HelHaf
Forelsket i forumet
Venter på blodprøvesvar fra sykehusetHar du testett Helhaf?Er så spentGod påske alle sammen!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på blodprøvesvar fra sykehusetHar du testett Helhaf?Er så spentGod påske alle sammen!
![]()
Da var den bare på 53... Så da er det nok ikke noe produksjon selv denne gangen hellerVenter på blodprøvesvar fra sykehusetden er nok positiv pga ovitrelle sprøyta.. Men blir spennende og se om den stiger til fredag!
Da var den bare på 53... Så da er det nok ikke noe produksjon selv denne gangen heller![]()
Da var den bare på 53... Så da er det nok ikke noe produksjon selv denne gangen heller![]()
Første gang jeg gjør dette også, så er ikke sikker selv.. Men får nå bare se frem til fredag.. Stiger den er det bra, gjør den ikke er det dumtUff - så trist
Er det helt sikkert at alt håp er ute nå? Eller kan det fortsatt ha skjedd nå fram til fredag? Forstår meg ikke helt på dette med hcg støtte underveis så må nesten spørre...
Første gang jeg gjør dette også, så er ikke sikker selv.. Men får nå bare se frem til fredag.. Stiger den er det bra, gjør den ikke er det dumt![]()
Takk!!Krysser det jeg har for at det likevel går veien ihvertfall!!
Takk!!det SKAL gå bra denne gangen!!
![]()
TakkSå det du skrev innpå statustråden men får ikke til å quote derifra og over i kommentartråden - så skriver her istedet. Trist å lese at det ikke gikk for dere sender deg en klem
Dumt at det ikke gikk nå, men som det er sagt tidligere her har du jo mange fryseeggTakkja var veldig kjedelig det ikke gikk denne gangen heller! Hadde liksom så troa nå.. Alt lå til rette liksom.. Gode egg, jeg var operert for endometriose, stod på kortison som fjernet betennelsene i lroppen og alt.. Fikk hcg støtte til og med.. Hmm..
Ja har jo detDumt at det ikke gikk nå, men som det er sagt tidligere her har du jo mange fryseeggskal du sette inn igjen nå i april?
Ok, jg venter også på mensen... Skal egentlig ha den til uka, så krysser fingrene for at den kommer som den skal og at det blir en fryseprins(esse) eller to på nyåretJa har jo deter jo en liten trøst det
lurer på hvor lang tid det tar før jeg går mens nå,. Hcg var jo på 27 i går, så tar vel noen dager til før den er ute..
Klinikken har stengt, så får ikke hørt med den når jeg evt kan begynne igjen..
Ja håper på det for oss begge to!!Ok, jg venter også på mensen... Skal egentlig ha den til uka, så krysser fingrene for at den kommer som den skal og at det blir en fryseprins(esse) eller to på nyåret![]()