*Innsett i oktober*

Nå skjer det mye her. Vi er i midten av oktober og følger at de fleste er godt i gang. Spennende. Krysser fingrene for alle sammen :)
Jenter jeg har egguttak imorgen, kryss fingrene for jenter. Håper vi får ut brukbar antall og at det er gode egg. Jeg har jo slitt med å få eggløsning, selv på pergotime. Så føler at kompatibiliteten til meg og mannen har aldri blitt testet. Blir spennende å se hvor mange som blir befruktet.
Håper vi kan få noen på frys også :) akkurat nå er jeg optimist:) drømmer om julibaby :)
Krysser fingre å tær:D lykke til!!!

Nå skjer det mye her. Vi er i midten av oktober og følger at de fleste er godt i gang. Spennende. Krysser fingrene for alle sammen :)
Jenter jeg har egguttak imorgen, kryss fingrene for jenter. Håper vi får ut brukbar antall og at det er gode egg. Jeg har jo slitt med å få eggløsning, selv på pergotime. Så føler at kompatibiliteten til meg og mannen har aldri blitt testet. Blir spennende å se hvor mange som blir befruktet.
Håper vi kan få noen på frys også :) akkurat nå er jeg optimist:) drømmer om julibaby :)

Lykke til på uttaket :D

Ja stor forskjell, men jeg har veldig lav AMH.. kult du må si åssen det gikk da:))

Hahaha, ja, man blir surrete i hodet av alt det her :p Synes det hadde gått ekstremt fort, men jeg tenkte bare at kanskje det går like fort for meg også:p haha. Update fra kontroll i morgen kommer :)

Imorgen er 1.sprøyte dag :) puregon 150 i 2 dager også 133 i 5 dager. ..

Skal velge meg klokkeslett mellom 15 og 21.. sprayer kl 20.. tar dere spray eller sprøyter først ? :)

Jeg fikk bare beskjed om å sette sprøyta mellom 19 og 21, nesesprayen tar jeg 07, 15 og 22. Stort sett satt sprøyta mellom 19.00 og 19.30, så da kommer den mellom sprayen. Men når går jo ikke vi på det samme da. Lykke til :) Jeg har satt alle sprøytene selv og det har ikke vært noe problem, så ikke noe å grue seg til ;)

Jeg fikk bare beskjed om å sette sprøyta mellom 19 og 21, nesesprayen tar jeg 07, 15 og 22. Stort sett satt sprøyta mellom 19.00 og 19.30, så da kommer den mellom sprayen. Men når går jo ikke vi på det samme da. Lykke til :) Jeg har satt alle sprøytene selv og det har ikke vært noe problem, så ikke noe å grue seg til ;)

Takk :)

Det har faktisk gått mye fortere enn jeg trodde :)
Lykke til med egguttak :) detta går fint :)

Lykke til i dag:happy: krysser fingrene for mange gullegg:)

ImageUploadedByBV Forum1444886946.622207.jpg

Hvordan syns dere dette ser ut? Burde det være mer stigning?

Lykke til i dag! Krysser fingre og tær for god kvalitet og noen eskimoer også!

Ser ikke det bra ut da?? Mins å huske mine var sånn sist! :-)
Jeg for min kunne såvidt skimte en teststrek idag. Vi får se igjen i morgen. Men fikk opp håpet litt!

Masse lykke til til deg med egguttak :-D
Takk for svar! Veldig betryggende. Føler jeg kjenner helt vanlige menssmerter, så fulgte det med litt rød/brunt med lutinusen i går kveld. Så blir så redd:( ååå, så spennende! På den øverste testen min så ser du jo at man såvidt kan se noe. Jeg så ingenting når den var aleine:P da håper jeg det fortsetter med sterkere streker for deg!!! :D

Hei,
Jeg sitter plutselig (av en uforståelig grunn) og bekymrer meg for at jeg har blitt overstimulert. Har ingen anelse om hvor disse tankene kommer fra, og egentlig ingen grunn til å tro det.. Må le litt av meg selv :p Men noen som vet om det er symptomer på overstimulering og i såfall hvilke?

Hei,
Jeg sitter plutselig (av en uforståelig grunn) og bekymrer meg for at jeg har blitt overstimulert. Har ingen anelse om hvor disse tankene kommer fra, og egentlig ingen grunn til å tro det.. Må le litt av meg selv :p Men noen som vet om det er symptomer på overstimulering og i såfall hvilke?
Hvis man er ordentlig overstimulert så tror jeg ikke du bare lurer :p Da er man skikkelig dårlig. Men veldig hoven/opplåst i magen og tungpust er de helt klassiske tegnene. Føler du deg dårlig??
Edit: Har du hentet ut eggene?

Hvis man er ordentlig overstimulert så tror jeg ikke du bare lurer :p Da er man skikkelig dårlig. Men veldig hoven/opplåst i magen og tungpust er de helt klassiske tegnene. Føler du deg dårlig??

Føler meg jo egentlig ikke så dårlig, dog veldig oppblåst. Haha, jeg er helt fersk i det her og har egentlig ikke bekymret meg så veldig så langt, så da skulle det vel bare komme noen "straffe"-tanker pga manglende bekymring nå, rett før kontroll :p Pusten er jo også i orden, så krysser fingrene for at det bare er medisinene som gjør meg litt surrete i hodet :p Men tusen takk for svar :)

Skal på kontroll om en time, håper jeg får vite når uttak kan bli da :)

Hei,

Hehe, jeg kommer til å ha nøyaktig de samme tankene.. :p
Masse lykke til på kontroll :):)

Det var kjekk info :)

Back
Topp