*Innsett i oktober*

Det er søskenforsøk! Vi var kjempeheldige og det klaffa på første ferskforsøk sist. <3 Så jeg har kanskje litt for høy forventning nå. :-)
Wow, så gøy! Ja, da skjønner jeg at du har høye forventninger! Dette er vårt 5 egg vi setter inn, men første blastocyst, å det var akkurat det vi trengte! Jeg bare håper den blir i 9 mnd!
Masse lykke til til deg, har troa på at du er like heldig denne gangen ;) <3

Velkommen:) Jeg er på sprøytedag 5 med Bemfola, kontroll på torsdag, så da ligger vi ganske likt:) Veldig spent på kontrollen, og om det blir uttak og insett neste uke. Krysser fingrene!!!

Tusen takk:)) Hvilken dose har du?? Jeg skal på kontroll fredag! Ja vi ligger kjempe likt.. så morsomt

Last edited:
Anbefaler å få et nick. Spør en moderator om råd hvis dere ikke får det til. Klin umulig å skille dere som bare har tall. Det er ikke så vanskelig når man logger seg på med PC.

Jeg skal på ul i morgen. Er spent på hvordan slimhinnen er, og om det er noen folikler som er for stor :o
Når jeg kan jeg forvente et evt innsett? :)

Jeg skal på ul i morgen. Er spent på hvordan slimhinnen er, og om det er noen folikler som er for stor :o
Når jeg kan jeg forvente et evt innsett? :)
Lykke til! Jeg skal på ul på fredag. Sist hadde jeg innsett 4 dager etter ul.

Back
Topp