* Innsett i September *

Da var uttak endelig overstått. Grusomt vondt denne gangen og alarmen gikk da pulsen ble for høy litt dramatisk inne på operasjons stua! Fikk dobbel dose gjennom kanalen og det ble 8 fine egg ut til slutt!

Mannen ble så stresset for sædprøven at vi måtte ringe nedover å gi beskjed om at han ikke får der til. De var så fortåelsesfulle at de sa vi bare skulle komme så eggene ble tatt ut. Mannen dro hjem å gjorde sin del av jobben mens jeg lå på hvile og det gikk bra tilslutt! Stakkars gubben var så stressa at han fikk jernteppet fullstendig. Alt gikk bra til slutt og jeg er godt plassert på sofaen resten av dagen :)

Da er det bare å vente og håpe at noen egg blir befruktet for innsett på mandag :) God helg!
Dæven for et dramatisk uttak, ikke noe man glemmer det der nei, men så utrolig godt det jo ble 8 egg ut!! Spennende å høre på mandag :D

Dæven for et dramatisk uttak, ikke noe man glemmer det der nei, men så utrolig godt det jo ble 8 egg ut!! Spennende å høre på mandag :D

Litt av et uttak ja ;) håper på befrukta egg nå, og er vi heldige blir det kanskje på frys. Har ICSI denne gangen.

Har du hatt innsett?? Er så spennende å høre hvor andre er i løypa! :) hvilken metode bruker du?

Hei jenter :)

Da er ferien over, har kost oss MASSE, og nå er vi klare for vårt andre forsøk på å lage baby på Riksen. Det blir fryseforsøk denne gang.

Ser mange av dere allerede er godt i gang og noen har tilogmed hatt innsett!! :) Gratulerer! :D Det blir noen spennende uker fremover.

Vi venter på mensen på tirsdag og da skal vi (jeg) starte med Progynova. Er vårt første fryseforsøk, så aner ikke hva som venter.

Tror Riksen ønsker å sette inn 2 egg og det er jo kjempespennende!! Sambo er livredd tvillinger, men sjansen for å bli gravid blir jo større med 2. Veldig spennende! :)

Endelig har tr kommet! Begynner med sprøyter på mandag:) soden vi skal igang med ivm blir det kanskje uttak fredag/mandag! Håper dette går!

Da er ferien over, har kost oss MASSE, og nå er vi klare for vårt andre forsøk på å lage baby på Riksen. Det blir fryseforsøk denne gang.

Ser mange av dere allerede er godt i gang og noen har tilogmed hatt innsett!! :) Gratulerer! :D Det blir noen spennende uker fremover.

Vi venter på mensen på tirsdag og da skal vi (jeg) starte med Progynova. Er vårt første fryseforsøk, så aner ikke hva som venter.

Tror Riksen ønsker å sette inn 2 egg og det er jo kjempespennende!! Sambo er livredd tvillinger, men sjansen for å bli gravid blir jo større med 2. Veldig spennende! :)

Jeg skal også ha mitt første fryseforsøk denne måneden :) Når blir innsettet for din del?

Så bra dere har kost dere på ferie. Plutselig står forsøket for døren, selv om det nok føltes uendelig lenge til når dere bestemte dere for å vente.

Åh, har skikkelig lyst på junibaby :D Det har vel du også ;)

Endelig har tr kommet! Begynner med sprøyter på mandag:) soden vi skal igang med ivm blir det kanskje uttak fredag/mandag! Håper dette går!

Håper virkelig det går jeg også. Blir spennende å følge deg :) Håper på noen skikkelig søte sommerbarn :)

Åh samme som oss da! Jeg venter på tr i disse dager nå og vil tro jeg får henne før 9 september :) så da skal jeg rett på samme medisin ;) tilhører også riksen :)

Håper på å få satt inn to egg siden to og to ligger i strå sammen :)

Jeg skal også ha mitt første fryseforsøk denne måneden :) Når blir innsettet for din del?

Så bra dere har kost dere på ferie. Plutselig står forsøket for døren, selv om det nok føltes uendelig lenge til når dere bestemte dere for å vente.

Åh, har skikkelig lyst på junibaby :D Det har vel du også ;)

Veldig glad vi tok avgjørelsen med å vente. Har ikke tenkt på baby-making i det hele tatt på ferien (bortsett fra prøving på egenhånd da :p ) Men vi har ikke stresset med noen ting og det har vært SÅ deilig :)
Mener å huske de sa det blir innsett siste uken i september.

Når blir innsettet ditt? Gøy at vi ligger likt i løypa. Skal du ha inn 1 eller 2 egg?

Juni-baby blir helt perfekt!! :)

Åh samme som oss da! Jeg venter på tr i disse dager nå og vil tro jeg får henne før 9 september :) så da skal jeg rett på samme medisin ;) tilhører også riksen :)

Håper på å få satt inn to egg siden to og to ligger i strå sammen :)

Jøss! Da er vi 3 stk i samme båt! :)
Vi har også 2 og 2 i samme strå (og 1 alene). Håper de klarer seg begge to som blir tint. Kanskje vi treffes på Riksen for innsett ;)

Veldig glad vi tok avgjørelsen med å vente. Har ikke tenkt på baby-making i det hele tatt på ferien (bortsett fra prøving på egenhånd da :p ) Men vi har ikke stresset med noen ting og det har vært SÅ deilig :)
Mener å huske de sa det blir innsett siste uken i september.

Når blir innsettet ditt? Gøy at vi ligger likt i løypa. Skal du ha inn 1 eller 2 egg?

Juni-baby blir helt perfekt!! :)

Ja, det var nok deilig :D Så godt å høre at du er så sikker på at avgjørelsen var riktig. Det er godt å kunne legge IVF og prøving litt på hylla i blant, dere er flinke som faktisk har klart det.

Jeg skal ha innsett ca. 17 september ser det ut til :)

Når det kommer til det med to, vipper jeg veldig altså. Syns det er en vanskelig avgjørelse å ta. Sjansen for positiv test øker vel med 6-10% har jeg lest meg frem til. Så jeg er usikker jeg.

Ja, det var nok deilig :D Så godt å høre at du er så sikker på at avgjørelsen var riktig. Det er godt å kunne legge IVF og prøving litt på hylla i blant, dere er flinke som faktisk har klart det.

Jeg skal ha innsett ca. 17 september ser det ut til :)

Når det kommer til det med to, vipper jeg veldig altså. Syns det er en vanskelig avgjørelse å ta. Sjansen for positiv test øker vel med 6-10% har jeg lest meg frem til. Så jeg er usikker jeg.

Skjønner det er vanskelig å velge 1 eller 2. Riksen liksom bare bestemte det for oss. De mente det var best sjans. Sambo er livredd for tvillinger, men sjansen for 2 er jo VELDIG liten da og sjansen for 1 øker. Er ikke sikkert begge overlever opptining engang...
For min del vil jeg gjerne ha tvillinger. Da skal jeg si meg fornøyd med to barn og slipper å gå gjennom prøverør flere ganger ;)

Jøss! Da er vi 3 stk i samme båt! :)
Vi har også 2 og 2 i samme strå (og 1 alene). Håper de klarer seg begge to som blir tint. Kanskje vi treffes på Riksen for innsett ;)
Oi såpass ja! Artig!! :) ja håper det jeg også :)

Ja det kan fort hende vi gjør ;) når forventer du tr?

Oi såpass ja! Artig!! :) ja håper det jeg også :)

Ja det kan fort hende vi gjør ;) når forventer du tr?

Venter tr tirsdag 8 sept.
Men forrige pp var den 4 dager for tidlig, så jeg blir ikke overrasket om den kommer før tirsdag :)

Dag en som ruger, hadde innsett i går. Og i dag har jeg skikkelige menssmerter! Er det vanlig? Hadde ikke vondt etter uttak, og ikke i går. Merkelig, det er sikkert den lekre Lutinusen..

Venter tr tirsdag 8 sept.
Men forrige pp var den 4 dager for tidlig, så jeg blir ikke overrasket om den kommer før tirsdag :)
Aha! Men da kan vi fort møtes på venteværelse ja ;)

Herremin så spennende dette blir! Da håper vi på at de to eggene våre overlever opptining og at det blir satt inn begge ;)

Dag en som ruger, hadde innsett i går. Og i dag har jeg skikkelige menssmerter! Er det vanlig? Hadde ikke vondt etter uttak, og ikke i går. Merkelig, det er sikkert den lekre Lutinusen..
Jeg fikk masse magesmerter etter innsett.

Aha! Men da kan vi fort møtes på venteværelse ja ;)

Herremin så spennende dette blir! Da håper vi på at de to eggene våre overlever opptining og at det blir satt inn begge ;)
Hurra hurra!! Gleder meg masse, selvom jeg vet det blir en tøff periode. Kjempespennende!! :D

Back
Topp