*Innsett i oktober*

Nå freaker jeg litt ut. Er på RD 10 idag og det er ingen stigning?:eek: Og jeg har skikkelig murringer og rosa crinone rester:( redd for at mensen kommer:(

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    538,8 KB · Visninger: 76
Nå freaker jeg litt ut. Er på RD 10 idag og det er ingen stigning?:eek: Og jeg har skikkelig murringer og rosa crinone rester:( redd for at mensen kommer:(
Men testen din er jo sterk og fin. Det er ikke slik at man kan eller bør måle hcg stigning på hjemmetester. Det vil så klart gi en indikasjon, men kvalitetene på testene kan være forskjellig. Du har ulik konsentrasjon av hcg i urinen som vil gi ujevnt resultat også. Du har en sterk positiv test. Om du skal teste mer ville jeg kjøpt en clearblue digital, den gir et mer håndfast svar. I alle tilfelle, du er gravid! Gratulerer!

Men testen din er jo sterk og fin. Det er ikke slik at man kan eller bør måle hcg stigning på hjemmetester. Det vil så klart gi en indikasjon, men kvalitetene på testene kan være forskjellig. Du har ulik konsentrasjon av hcg i urinen som vil gi ujevnt resultat også. Du har en sterk positiv test. Om du skal teste mer ville jeg kjøpt en clearblue digital, den gir et mer håndfast svar. I alle tilfelle, du er gravid! Gratulerer!
Okey. Ja kanskje du har rett:happy: ble litt roligere nå. Tusen takk<3

Føler meg jo egentlig ikke så dårlig, dog veldig oppblåst. Haha, jeg er helt fersk i det her og har egentlig ikke bekymret meg så veldig så langt, så da skulle det vel bare komme noen "straffe"-tanker pga manglende bekymring nå, rett før kontroll :p Pusten er jo også i orden, så krysser fingrene for at det bare er medisinene som gjør meg litt surrete i hodet :p Men tusen takk for svar :)

Skal på kontroll om en time, håper jeg får vite når uttak kan bli da :)
Man blir ikke overstimulert før man har satt eggløsningsspøyte/blitt gravid og har hatt uttaket. Det er når hormonet hcg reagerer med foliklene at man begynner å samle opp vann. Før dette er man vare oppblåst pga bivirkninger av stimuleringen:) ved alt for mange store folikler (>20) vil legen vurdere om det er trygt å hente ut egg og veilede om mulige tegn på overstimulering :) bare å ta det med ro :D

Støtter tåkelur på den!Ser kjempe fin ut:D
Okey. Da skal jeg prøve og slappe av. Hvordan går det med deg?
Oppdatering :)
Jeg fikk ut 7 egg fra den ene siden. På den andre siden lå det strukturer i veien. Så de ville ikke stikke. Var ca 4-5 egg der sa legen. Håper de jeg fikk ut er av god kvalitet og at gullegget er der. Ligger og hviler meg nå:)
det er jo kjempe bra da. Er nok noen gullegg der ja;)

Okey. Da skal jeg prøve og slappe av. Hvordan går det med deg?

Det går bra her:D Rugedag 7 i dag, så begynner å bli spent! Har absolutt ingen formening om jeg er pregos eller ikke:s haha! Har noen dager til med pregnyl i systemet, så må bare vente :)

Hehe så gøy:happy: hvordan føler du deg a? Har du fortsatt murringer? Jeg har skikkelig murringer nesten konstant:shifty:
Ja, jeg har også det. Er så ubehagelig, for føler det er 100% normale menssmerter, så jeg føler at jeg bare venter på blodet hver gang jeg går på do:( forferdelig! Tenk så gøy om vi begge bærer dette lille frøet hele veien! Termin samtidig! :D

Okey det er bra da:happy: det er jo ikke så lenge igjen til du kan teste. Eller skal du vente til td?

Ja, jeg har også det. Er så ubehagelig, for føler det er 100% normale menssmerter, så jeg føler at jeg bare venter på blodet hver gang jeg går på do:( forferdelig! Tenk så gøy om vi begge bærer dette lille frøet hele veien! Termin samtidig! :D
Ja det hadde vært så utrolig gøy :D men du får vel termin noen dager før meg Pga uttak tidligere? Er det ikke uttak de går utifra? Morsomt for vi testet jo samtidig også. Den dagen du sendte første bildet, fikk jeg min første positive og:p

Ja det hadde vært så utrolig gøy :D men du får vel termin noen dager før meg Pga uttak tidligere? Er det ikke uttak de går utifra? Morsomt for vi testet jo samtidig også. Den dagen du sendte første bildet, fikk jeg min første positive og:p
Hehe, vittig! Jo, jeg har vel kanskje 3 dager før deg da. Så gøy å få positiv samme dag da:D har du fortalt dine nærmeste at dere er igjennom ivf?

Oppdatering :)
Jeg fikk ut 7 egg fra den ene siden. På den andre siden lå det strukturer i veien. Så de ville ikke stikke. Var ca 4-5 egg der sa legen. Håper de jeg fikk ut er av god kvalitet og at gullegget er der. Ligger og hviler meg nå:)
Gratulerer med godt uttak, tross det ble bare den ene siden. 7 egg er ikke dårlig i alle tilfelle. Gullegget skal være der!

Hehe, vittig! Jo, jeg har vel kanskje 3 dager før deg da. Så gøy å få positiv samme dag da:D har du fortalt dine nærmeste at dere er igjennom ivf?
Jeg har fortalt noe til moren min og søsteren min. De vet liksom at vi har vært gjennom det men de vet ikke at jeg har fått positive tester:p jeg har ikke turt å si at jeg er gravid høyt. Tør nesten ikke å tenke det en gang:p hva med deg? Har du fortalt noe? Har du regnet ut termin enda a?

Back
Topp