Rugedag 10
Vis vedlegget 135690Vis vedlegget 135691
På samlebilde: nederst rugedag 9.
Øverst + CB+ fra i dag![]()
Disse var jammen sterke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rugedag 10
Oioioi! Sterke og fine tester!! Hvor mange egg satte du inn??Rugedag 10
Satte inn to stkOioioi! Sterke og fine tester!! Hvor mange egg satte du inn??![]()
Oioioioiiiiiii!!! Herlig!!!! ❤❤Rugedag 10
Veldig liten sjanse for det så lenge de stiger jaSatte inn to stk
Nå håper jeg det bare holder hele veien!
(Det er vel liten sjans for kjemisk når testene stiger?)
Det er for å teste oss! For å sjekke om vi er tålmodige nok til å takle trassalder og hormonelle tenåringerJeg syns tiden går såååå sakte.
UL på tirsdag for å se om slimhinnene er tjukke nok(?) og så får jeg vel forhåpentligvis dato for innsett...
Skulle ønske innsett var over og TD forbi og at jeg hadde fått positiv test Og blodprøve allerede!!
Hvorfor går tida såååå sakte...?
Haha! Ja, da er det forsåvidt en god test.Det er for å teste oss! For å sjekke om vi er tålmodige nok til å takle trassalder og hormonelle tenåringer)
Hihi, skjønner akkurat hva du menerHaha! Ja, da er det forsåvidt en god test.
Føles egentlig som jeg selv kommer i både trassalder og tenårene når hormonene mine klikker om dagenFrustrert, entusiastisk, vanskelig, lei, optimistisk, utålmodig, glad osv...
Kjenner meg skikkelig igjen!!! Samme sak her.... Baaaah veeeenter og veeeenter!Jeg syns tiden går såååå sakte.
UL på tirsdag for å se om slimhinnene er tjukke nok(?) og så får jeg vel forhåpentligvis dato for innsett...
Skulle ønske innsett var over og TD forbi og at jeg hadde fått positiv test Og blodprøve allerede!!
Haha den der tror jeg aldri man blir forberedt på uansettDet er for å teste oss! For å sjekke om vi er tålmodige nok til å takle trassalder og hormonelle tenåringer)
Jeg syns tiden går såååå sakte.
Lykke til 
Wow!!! 2-3 allerede???? Det må være 2 altså!I går bestemte jeg meg for å vente med mer testing. Trengte det liksom ikke.... (Wtf?!?)
Ikke vet jeg hvordan en slik eplekjekk-anti-testetøs klarte å snike seg med på festen...
Men, i morges hadde noen kvittet seg med henne, så her er morgentest, rugedag 11
(Bilde tatt etter 20 min)
Symptomer: litt mer mensen-murringer i går og nå i morges. (Håper) det er gravidmurringer
Vis vedlegget 135834
Edit: tok en digital nå. 2-3!!![]()
Hmmmm. Tanken har slått megWow!!! 2-3 allerede???? Det må være 2 altså!![]()
For den måler jo i en viss grad hvor gammelt fosteret er, og du kan vel ikke være 5 uker på vei allerede? Du er vel 4 i morgen? Enten er det 2, eller så er kroppen din helt sinnsyk på å produsere hcg
Ja, en dag etter deg - 2 uker siden uttak i morgenFor den måler jo i en viss grad hvor gammelt fosteret er, og du kan vel ikke være 5 uker på vei allerede? Du er vel 4 i morgen? Enten er det 2, eller så er kroppen din helt sinnsyk på å produsere hcg)
)
r litt av at det egentlig er 11 dager til TD (23/9). Hadde aaaaldri holdt så lenge