Innsett i mars?

Hurra! 9 egg ut! :) håper på god befruktning og god kvalitet!!
Grattis!!! Det er jo kjempebra!! Nå er det bare å vente på de spennende dagene fremover:)

Så bra!! Gratulerer :)

I dag har jeg kommet til den magiske rugedag 6 hvor all tålmodighet begynner å falle i fra. Vel begynte å føle litt på det i går også, men da var jeg stort sett på farten, men tankene kommer oftere og oftere om dagen nå. Føler ekstra mye press på dette forsøket også siden jeg har sagt at det er siste forsøket, så mange tanker om det, tenk hvis det ikke går, tenkt om det går, vil det gå bra denne gangen, eller vil jeg igjen miste. tenk om.... tenkt om.... tenk om....
Og jeg vet at jeg er så ødelagt psykisk av alle de gangene jeg har mistet at jeg vil ikke klare å slappe av hvis jeg blir gravid, men jeg kommer nok til sykemelde meg de første 12 ukene, og nye fastlegen min sa seg ikke i mot det. Hadde vært litt enklere med ting hvis jeg hadde hatt 8-16 jobb enn offshore. Men men man tar det man har :)

I dag skulle var planen å teste at eggløsnings sprøyta var ute av kroppen, som den har vært på de andre forsøkene. For i dag så er det 10 dager siden den ble satt og da skal den være ute av kroppen. Men så dukker det opp en yber usynlig strek, ser den kanskje hvis du holder den i rett vinkel og rett lys og slik, ingen andre enn meg vil vel kunne se at det er en strek da men lol... Blir jo alltid slik at man titter på disse testene ut i det uendelige for å være sikker på det ene eller andre. Men ulempen nå er jo at på andre forsøk så har jeg fått negativ i dag og på den måten testet at alt er ute, men nå blir jeg jo usikker... hafff.... jaja, er vel bare å smøre seg med tolmodghet i noen dager til :)

Er det ikke veldig tidlig å håpe på positiv test allerede på rugedag seks? Skjønner at det var eggløsningssprøyta som var grunnen til at du testa, bare hørtes ut som du håpa på gravidresultat likevel :) Ellers skjønner jeg deg veldig godt, med det at tålmodigheten forsvinner, den kjenner jeg godt på jeg også. Jeg hater å ikke vite, og skulle helst visst det i går^^

Er det ikke veldig tidlig å håpe på positiv test allerede på rugedag seks? Skjønner at det var eggløsningssprøyta som var grunnen til at du testa, bare hørtes ut som du håpa på gravidresultat likevel :) Ellers skjønner jeg deg veldig godt, med det at tålmodigheten forsvinner, den kjenner jeg godt på jeg også. Jeg hater å ikke vite, og skulle helst visst det i går^^

Å nei, jeg håper og forventer ikke å få positiv test på rugedag 6. Normalt sett så får jeg positiv test på rugedag 8, så om to dager, så dagen i dag har alltid blitt brukt til å bekrefte at el sprøyta er ute, slik at den ikke blander seg inn, og ja jeg er testoman ;)
I følge brukerveiledningen sier de at el sprøyta skal være ute av kroppen i dag. Og det kan så klart være feil med testen, bare at det skjedde på to tester... Så ble litt haff.... fikk liksom ikke avklart at el sprøyta var ute... så da må jeg bare fortsette å vente. Men håper jo på positiv test om to dager da :)

Å nei, jeg håper og forventer ikke å få positiv test på rugedag 6. Normalt sett så får jeg positiv test på rugedag 8, så om to dager, så dagen i dag har alltid blitt brukt til å bekrefte at el sprøyta er ute, slik at den ikke blander seg inn, og ja jeg er testoman ;)
I følge brukerveiledningen sier de at el sprøyta skal være ute av kroppen i dag. Og det kan så klart være feil med testen, bare at det skjedde på to tester... Så ble litt haff.... fikk liksom ikke avklart at el sprøyta var ute... så da må jeg bare fortsette å vente. Men håper jo på positiv test om to dager da :)
Da forstår jeg :) jeg tør ikke teste før datoen fra sykehuset, for hvis jeg får en negativ test kommer jeg garantert til å gå i kjelleren selv om jeg vet det er for tidlig å teste :)

Noen som vet? Jeg skal ta hcg støtte i rugeperioden denne gangen.. Pga påsken skal jeg ta blodprøve på dag 10 og dag 12. Vil det vises så tidlig?

Noen som vet? Jeg skal ta hcg støtte i rugeperioden denne gangen.. Pga påsken skal jeg ta blodprøve på dag 10 og dag 12. Vil det vises så tidlig?

Har hørt at man kan ta blodprøve fra dpo 11, og når du sier dag 10 og 12, så regner jeg med at du snakker om rugedager? For da er du dpo 12 og 14, så ja da skal de kunne se noe :) Riksen bruker fast rugedag 12 som test dag, eller dop 14 om du vil ;)

Har hørt at man kan ta blodprøve fra dpo 11, og når du sier dag 10 og 12, så regner jeg med at du snakker om rugedager? For da er du dpo 12 og 14, så ja da skal de kunne se noe :) Riksen bruker fast rugedag 12 som test dag, eller dop 14 om du vil ;)
Ok :) men jeg flyttet det så det blir rugedag 12+14, så er jeg helt sikker :) ringte sykehuslabben og spurte :) regner dere rugedag 1 som innsettdag eller dagen etter?

Ok :) men jeg flyttet det så det blir rugedag 12+14, så er jeg helt sikker :) ringte sykehuslabben og spurte :) regner dere rugedag 1 som innsettdag eller dagen etter?

Jeg regner med innsettdag som dag 0 :)
Er rugedag 12 på riksen, og da skal den være sikker. Fikk du hcg støtte? derfor du skal ta to tester?

Da var jeg ruger på ett 4 delt egg :)
Fikk 9 egg ut, 7 ble befrukta, og 5 på frys :D så sier meg veldig fornøyd med det! Så nå håper jeg at de som er på frys blir søsken forsøk, så jeg slipper å måtte gå igjennom flere egguthenting!
Veldig gøy med dere andre som ruger også, krysser fingrene på positiv test på hele gjengen :)

Jeg regner med innsettdag som dag 0 :)
Er rugedag 12 på riksen, og da skal den være sikker. Fikk du hcg støtte? derfor du skal ta to tester?
Ja, får hcg støtte. Skal ta ovitrelle mandager og torsdager.. Så derfor jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal få testet dette før påske.. Men kanskje hcg sprøyta vil holde seg på samme nivå uansett? Så ved stigning er det vel evt en graviditet?

Fikk 9 egg ut, 7 ble befrukta, og 5 på frys :D så sier meg veldig fornøyd med det! Så nå håper jeg at de som er på frys blir søsken forsøk, så jeg slipper å måtte gå igjennom flere egguthenting!
Veldig gøy med dere andre som ruger også, krysser fingrene på positiv test på hele gjengen :)
Gratulerer som ruger! Jeg blir ruger i morgen, så da er vi hakk i hæl! ;)

Ønsker deg lykke til :)
Og Lykke til til alle dere andre, det er spennende å følge med dere! Håper desemberklubben fyller opp av flotte IVF-damer :)

Gratulerer masse med flott resultat! :) 5 på frys er jo en drømm :)
Masse lykke til med rugingen, så skal du se at du får en positiv test om 2 uker :)

Ja, får hcg støtte. Skal ta ovitrelle mandager og torsdager.. Så derfor jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal få testet dette før påske.. Men kanskje hcg sprøyta vil holde seg på samme nivå uansett? Så ved stigning er det vel evt en graviditet?

Ikke godt å si, men det må da være en stigning de ønsker å se på de to prøvene. og på den måten få bekreftelsen :)

Ønsker deg lykke til :)
Og Lykke til til alle dere andre, det er spennende å følge med dere! Håper desemberklubben fyller opp av flotte IVF-damer :)

Tusen takk! :) Håper på å kunne tre inn i desemberklubben de nærmeste dagene :) Og håper også at den blir fylt opp med masse ivf dagmer :)

Ikke godt å si, men det må da være en stigning de ønsker å se på de to prøvene. og på den måten få bekreftelsen :)
Får datse på at det er veldig tydelig da! ;) får jo ikke tak i klinikken før etter påske, så kanskje jeg bare må vente til da ;)

Back
Topp