Innsett i November

Jeg har aldri hørt om noe annet enn Syarela nesespray.

Jeg venter også på brev om hvilke medisiner jeg skal ha i disse dager.

Har gått på gonal f og Puregon før, lirer på hva det blir denne gangen ;) finnes det mange forskjellige nesesprayer forresten?
Jeg har gått på suprecur. :)

Da fikk jeg brev fra sykehuset med beskjed om å begynne på Puregon når tr kommer. Og etter 5 dager skal jeg bruke Orgalutran. Vet dere om det er slik at jeg da skal ta Puregon og Orgalutran samtidig? Altså etter 5 dager. Eller om jeg bare skal ta Orgalutran? Og når sånn ca bruker ul-kontrollen å være? Vet jeg kan ringe sykehuset å spørre, men er for nysgjerrig til å vente ;)

Artig med brev ja! Fikk i posten i dag jeg også :) du skal ta begge samtidig bortsett fra den dagen du skal på UL. Da skal du bare sette orgalutran. Jeg har alltid hatt UL rundt en uke etter sprøytestart,men det kan variere fra person til person :)

Hvor stor dose skal du ha av Puregon?

Jeg skal ha 200 ie :)

Artig med brev ja! Fikk i posten i dag jeg også :) du skal ta begge samtidig bortsett fra den dagen du skal på UL. Da skal du bare sette orgalutran. Jeg har alltid hatt UL rundt en uke etter sprøytestart,men det kan variere fra person til person :)

Hvor stor dose skal du ha av Puregon?

Jeg skal ha 200 ie :)
Jeg elsker den gruppa her altså! Så utrolig greit å ha noen å spørre. Tusen takk for svar :D
Starter med 133 ie. :)

I morgen starter jeg på sprøyter! Gruer meg kjempe mye til å sette den :p Hehe i morgen er det også en uke til kontroll! :D

Hvordan er menopur i forhold til gonal f da. Gonal f kjente jeg nesten ikke når jeg satt de, men menopur så nå ut som om nåla var lang og tykk :p

Fikk desverre ikke lov å starte igjen på neste mens siden jeg hadde SA nå i oktober. Sykepleier mente jeg må ha en ordentlig mens-syklus før jeg får starte igjen, slik at kroppen er normalisert. Sååååå da må jeg forlate november gruppa og hoppe lett og elegant over i desember...

Ønsker dere alle baby-spirer i magen på forsøket nå! :) Lykke til alle som prøver for første gang og dere som har prøvd før <3 DENNE gangen SKAL spirene sitte!! :)

Hvordan er menopur i forhold til gonal f da. Gonal f kjente jeg nesten ikke når jeg satt de, men menopur så nå ut som om nåla var lang og tykk :p

Selve stikkingen er ikke noe forskjell mellom de to, men jeg kjente mye mere av menopur enn gonal f. De stakk og rein i eggstokkene en stund etter hver sprøyte :) det virker må ihvertfall ;)

Fikk desverre ikke lov å starte igjen på neste mens siden jeg hadde SA nå i oktober. Sykepleier mente jeg må ha en ordentlig mens-syklus før jeg får starte igjen, slik at kroppen er normalisert. Sååååå da må jeg forlate november gruppa og hoppe lett og elegant over i desember...

Ønsker dere alle baby-spirer i magen på forsøket nå! :) Lykke til alle som prøver for første gang og dere som har prøvd før <3 DENNE gangen SKAL spirene sitte!! :)

Så leit Bubbly, men kroppen har nok godt av å hvile. Hvilket sykehus/klinikk hører du til? Hadde kjemisk i august, men fikk hoppe rett på. Noen ganger tenker jeg at det var derfor forsøk nr.2 gikk dass :/

Håper at alle gode ting er tre nå :)

Jeg også må muligens hoppe i desember gruppen, om utak/innsett blir i begynnelsen av desember :) kanskje sees vinder inne ;)

Selve stikkingen er ikke noe forskjell mellom de to, men jeg kjente mye mere av menopur enn gonal f. De stakk og rein i eggstokkene en stund etter hver sprøyte :) det virker må ihvertfall ;)
Takk for svar. Blir spennende dette. Blir kort protokoll denne gangen og ny medisin pga overstimulering sist, slik jeg forstod det. Da fikk jeg ut ni egg, kun fire ble befruktet, ett gullegg ble satt inn og kun ett til frys som ikke overlevde tining. Tror du det kan bli annerledes eggantall denne gangen?

Å nei, så kjedelig!
Hvor langt var du kommet når du mistet?

Jeg fikk starte rett på frys på første mens etter den kjemiske. Men nå lar jo selvsagt tr vente på seg da.

Desember blir din måned! Det er bestemt!

Herregud, jeg blandet menopuren så den er klar til i morgen. Vet ikke om jeg klarer å stikke meg selv! Haha ble helt kvalm! Fremtid med narko er iallfall ikke for meg

Herregud, jeg blandet menopuren så den er klar til i morgen. Vet ikke om jeg klarer å stikke meg selv! Haha ble helt kvalm! Fremtid med narko er iallfall ikke for meg

Du kan jo evt sniffe eller røyke?
Går sikkert bra å stikke også! Jeg syns det var gøy! :D

Jeg turte ikke å se ned første gangen, bare siktet og stakk. Også gjorde det ikke vondt, så da var det bare fryd og gammen etterpå :D
Må gå noen runder med meg selv :p Ser ikke for meg at det gjør vondt, men uansett! Haha Går nok bedre bare jeg har gjordt det en gang.

Siste dobbel spray tatt, i morgen halverer jeg dosen :)

Må gå noen runder med meg selv :p Ser ikke for meg at det gjør vondt, men uansett! Haha Går nok bedre bare jeg har gjordt det en gang.

Siste dobbel spray tatt, i morgen halverer jeg dosen :)

Blir spennende tider for deg nå! Lykke til med det første stikker! Zai!

Back
Topp