* Innsett i September *

I går ble første Menopur satt! Jeg synes ikke det er noe problem å stikke seg (selvom jeg blir svimmel når jeg må ta blodprøve..).
Nå håper jeg bivirkningene fra nesesprayen skal gi seg litt, vært noen slitsomme 14 dager på spray....

Lykke til alle dere som har hatt/har innsett :) Håper jeg følger etter snart :)
Det er noe annet å skulle få sprøyte enn å ta blodprøve! Er igrunn enklere m sprøyter, masse lykke til med stimuleringen håper det blir en enklere periode enn m spray alene! :)

Har ikke fått telefonen ennå, men noe må gå rett vei hvertfall for jeg fikk for litt under en time siden en sms med timetildeling hos assistert befruktning 10.45 i morgen ;) ;) venter i spenning på tlf!!! :O

Ruger på 2 stk :)
4 på frys :)

Tusen takk for gode ord. Er blitt sykemeldt 50% håper det hjelper på energien. Sist var jeg 100% sykemeldt. I morra kommer mannen hjem fra jobbreise. Og det gleder jeg meg til lykke til alle som er i gang med uttakk/innsett.

Da fikk vi beskjed om at utav 18 egg ut var 11 brukenes og ved ICSI så ble 6 befruktet. Så blir innsett i morgen 10.45 :)

Da var uttak endelig overstått. Grusomt vondt denne gangen og alarmen gikk da pulsen ble for høy litt dramatisk inne på operasjons stua! Fikk dobbel dose gjennom kanalen og det ble 8 fine egg ut til slutt!

Mannen ble så stresset for sædprøven at vi måtte ringe nedover å gi beskjed om at han ikke får der til. De var så fortåelsesfulle at de sa vi bare skulle komme så eggene ble tatt ut. Mannen dro hjem å gjorde sin del av jobben mens jeg lå på hvile og det gikk bra tilslutt! Stakkars gubben var så stressa at han fikk jernteppet fullstendig. Alt gikk bra til slutt og jeg er godt plassert på sofaen resten av dagen :)

Da er det bare å vente og håpe at noen egg blir befruktet for innsett på mandag :) God helg!

Da var uttak endelig overstått. Grusomt vondt denne gangen og alarmen gikk da pulsen ble for høy litt dramatisk inne på operasjons stua! Fikk dobbel dose gjennom kanalen og det ble 8 fine egg ut til slutt!

Mannen ble så stresset for sædprøven at vi måtte ringe nedover å gi beskjed om at han ikke får der til. De var så fortåelsesfulle at de sa vi bare skulle komme så eggene ble tatt ut. Mannen dro hjem å gjorde sin del av jobben mens jeg lå på hvile og det gikk bra tilslutt! Stakkars gubben var så stressa at han fikk jernteppet fullstendig. Alt gikk bra til slutt og jeg er godt plassert på sofaen resten av dagen :)

Da er det bare å vente og håpe at noen egg blir befruktet for innsett på mandag :) God helg!

Det ble jo litt av et uttak. En dag dere garantert kommer til å huske i alle fall. Godt det gikk bra til slutt. 8 egg er jo flott, håper det blir god befruktning :) God helg til deg også, bra du kan slappe av på sofaen.

Sent på å oppdatere :P ett perfekt 4 delt egg inn og 4 på frys ❤ woooop :D

Back
Topp