* Innsett i September *

Da er det tid for Ul i morgen. Spent på om jeg må trappes opp eller ned og om eggene ikke er modne nok enda. Fikk diskutert meg fram til forsøk nå i september til tross for hjemmelaget spire som endte i kjemisk. Første orgalutran er nettopp tatt og den svei noe innmari akkurat som jeg husker fra sist gang!

Godt å være i gang igjen!
Lykke til med kontroll! Orgalutran svir skikkelig ja :o

Hopper inn her jeg også, har hengt på august-innsett til nå. Kontroll idag, og forhåpentligvis uttak allerede mand eller tirs! :)

Føler meg mer enn stinn av egg :wacky: så håper det stemmer når jeg skal på UL. Masse lykke til til alle dere andre også her :) Heier på alle!

Hopper inn her jeg også, har hengt på august-innsett til nå. Kontroll idag, og forhåpentligvis uttak allerede mand eller tirs! :)

Føler meg mer enn stinn av egg :wacky: så håper det stemmer når jeg skal på UL. Masse lykke til til alle dere andre også her :) Heier på alle!
Heihei! Så spennende å få følge deg også! Lykke til på kontroll! Håper det er mange fine der som bare venter på å bli henta ut :D

Dere som har hatt frys før: Hvilke dager har dere hatt innsett? Er veldig spent og lurer fælt på hvilke dager det blir..

Dere som har hatt frys før: Hvilke dager har dere hatt innsett? Er veldig spent og lurer fælt på hvilke dager det blir..

Jeg skal ha FER i naturlig syklus. Siden egget er dyrket i 5 dager, setter de det inn 5 dager etter positiv EL-test :)

Skjønner godt at du er spent :D

Jeg skal ha FER i naturlig syklus. Siden egget er dyrket i 5 dager, setter de det inn 5 dager etter positiv EL-test :)

Skjønner godt at du er spent :D
aha.. jeg skal ha i styrt syklus, så regner med at det blir innsett når slimhinnen er ok. Minnes også at de helst setter inn frys på spesifikke dager på Ullevål, dagene de ikke holder på med fersk forsøk, men er ikke helt sikker på hvilke da.. :-)

aha.. jeg skal ha i styrt syklus, så regner med at det blir innsett når slimhinnen er ok. Minnes også at de helst setter inn frys på spesifikke dager på Ullevål, dagene de ikke holder på med fersk forsøk, men er ikke helt sikker på hvilke da.. :-)

Ja, da hjelper ikke mitt svar noe særlig :)

Gleder meg til vi får innsett jeg altså. Håper tiden går fooort.

Ferdig på kontroll, ikke modne egg enda. Tilsammen 7 eggposer på 13-15 mm, så uttaket blir på onsdag (som magefølelsen sa :p)

Så da er det bare å stikke noen kvelder til, så er jeg klar til neste uke håper jeg :-)

Utrolig hyggelig folk på Ullevål! Og på apoteket fant de en gammel gratisprøve av en kjølebag til meg, hadde selvsagt glemt det før jobb i dag tidlig! Alt ordner seg:-)

Syns egguttaket gjorde mer vondt denne gangen, hun som var der i dag var så gjerrig på bedøvelsen, sist pøste de inn i åra når hun så jeg hadde vondt i dag var hun mer opptatt av å assistere legen.

Ul i dag viste at eggposene ikke var så store som ønskelig. Trapper opp fra 175 ie Puregon til 300 ie fram til søndag og ny ul på mandag. De trodde det ble uttak på onsdag neste uke om alt var optimalt :) bare å stikke noen ganger til

Back
Topp