drømmeren84
Gift med forumet
Svimmel, kvalme, dårlig mage, ukonsentrert... :/
å, æsj da :/ da må du virkelig ha masse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svimmel, kvalme, dårlig mage, ukonsentrert... :/
Takk. Tenker at det er verdt det til slutt![]()
Da er det vel like greit å få slappet av å kommet seg hjemme tenker jeg. Du får ha masse god bedringSvimmel, kvalme, dårlig mage, ukonsentrert... :/
var så deilig med kun en dusj idagDa er det vel like greit å få slappet av å kommet seg hjemme tenker jeg. Du får ha masse god bedring
Idag er sprøytestart, dvs mindre synarelavar så deilig med kun en dusj idag
![]()
og satser på at jeg ikke får det videre heller. ååå spennende å komme så langt dahehe sikkert deilig med halvert dose ja
lurer på om jeg får bivirkninger av synarela jeg
5 dager til oppstart nå![]()
Det er nok lurt. Å du kan jo uansett bare ta en ringerunde å høre om de apotekene i nærheten av deg tilfeldigvis har noe inneJeg bor også et stykke unna Porsgrunn. Har hentet ut menopur frem til kontroll og har hørt at de alltid har inne på et apotek på et senter i Porsgrunn så tenkte egentlig å vente med å hente ut mer sånn i tilfelle jeg ikke har bruk for det. Kanskje det blir avbrutt osv. (Skjer jo helt sikkert ikke men hvis jeg kan vente så er jo det best i tilfelle), jeg får bare ringe de å høre![]()
Har heller ikke hatt noe særlig med bivirkninger endaog satser på at jeg ikke får det videre heller.
5 dager går fort skal du se. Og når du er igang syns jeg tiden går enda forterehihi
Det er nok lurt. Å du kan jo uansett bare ta en ringerunde å høre om de apotekene i nærheten av deg tilfeldigvis har noe innedet hender jo det også! Så du skal gå på menopur. Det gikk jeg på forrige gang. Veldig enkelt å holde kontroll og sette de
![]()
Ja det gjør den nokhar heldigvis arbeidshelg denne helgen, så antar mandagen kommer fort ja![]()
Ja det gjør den nok
Er så utrolig spent på hvordan jeg reagerer på sprøytene. Om det kommer til å skje noe. Skal tydeligvis bruke de hvertfall t.o.m neste fredag. For skal på kontroll igjen tirsdag. Også sa hun at jeg skulle dit igjen på fredag. Da sikkert for å avtale når eggløsningsprøyta skal tas og når uttaket blir. Men det går sikkert fort. tenker meg tiden går sakte etter innsett.![]()
Wow det er jo kjempe bra dashit, jeg er gla jeg sendte mld til riksen og spurte ang nesespray og mensen som kommer 1 uke før enn planlangt ca...
for fikk beskjed om å starte IDAG!!!
venter på tilbakemelding på når i dag jeg da må starte, men shit for en helomvendig på dagen![]()
Wow det er jo kjempe bra daHehe ja bra du sendte de Mail da. Når du er på første kontroll setter de opp en plan om
Når du skal starte på sprøyter, og du får opplæring i sprøytene. Så får du beskjed om når du skal tilbake for blodprøve og kontroll. I mitt tilfelle er det neste tirsdag. Da skal de vel se hvor langt jeg har kommet i modningsprosessen også fortalte hun at jeg skal tilbake igjen fredag. For planlagt uttak er i uke 41. Så den fredagen jeg skal dit er sikkert for å se om eggene er klare og avtale når el sprøyte skal tas og når jeg skal komme for uttak. Så jeg skal på 2 kontroller til før uttak![]()
Jeg bruker sprayen tidlig og sent. Så du skulle vel kanskje startet idag tidlig? Jeg tar 8 på morgen og 8 på kvelden. Men starter du ikveld så tror jeg kanskje du bare kan velge deg ut en tid som passer for deg over hele perioden da?tusen takk for utfyllende svar
ja, er utrolig gla jeg sendte de mail, så nå venter jeg bare på mail tilbake igjen, på når klokkeslett de anbefaler meg oppstart i dag![]()
Jeg bruker sprayen tidlig og sent. Så du skulle vel kanskje startet idag tidlig? Jeg tar 8 på morgen og 8 på kvelden. Men starter du ikveld så tror jeg kanskje du bare kan velge deg ut en tid som passer for deg over hele perioden da?
Så deilig da hvis hele prosessen hadde blitt fremskynt daJeg fikk beskjed om å starte første dose ikveld kl 20 også skal jeg fortsette morgen og kveld 08 og 20
Dæven dette hadde jeg ikke sett for meg skulle skje, når jeg stod opp idag
Venternå på siste mld om jeg skal ha ny time for kontroll,siden jeg nå starter opp 5 dager tidligere enn planlagt![]()
si ifra hva de sier. Dette blir spennende. Hihi jo tidligere jo bedreAv det jeg har lest Meg til kan det stemme jatimen ble ikke fremskyndt, så jeg skal spraye i nesten 3 uker! kan det virkelig stemme?
tydeligvis mange som sprayer lenger enn det også. Men når du starter nå så går vel alt under kontroll i forhold til når du nå venter mensen. Men utrolig kjipt at de ikke kunne ta deg inn
men du får trøste deg med at da er du hvertfall igang da, selv om det kanskje ikke er noen trøst.