Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av det jeg har lest Meg til kan det stemme jatydeligvis mange som sprayer lenger enn det også. Men når du starter nå så går vel alt under kontroll i forhold til når du nå venter mensen. Men utrolig kjipt at de ikke kunne ta deg inn
men du får trøste deg med at da er du hvertfall igang da, selv om det kanskje ikke er noen trøst.
Ble det veldig mye"men" la jeg merke til![]()
Så genialt å ha noen på jobb som kan sånnSå bra at det er enkeltjeg får en spl på jobb til å sette de i begynnelsen tenker jeg
Hehe.. Ellers vil sambo sette de sier han
![]()
Lykke til i dagdu må skrive en oppdatering
![]()
Bare vær obs på at første sprayen kan gjøre litt vondt i nesen/ganen/halsenhusker jeg hadde kjempe vondt i starten. nå har jeg aldri brukt nesespray så kanskje derfor, tenkte bare å si ifra
hihi
Tror du fortsatt kan ta deg et glass vin. Lurte litt på det samme her for et par uker tilbakeTakk for informasjonensitter her og ser på synarela sprayen og venter spent på 1.dusj kl 20, har satt klokken på alarm morgen og kveld fremover
Men hadde fått for meg ( etter å ha lest noen innlegg) at det skulle være en form for "teller" eller ark eller noe som kunne vise til antall doser som var igjen eller noe, men skjønte jo raskt at det var helt feil oppfatning
Var jo bare en liten bruksanvisning, på engelsk
Meen min kjære og jeg hadde planer om en skikkelig siste kose helg med god mat og vin , siden vi gikk utfra oppstart mandag, men tenker jo at det nå vil være uaktuelt ?

Hei! Spritservietter følger med i pakken med menopur. Så når du leser bruksanvisning så står det at du skal rense førstTror du fortsatt kan ta deg et glass vin. Lurte litt på det samme her for et par uker tilbakeer vel når man begynner på sprøytene man burde være litt forsiktig. Men søk det opp i tilfelle jeg sier noe helt feil nå.
Men jeg har et spørsmål. Fikk opplæring i sprøytene i går, også fordi jeg er så nervøs sjekket jeg noen videoer på YouTube om
Hvordan man skal sette de. Og der sier/viser alle at de vasker med sprit serviett på stedet de skal stikke før de gjør det, det fikk ikke jeg noe beskjed omkanskje helt dumt dette, men har dere andre fått beskjed om at dere må gjøre det? Eller er det ikke så viktig?
Tror du fortsatt kan ta deg et glass vin. Lurte litt på det samme her for et par uker tilbakeer vel når man begynner på sprøytene man burde være litt forsiktig. Men søk det opp i tilfelle jeg sier noe helt feil nå.
Men jeg har et spørsmål. Fikk opplæring i sprøytene i går, også fordi jeg er så nervøs sjekket jeg noen videoer på YouTube om
Hvordan man skal sette de. Og der sier/viser alle at de vasker med sprit serviett på stedet de skal stikke før de gjør det, det fikk ikke jeg noe beskjed omkanskje helt dumt dette, men har dere andre fått beskjed om at dere må gjøre det? Eller er det ikke så viktig?
Tusen takk for svarHei! Spritservietter følger med i pakken med menopur. Så når du leser bruksanvisning så står det at du skal rense førstså alt følger med i menopur pakka om det er det du skal gå på
![]()

okey så det er ikke så nøye det da? For jeg fikk ikke noe beskjed om det og hun nevnte ikke noe om det hellerJeg jobber som legesekretær på et legekontor og vi spriter ikke pas når vi setter b12 injeksjon eller lignende , og jeg ble utdannet i 2011 så vi lærte ikke at det var noe som måtte gjøres
Kommer heller ikke til å sprite meg selv når den tid kommer...om det ikke er "påkrevd" da ; )?
Haha er alene hjemme nå og tenkte å ta den klokken 7, men står bare på kjøkkenet og ser på denJeg sprita ikke meg selv da jeg brukte gonal f. Husker at jeg satt lenge før jeg skulle sette første og når det var gjort, flira jeg av meg selv, for kjente jo nesten ingentingvar verre med klexane. Den måtte mannen min sette
![]()
har ikke turt å ta på nåla en gang
Altså jeg syntes myggstikk var verre. Nåla er så tynn at du nesten ikke merker noe. Men alle har jo forskjellig smerteterskel da. Bare sett den, så er det overståttHaha er alene hjemme nå og tenkte å ta den klokken 7, men står bare på kjøkkenet og ser på denhar ikke turt å ta på nåla en gang
haha pingla meg
![]()
Haha er vel mer at jeg er redd for å gjøre feilAltså jeg syntes myggstikk var verre. Nåla er så tynn at du nesten ikke merker noe. Men alle har jo forskjellig smerteterskel da. Bare sett den, så er det overstått![]()
Nå er det to år siden jeg gjorde det. Men er det står noe om det i bruksanvisningen?Haha er vel mer at jeg er redd for å gjøre feilmen det er en liten boble i den. Det gjør ikke noe det?
Åja da er det jo en stund siden ja. Nei det står hvis det er en luftboble som fyller toppen av sylinderen så må jeg ta ut luft. Herregud er det mulig å være så pingleNå er det to år siden jeg gjorde det. Men er det står noe om det i bruksanvisningen?
så ja Hurit det var bare å stikke å få det gjort. Velkommen MiniMeSlenger meg på herFørste IVF-forsøk, utrolig spent på hva som venter, oppturer/nedturer osv. Dag 7 på nesespray nå. Heldigvis ikke merket noe til den enda, men skal jo holde på en stund til. Noen som har erfaring med Suprecur eller som går på den?

Tusen takk for svarmen det er gonal f jeg skal bruke, og der er det ikke med noe
okey så det er ikke så nøye det da? For jeg fikk ikke noe beskjed om det og hun nevnte ikke noe om det hellerer sikkert bare jeg som er veldig paranoid og redd for å gjøre feil
haha