* Innsett i September *

Ferdig på kontroll, ikke modne egg enda. Tilsammen 7 eggposer på 13-15 mm, så uttaket blir på onsdag (som magefølelsen sa :p)

Så da er det bare å stikke noen kvelder til, så er jeg klar til neste uke håper jeg :-)

Utrolig hyggelig folk på Ullevål! Og på apoteket fant de en gammel gratisprøve av en kjølebag til meg, hadde selvsagt glemt det før jobb i dag tidlig! Alt ordner seg:-)

Så bra! De er veldig hyggelige der :-) ikke lenge igjen nå :-)

Da er el. sprøyten satt! Monday here I come!! Håper og krysser for at det er noen egg i disse posene, og at det går an å få befruktet de:):) Alltid spennende. Muligheten er jo der...av erfaring.

Da er el. sprøyten satt! Monday here I come!! Håper og krysser for at det er noen egg i disse posene, og at det går an å få befruktet de:):) Alltid spennende. Muligheten er jo der...av erfaring.

Klart det skal bli egg Starbucks :D Åh, denne spenningen hele tiden altså :p

Håper og krysser.

Krysser fingre og tær for godt uttak!

Jeg tenker å melde meg litt inn her også, har holdt til på tråden for innsett i august, men innsettet blir ikke før til denne kommende uken, uttak blir enten tirsdag eller onsdag nå :) så henger like så greit litt her også :D skal lese gjennom tråden for å oppdatere meg litt på hvordan ståa er her ;) :D

Jeg tenker å melde meg litt inn her også, har holdt til på tråden for innsett i august, men innsettet blir ikke før til denne kommende uken, uttak blir enten tirsdag eller onsdag nå :) så henger like så greit litt her også :D skal lese gjennom tråden for å oppdatere meg litt på hvordan ståa er her ;) :D

Det er koselig :D Gøy å følge de som snart har uttak, og dermed snart ruger :) Skal du ha ett eller to inn? Dette er vel ditt fjerde forsøk?

Hm, er det sprayen eller min syklus som styrer at mensen skal komme ca 7 dager etter spraystart?
Forrige forsøk kom den akkurat 7 dager etter spraystart, i dag er jeg på spraydag 12, og ingen mensen. Skal egentlig begynne med sprøyter på onsdag, men frykter at det må utsettes om ikke mensen kommer nå...eller iløpet av natten.....

Har ikke tatt noen graviditetstest....

Ovitrelle satt! Tirsdag here we come! :)

Det er koselig :D Gøy å følge de som snart har uttak, og dermed snart ruger :) Skal du ha ett eller to inn? Dette er vel ditt fjerde forsøk?
:D :D enig med deg, er alltid kos å følge rugerne <3 jeg regner med jeg får to inn, det har jeg fått de siste 2 -3 innsettene :) Jupps, du har helt rett mitt 4 uttak :) (de to første uttakene fikk jeg kun ett egg ut vel og merke)

Kan supplere med hvordan det har gått m ul frem til nå. Har hatt to ul denne uken, mandag og torsdag. Det ligger ann til 10-15 egg ut, fine størrelser går på 250ie gonal-f og 150ie Menopur har langt regime så jeg går på Synarela spray i tillegg. Skal på ny ul i morgen tidlig kl 9, skal ikke da ta sprøyter i tilfelle jeg skal sette ovitrelle i morgen kveld :) dog jeg nok tror det blir uttak først på onsdag..

Back
Topp