* Innsett i September *

Da er jeg ruger av 2 små frø! Bare å krysse for full pott denne gangen. Testdato 17/9. Her er årets julekort:
e0a3e1ebb0be7e56f57e76e76a957479

Tredje ul var glimrende i dag. Store eggposer og en fantastisk livmorslimhinne som legen sa :) blir uttak på fredag og innsett på mandag om det blir befrukta egg. Ovitrelle skal settes 22.30 i kveld og det blir da ICSI forsøk denne gangen.

Over ti tusen på medisiner på dette forsøket. Rekord!

Og der kom bivirkningene på nesesprayen. Ferdig med dag 4: ekstremt lite energi, hodepine og frysninger. Har fått 50% sykemelding av legen. Gått og kunne styre dagen litt selv, sove litt lengre om jeg trenger det. Så får vi se hvor lenge jeg kommer til å være sykemeldt. Står i fare for å miste jobben, nedskjæringer i oljebransjen. Beklager, følte dette ble mye negativt fra min side i dag..... Men sånn er det avogtil

Tredje ul var glimrende i dag. Store eggposer og en fantastisk livmorslimhinne som legen sa :) blir uttak på fredag og innsett på mandag om det blir befrukta egg. Ovitrelle skal settes 22.30 i kveld og det blir da ICSI forsøk denne gangen.

Over ti tusen på medisiner på dette forsøket. Rekord!

Høres jo veldig bra ut :) *krysser*

Og der kom bivirkningene på nesesprayen. Ferdig med dag 4: ekstremt lite energi, hodepine og frysninger. Har fått 50% sykemelding av legen. Gått og kunne styre dagen litt selv, sove litt lengre om jeg trenger det. Så får vi se hvor lenge jeg kommer til å være sykemeldt. Står i fare for å miste jobben, nedskjæringer i oljebransjen. Beklager, følte dette ble mye negativt fra min side i dag..... Men sånn er det avogtil

Huff. Det høres ikke noe særlig ut nei. Og jobbstress i tillegg - skjønner at du er nedfor i dag. Klem til deg

Klem til deg! Noen dager er bare helt forferdelige, og det er veldig lov å syte. Håper du har en bedre dag i dag. :-)

Uff, kanskje ikke noen særlig trøst, men jeg er i akkurat samme bransje. Som om ikke forsøk er slitsomt nok både fysisk og psykisk, så skal man også gå å være redd for å miste jobben...Nedskjæringer på min jobb også... Vi må bare bite tennene sammen, og mister man jobben er det jo veldig typisk å bli gravid, er det ikke? :)

I går ble første Menopur satt! Jeg synes ikke det er noe problem å stikke seg (selvom jeg blir svimmel når jeg må ta blodprøve..).
Nå håper jeg bivirkningene fra nesesprayen skal gi seg litt, vært noen slitsomme 14 dager på spray....

Lykke til alle dere som har hatt/har innsett :) Håper jeg følger etter snart :)

Back
Topp