*Innsett i oktober*

Trenger noen råd!
Jeg satt inn 2 egg på onsdag. Både i går og i dag har jeg smerter nederst i magen?!! Er ubehagelig når jeg setter meg feks kjennes som ett trykk.. Er vant m mislykkede forsøk så er jo litt vrak nå sånne ting skjer...

Hei dere. Jeg satt inn blastocyst på mandag. Burde ikke testen begynne å vise strek i dag? Eller er jeg altfor tidlig til å teste? :\
Har du testet? Kan jo sikkert fortsatt være tidlig da. Når har du test dato? jeg vet ikke hvordan det funker med blastocyst. Satser på at det fortsatt er for tidlig:happy:

Jeg tester fortsatt positiv etter ovitrelle 10 dager etter, men utifra dagens test blir den vel negativ i morgen:)
Trenger noen råd!
Jeg satt inn 2 egg på onsdag. Både i går og i dag har jeg smerter nederst i magen?!! Er ubehagelig når jeg setter meg feks kjennes som ett trykk.. Er vant m mislykkede forsøk så er jo litt vrak nå sånne ting skjer...
Jeg kan fortelle deg at jeg fortsatt har litt smerter til tider og jeg hadde uttak lørdag og innsetting på mandag. I går var vel første dagen der jeg ikke hadde konstant vondt/ubehag. Men er du usikker burde du Vel ta kontakt med klinikken:) så er du sikker:happy:

Trenger noen råd!
Det er ikke uvanlig med slike smerter. Kan til og med være festesmerter du kjenner. De gangene jeg har hatt positiv test har det vært en del ubehag nederst i magen/livmor. Har du store smerter ta kontakt med klinikken. Tvi tvi!

Ja, har skjønt at det er ca 10% større sjangs om man setter inn 2, så er ikke kjempemye, men er jo litt:) jeg er veldig nyskjerrig på dette med scratching! Har lyst å gjøre det selv men de gjør det ikke i Porsgrunn.. Spent på å høre hvordan det går med deg! Når blir det innsett av den du har på frys? :)
Innsett om ca 2 uker tenker jeg, må ringe på mandag og finne ut av ultralyd etc. Gleder meg! Lykke til :)

Imorgen er endelig dagen for 1.kontroll :)
Og idag jeg på 8.blødnings dag... bare lett blødning men 6 dager er max jeg har blødd før ..og idag er jeg altså på cd8 ..

Og håper så veldig at den er borte til imorgen..
Men er det et tegn på at jeg kanskje ikke er nedregulert nok for å begynne med sprøyter eller er det normalt og blø ekstra mange dager på spray?

Og idag jeg på 8.blødnings dag... bare lett blødning men 6 dager er max jeg har blødd før ..og idag er jeg altså på cd8 ..

Men er det et tegn på at jeg kanskje ikke er nedregulert nok for å begynne med sprøyter eller er det normalt og blø ekstra mange dager på spray?
Tror ikke det spiller noen rolle om du fortsatt blør litt, så lenge du har har blødd:happy: jeg spottet fortsatt når jeg var på første kontroll, og hun sa bare at det var bra jeg hadde fått mensen :p

Er på rugedag 6 idag. Merker bivirkningene mine avtar:happy: er ikke like trøtt som jeg var( har ikke sovet en eneste gang i løpet av dagen idag):p haha men jeg er fortsatt kjempe oppblåst. Vet ikke hva det betyr. Ser ut som at jeg er 4-5 mnd gravid:hilarious: og mye mensmurringer, hvertfall når jeg står oppreist eller går. Men ellers er formen fin:happy:
I morgen er det en uke igjen til blodprøve. Er utrolig spent på om det gikk eller ikke:p krysser alt som krysses kan for oss alle:happy:<3

Er på rugedag 6 idag. Merker bivirkningene mine avtar:happy: er ikke like trøtt som jeg var( har ikke sovet en eneste gang i løpet av dagen idag):p haha men jeg er fortsatt kjempe oppblåst. Vet ikke hva det betyr. Ser ut som at jeg er 4-5 mnd gravid:hilarious: og mye mensmurringer, hvertfall når jeg står oppreist eller går. Men ellers er formen fin:happy:
I morgen er det en uke igjen til blodprøve. Er utrolig spent på om det gikk eller ikke:p krysser alt som krysses kan for oss alle:happy:<3

Dette er jo kjempe spennende :):):)
Krysser fingrene for deg :)

Jeg spottet fremdeles ganske mye på første kontroll, det hadde ikke noe å si:) Skal sette fjerde sprøyte nå, synes det er litt ekkelt å stikke i meg selv, men overhodet ikke vondt:):)
Lykke til på kontroll:)

Åh, det her er spennende!!!! Håper uken går ekstra fort for deg :)

Etter å ha lest gjennom litt, virker det som de fleste starter på sprøyter dagen etter 1.kontrollen :)
Så kanskje jeg får begynne på tirsdag:)

Er så spent nå.. akkurat samme følelsen jeg hadde før oppstart nesespray hehe..
Så er vel slik jeg vil ha det rett før en ny kontroll hver gang nå hehe :p

Det er enda veldig tidlig. Vent et par dager før du tester igjen :)
Klarte ikke vente lengre enn i dag:P men her ser jeg strek, gjør jeg ikke?????? Aldri sett sånn i hele mitt 26 årige lange liv:P!!!!!!
ImageUploadedByBV Forum1444627257.896130.jpg

Har du testet? Kan jo sikkert fortsatt være tidlig da. Når har du test dato? jeg vet ikke hvordan det funker med blastocyst. Satser på at det fortsatt er for tidlig:happy:

Jeg tester fortsatt positiv etter ovitrelle 10 dager etter, men utifra dagens test blir den vel negativ i morgen:)

Jeg kan fortelle deg at jeg fortsatt har litt smerter til tider og jeg hadde uttak lørdag og innsetting på mandag. I går var vel første dagen der jeg ikke hadde konstant vondt/ubehag. Men er du usikker burde du Vel ta kontakt med klinikken:) så er du sikker:happy:
Jeg har ikke testdato før mandag om 1 uke, så er enda lenge til :P men så du testen min fra i dag? Ser du streken? :P føler jeg ser syner! Ovitrelle er ute av min kropp, den er det jo 2 uker siden jeg satt:) var den negativ i dag?

Da er vi på vei til 1.ul kontroll :) sommerfugler i magen hehe :)

Jeg har ikke testdato før mandag om 1 uke, så er enda lenge til :p men så du testen min fra i dag? Ser du streken? :p føler jeg ser syner! Ovitrelle er ute av min kropp, den er det jo 2 uker siden jeg satt:) var den negativ i dag?
Ja du er jo gravid:happy093
Det er jo helt klart en strek der:)hihi så utrolig spennende. Og gratulerer så mye<3:happy:

Back
Topp