*Innsett i oktober*

Kjempespennende! Ja, blastocysten var jo 5 dager når vi satt inn, så den er jo faktisk 12 dager i dag!! :D da satser vi på begynnelsen av neste uke, så spennende!! Skal du dyrke til blasto?
Akkurat nå går jeg på lutinus, åsså tar jeg klexane, så ikke ferdig med sprøytene :( hehe. Jeg måtte gå på det Pga overstimulering å at de er redde for blodpropp, men har KUN lest positivt om klexane, så bare glad for å gå på det:D
Hadde kort regime så gikk på puregon + orgalutran i stimuleringspeioden:)
Hva bruker du?

Veldig spennende! :D
Jeg har en blastocyst på frys. Fikk negativt forsøk i august. Men har bare en, så krysser alt for at den tåler å bli opptint. Men de sa på klinikken at til dags dato hadde de ikke opplevd at de ikke hadde overlevd :)
Jeg bruker nå kun progynova. Så skal jeg begynne på cyclogest noen dager før innsett. Er det ferskforsøk du har? :)

Hei igjen! Får ikke endret kallenavnet mitt jeg? Gjør jeg noe galt? Hvordan går det med alle? Gratulerer til deg med 2 streker Vi satte inn et blastocyst på fredag. Da gikk 5 egg til spille og det var det eneste vi satt igjen med å sette inn. Så nå er jeg supernervøs. Men hei skal bruke lutinus i 12 uker? Det gjorde jeg ikke sist! Flere? Flere som skal/har satt inn blastocyst?

Hei jenter,slenger meg på her. Er i gang med første forsøk og er på sprøyte dag 4.
Håper på insett til helgen eller uken. Har visst veldig lav AMH så de har satt meg på høyeste dose bemfola fra første forsøk.
Men ved ul 2 mens dag fant de 7 små folikler, så håper håper håper håper.

Velkommen:) Jeg er på sprøytedag 5 med Bemfola, kontroll på torsdag, så da ligger vi ganske likt:) Veldig spent på kontrollen, og om det blir uttak og insett neste uke. Krysser fingrene!!!

Veldig spennende! :D
Jeg har en blastocyst på frys. Fikk negativt forsøk i august. Men har bare en, så krysser alt for at den tåler å bli opptint. Men de sa på klinikken at til dags dato hadde de ikke opplevd at de ikke hadde overlevd :)
Jeg bruker nå kun progynova. Så skal jeg begynne på cyclogest noen dager før innsett. Er det ferskforsøk du har? :)
Fryseforsøk ja. Krysser fingrene for at det går denne gangen! Ferskforsøk for meg ja. De gangene jeg har hatt fryseforsøk har jeg gjort det i naturlig syklus, så har ikke peiling på de medisinene du bruker:P er det no bivirkninger for deg eller?

Hei igjen! Får ikke endret kallenavnet mitt jeg? Gjør jeg noe galt? Hvordan går det med alle? Gratulerer til deg med 2 streker Vi satte inn et blastocyst på fredag. Da gikk 5 egg til spille og det var det eneste vi satt igjen med å sette inn. Så nå er jeg supernervøs. Men hei skal bruke lutinus i 12 uker? Det gjorde jeg ikke sist! Flere? Flere som skal/har satt inn blastocyst?
Jeg vet ikke hvordan man endrer kallenavn, så heter bare disse talla :P det var meg med 2 streker og jeg satt inn blastocyst! Har bare fått beskjed om å bruke lutinus til testdag, foreløpig ihvertfall. Men kommer til å ha masse igjen så skal høre med de om jeg bare skal fortsette.
Så spennende med blastocyst!! Krysser fingrene for at den klorer seg fast!

Fryseforsøk ja. Krysser fingrene for at det går denne gangen! Ferskforsøk for meg ja. De gangene jeg har hatt fryseforsøk har jeg gjort det i naturlig syklus, så har ikke peiling på de medisinene du bruker:P er det no bivirkninger for deg eller?

Denne gangen skal det gå ;) De ville ha det i styrt syklus, hvorfor vet jeg ikke.
Nei nesten ingen bivirkninger. Noe hodepine, mest på morgenen. :) Blir vel noe annet når jeg begynner på støttemedisinen :P

Jeg har en blastocyst på frys som jeg skal sette inn i neste uke :)

Spennende tider! Lykke til med rugingen! :D

Jeg vet ikke hvordan man endrer kallenavn, så heter bare disse talla :p det var meg med 2 streker og jeg satt inn blastocyst! Har bare fått beskjed om å bruke lutinus til testdag, foreløpig ihvertfall. Men kommer til å ha masse igjen så skal høre med de om jeg bare skal fortsette.
Så spennende med blastocyst!! Krysser fingrene for at den klorer seg fast!

Så spennende! Fryseforsøk? Var det positiv på dag 6 du fikk? Kjenner jeg er utrolig utålmodig tida går så sakte nå..

Denne gangen skal det gå ;) De ville ha det i styrt syklus, hvorfor vet jeg ikke.
Nei nesten ingen bivirkninger. Noe hodepine, mest på morgenen. :) Blir vel noe annet når jeg begynner på støttemedisinen :P
Da har de hvertfall full kontroll:P så bra at du nesten ikke har bivirkninger!
Du? Burde testen jeg tok i dag være mye sterkere enn den i går? De ser veldig like ut. Det betyr vel ikke at det har stoppet opp?

Så spennende! Fryseforsøk? Var det positiv på dag 6 du fikk? Kjenner jeg er utrolig utålmodig tida går så sakte nå..
Nei, er fersk:):) hvis du teller med innsett dagen så var det dag 8. Men tørr ikke helt å tro at det er riktig ennå. Ikke før den er positiv på testdato:) når har du testdag?

Da har de hvertfall full kontroll:P så bra at du nesten ikke har bivirkninger!
Du? Burde testen jeg tok i dag være mye sterkere enn den i går? De ser veldig like ut. Det betyr vel ikke at det har stoppet opp?

Tror HCG har økning annenhver dag. :) så ta en ny i morgen, den er nok sterkere skal du se :)

Ja, hcg dobles annenhver dag så imorgen bør du se endring :)

ImageUploadedByBV Forum1444714574.425828.jpg

Jeg la alle ved siden av hverandre, så ser det er litt økning.
Øverst:
Søndag
Mandag
I dag
Det er helt utrolig!!! Jeg syns det er så rart for alt kjennes helt ut som forrige gang jeg hadde uttak, jeg tenker jo at man burde kjenne ting annerledes :P

Nei, er fersk:):) hvis du teller med innsett dagen så var det dag 8. Men tørr ikke helt å tro at det er riktig ennå. Ikke før den er positiv på testdato:) når har du testdag?

Spennende! Her er det frys. Jeg har testdag fredag neste uke. Men sist fikk jeg positiv på dag 7 el 8 med fersk. Så tror jeg sniktar en test i løpet av denne uka. :-)

Vis vedlegget 140780
Jeg la alle ved siden av hverandre, så ser det er litt økning.
Øverst:
Søndag
Mandag
I dag
Det er helt utrolig!!! Jeg syns det er så rart for alt kjennes helt ut som forrige gang jeg hadde uttak, jeg tenker jo at man burde kjenne ting annerledes :p

Vakkert syn :)

Back
Topp