Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg ruger av 2 små frø! Bare å krysse for full pott denne gangen. Testdato 17/9. Her er årets julekort:![]()

Da er jeg ruger av 2 små frø! Bare å krysse for full pott denne gangen. Testdato 17/9. Her er årets julekort:![]()
Da skjer det saker her også.. Innsett blir fredag. Mye kjeppere enn jeg trodde. Da er det oppstart med Lutinus i dag![]()
Ååå, tusen takk kjære deg. Spennende tider....!Masse lykke tilHåper det blir positiv test, og en spire som sitter.
Tredje ul var glimrende i dag. Store eggposer og en fantastisk livmorslimhinne som legen sablir uttak på fredag og innsett på mandag om det blir befrukta egg. Ovitrelle skal settes 22.30 i kveld og det blir da ICSI forsøk denne gangen.
Over ti tusen på medisiner på dette forsøket. Rekord!
Og der kom bivirkningene på nesesprayen. Ferdig med dag 4: ekstremt lite energi, hodepine og frysninger. Har fått 50% sykemelding av legen. Gått og kunne styre dagen litt selv, sove litt lengre om jeg trenger det. Så får vi se hvor lenge jeg kommer til å være sykemeldt. Står i fare for å miste jobben, nedskjæringer i oljebransjen. Beklager, følte dette ble mye negativt fra min side i dag..... Men sånn er det avogtil
Hurraaaaaa!5 egg befruktet!
Innsett i morgen!
Åh, så lettet jeg er nå!
5 egg befruktet!
Innsett i morgen!
Åh, så lettet jeg er nå!
5 egg befruktet!
Innsett i morgen!
Åh, så lettet jeg er nå!
Klem til deg! Noen dager er bare helt forferdelige, og det er veldig lov å syte. Håper du har en bedre dag i dag.Og der kom bivirkningene på nesesprayen. Ferdig med dag 4: ekstremt lite energi, hodepine og frysninger. Har fått 50% sykemelding av legen. Gått og kunne styre dagen litt selv, sove litt lengre om jeg trenger det. Så får vi se hvor lenge jeg kommer til å være sykemeldt. Står i fare for å miste jobben, nedskjæringer i oljebransjen. Beklager, følte dette ble mye negativt fra min side i dag..... Men sånn er det avogtil
Uff, kanskje ikke noen særlig trøst, men jeg er i akkurat samme bransje. Som om ikke forsøk er slitsomt nok både fysisk og psykisk, så skal man også gå å være redd for å miste jobben...Nedskjæringer på min jobb også... Vi må bare bite tennene sammen, og mister man jobben er det jo veldig typisk å bli gravid, er det ikke?Og der kom bivirkningene på nesesprayen. Ferdig med dag 4: ekstremt lite energi, hodepine og frysninger. Har fått 50% sykemelding av legen. Gått og kunne styre dagen litt selv, sove litt lengre om jeg trenger det. Så får vi se hvor lenge jeg kommer til å være sykemeldt. Står i fare for å miste jobben, nedskjæringer i oljebransjen. Beklager, følte dette ble mye negativt fra min side i dag..... Men sånn er det avogtil
Så herlig!!! ❤❤ masse lykke til med innsett!!5 egg befruktet!
Innsett i morgen!
Åh, så lettet jeg er nå!