass:
:D:D:D

image.jpg

Hahaha:)) Jeg har vært og kjøpt 2pak med de idag:D I tillegg hjalp Lykkeliten_86 meg med å tyde innmaten der. Så i morgen håper jeg på en 2-3 :)
Hahahaha. Jeg har også kjøpt flere digitale i dag! :)) smittsomme greier denne testetøsa ;)
Har ingen BT igjen heller....:)

Krysser for innsett! Får du flere egg er jo sjansen større. Blir det ICSI?
Det er helt umulig å holde seg. Jeg bare omfavner testetøsa like greit, begynner sikkert 5 dager etter innsett :)
De har ikke nevnt noe om ICSI, mulig de venter med det til ett eventuelt 3.forsøk.. Om det blir lav befruktningsandel denne gangen også....

De har ikke nevnt noe om ICSI, mulig de venter med det til ett eventuelt 3.forsøk.. Om det blir lav befruktningsandel denne gangen også....

Det er vel ingenting å vente med tenker jeg. Meeen, nå er jo ikke jeg lege da ;) Jeg hadde spurt i alle fall, om de kommer til å velge ICSI, og hvorfor/hvorfor ikke :)

Så bra :D Det høres lovende ut. Når begynner du å teste da? Skal ha innsett på lørdag. Gøy om noen andre tester omtrent da jeg tester ;)

Disse rugedagene er så utrolig tøffe for psyken kjenner jeg. Hver gang jeg går på do er jeg livredd for å finne første tegn til TR. Sist forsøk fikk jeg TR på rugedag 10 og isdag er jeg på rugedag 8. Stressnivået er over hva som sikkert er bra men jeg er såå livredd for nok et negativt forsøk.

Siste test var siste rest av ovitrellen, og jeg skal teste i morgen eller torsdag( om ikke TR kommer).

Er nesten sånn at jeg unngår å legge planer de neste dagene i tilfelle de går med på gråting og sorg :/

Det er kjempetøft å være ruger ja :( Håper ikke TR kommer. Stressnivået ditt gjør nok ingen forskjell på om egget fester seg eller ikke. Det er sikkert bare bra at du ikke har så mange planer, skulle det bli negativt er det jo godt å bare ha seg selv og tenke på. Man klarer jo ikke så mye mer enn det... Uansett: dette skal bli positivt test :D Håper du henger deg på alle de andre med to streker! Du må oppdatere oss når du har testet.
Klem til deg! Du er tøff som står i denne prosessen, det er så vanskelig.

Negativ test i dag tidlig, da kommer nok mensen, som alltid, ila morgendagen...

Last edited:
Back
Topp