minimeah
Glad i forumet
Bare hyggeligHar ikke hørt om det, men det kan jeg jo spørre om når jeg etterlyser bemfolaen i morgen. Takk for tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggeligHar ikke hørt om det, men det kan jeg jo spørre om når jeg etterlyser bemfolaen i morgen. Takk for tips!
Lykke til med kontroll! Orgalutran svir skikkelig jaDa er det tid for Ul i morgen. Spent på om jeg må trappes opp eller ned og om eggene ikke er modne nok enda. Fikk diskutert meg fram til forsøk nå i september til tross for hjemmelaget spire som endte i kjemisk. Første orgalutran er nettopp tatt og den svei noe innmari akkurat som jeg husker fra sist gang!
Godt å være i gang igjen!
så håper det stemmer når jeg skal på UL. Masse lykke til til alle dere andre også her Heihei! Så spennende å få følge deg også! Lykke til på kontroll! Håper det er mange fine der som bare venter på å bli henta utHopper inn her jeg også, har hengt på august-innsett til nå. Kontroll idag, og forhåpentligvis uttak allerede mand eller tirs!
Føler meg mer enn stinn av eggså håper det stemmer når jeg skal på UL. Masse lykke til til alle dere andre også her
Heier på alle!
Da har jeg satt ovitrelle egguthenting på fredag. Da er de bare å håpe

Lykke til i morgen!!Da har jeg satt ovitrelle egguthenting på fredag. Da er de bare å håpe
Dere som har hatt frys før: Hvilke dager har dere hatt innsett? Er veldig spent og lurer fælt på hvilke dager det blir..
aha.. jeg skal ha i styrt syklus, så regner med at det blir innsett når slimhinnen er ok. Minnes også at de helst setter inn frys på spesifikke dager på Ullevål, dagene de ikke holder på med fersk forsøk, men er ikke helt sikker på hvilke da..Jeg skal ha FER i naturlig syklus. Siden egget er dyrket i 5 dager, setter de det inn 5 dager etter positiv EL-test
Skjønner godt at du er spent![]()
aha.. jeg skal ha i styrt syklus, så regner med at det blir innsett når slimhinnen er ok. Minnes også at de helst setter inn frys på spesifikke dager på Ullevål, dagene de ikke holder på med fersk forsøk, men er ikke helt sikker på hvilke da..![]()
Ja, da hjelper ikke mitt svar noe særlig
Gleder meg til vi får innsett jeg altså. Håper tiden går fooort.
Da har jeg hatt uttak i dag, fikk ut 7 egg sliten og trøtt nå. Krysser fingrene for at jeg får innsett på onsdag
Da har jeg hatt uttak i dag, fikk ut 7 egg sliten og trøtt nå. Krysser fingrene for at jeg får innsett på onsdag