Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gått på suprecur.Jeg venter også på brev om hvilke medisiner jeg skal ha i disse dager.
Har gått på gonal f og Puregon før, lirer på hva det blir denne gangenfinnes det mange forskjellige nesesprayer forresten?
Jeg elsker den gruppa her altså! Så utrolig greit å ha noen å spørre. Tusen takk for svarArtig med brev ja! Fikk i posten i dag jeg ogsådu skal ta begge samtidig bortsett fra den dagen du skal på UL. Da skal du bare sette orgalutran. Jeg har alltid hatt UL rundt en uke etter sprøytestart,men det kan variere fra person til person
Hvor stor dose skal du ha av Puregon?
Jeg skal ha 200 ie![]()
Takk! Hører dere sier detDet er ingenting å grue seg til, jeg lover![]()
Hvordan er menopur i forhold til gonal f da. Gonal f kjente jeg nesten ikke når jeg satt de, men menopur så nå ut som om nåla var lang og tykk![]()
Fikk desverre ikke lov å starte igjen på neste mens siden jeg hadde SA nå i oktober. Sykepleier mente jeg må ha en ordentlig mens-syklus før jeg får starte igjen, slik at kroppen er normalisert. Sååååå da må jeg forlate november gruppa og hoppe lett og elegant over i desember...
Ønsker dere alle baby-spirer i magen på forsøket nå!Lykke til alle som prøver for første gang og dere som har prøvd før <3 DENNE gangen SKAL spirene sitte!!
![]()
Takk for svar. Blir spennende dette. Blir kort protokoll denne gangen og ny medisin pga overstimulering sist, slik jeg forstod det. Da fikk jeg ut ni egg, kun fire ble befruktet, ett gullegg ble satt inn og kun ett til frys som ikke overlevde tining. Tror du det kan bli annerledes eggantall denne gangen?Selve stikkingen er ikke noe forskjell mellom de to, men jeg kjente mye mere av menopur enn gonal f. De stakk og rein i eggstokkene en stund etter hver sprøytedet virker må ihvertfall
![]()
Fikk desverre ikke lov å starte igjen på neste mens siden jeg hadde SA nå i oktober. Sykepleier mente jeg må ha en ordentlig mens-syklus før jeg får starte igjen, slik at kroppen er normalisert. Sååååå da må jeg forlate november gruppa og hoppe lett og elegant over i desember...
Ønsker dere alle baby-spirer i magen på forsøket nå!Lykke til alle som prøver for første gang og dere som har prøvd før <3 DENNE gangen SKAL spirene sitte!!
![]()
Herregud, jeg blandet menopuren så den er klar til i morgen. Vet ikke om jeg klarer å stikke meg selv! Haha ble helt kvalm! Fremtid med narko er iallfall ikke for meg
Haha ja det er santDu kan jo evt sniffe eller røyke?
Går sikkert bra å stikke også! Jeg syns det var gøy!![]()
Haha ja det er santhaha
Syntes du?? Gale damenhaha
Må gå noen runder med meg selvJeg turte ikke å se ned første gangen, bare siktet og stakk. Også gjorde det ikke vondt, så da var det bare fryd og gammen etterpå![]()
Må gå noen runder med meg selvSer ikke for meg at det gjør vondt, men uansett! Haha Går nok bedre bare jeg har gjordt det en gang.
Siste dobbel spray tatt, i morgen halverer jeg dosen![]()