Starbucks
Forumet er livet
Grattis!!! Det er jo kjempebra!! Nå er det bare å vente på de spennende dagene fremoverHurra! 9 egg ut!håper på god befruktning og god kvalitet!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grattis!!! Det er jo kjempebra!! Nå er det bare å vente på de spennende dagene fremoverHurra! 9 egg ut!håper på god befruktning og god kvalitet!!
Ja nå blir det spennende! *håper håper håper*Grattis!!! Det er jo kjempebra!! Nå er det bare å vente på de spennende dagene fremover![]()
Så bra!!Hurra! 9 egg ut!håper på god befruktning og god kvalitet!!
Er det ikke veldig tidlig å håpe på positiv test allerede på rugedag seks? Skjønner at det var eggløsningssprøyta som var grunnen til at du testa, bare hørtes ut som du håpa på gravidresultat likevelEllers skjønner jeg deg veldig godt, med det at tålmodigheten forsvinner, den kjenner jeg godt på jeg også. Jeg hater å ikke vite, og skulle helst visst det i går^^
Da forstår jegÅ nei, jeg håper og forventer ikke å få positiv test på rugedag 6. Normalt sett så får jeg positiv test på rugedag 8, så om to dager, så dagen i dag har alltid blitt brukt til å bekrefte at el sprøyta er ute, slik at den ikke blander seg inn, og ja jeg er testoman
I følge brukerveiledningen sier de at el sprøyta skal være ute av kroppen i dag. Og det kan så klart være feil med testen, bare at det skjedde på to tester... Så ble litt haff.... fikk liksom ikke avklart at el sprøyta var ute... så da må jeg bare fortsette å vente. Men håper jo på positiv test om to dager da![]()
Noen som vet? Jeg skal ta hcg støtte i rugeperioden denne gangen.. Pga påsken skal jeg ta blodprøve på dag 10 og dag 12. Vil det vises så tidlig?
OkHar hørt at man kan ta blodprøve fra dpo 11, og når du sier dag 10 og 12, så regner jeg med at du snakker om rugedager? For da er du dpo 12 og 14, så ja da skal de kunne se noeRiksen bruker fast rugedag 12 som test dag, eller dop 14 om du vil
![]()
Okmen jeg flyttet det så det blir rugedag 12+14, så er jeg helt sikker
ringte sykehuslabben og spurte
regner dere rugedag 1 som innsettdag eller dagen etter?
Ja, får hcg støtte. Skal ta ovitrelle mandager og torsdager.. Så derfor jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal få testet dette før påske.. Men kanskje hcg sprøyta vil holde seg på samme nivå uansett? Så ved stigning er det vel evt en graviditet?Jeg regner med innsettdag som dag 0
Er rugedag 12 på riksen, og da skal den være sikker. Fikk du hcg støtte? derfor du skal ta to tester?
Gratulerer som ruger! Jeg blir ruger i morgen, så da er vi hakk i hæl!Da var jeg ruger på ett 4 delt egg
Fikk 9 egg ut, 7 ble befrukta, og 5 på frysså sier meg veldig fornøyd med det! Så nå håper jeg at de som er på frys blir søsken forsøk, så jeg slipper å måtte gå igjennom flere egguthenting!
Veldig gøy med dere andre som ruger også, krysser fingrene på positiv test på hele gjengen![]()
Ønsker deg lykke tilÅ nei, jeg håper og forventer ikke å få positiv test på rugedag 6. Normalt sett så får jeg positiv test på rugedag 8, så om to dager, så dagen i dag har alltid blitt brukt til å bekrefte at el sprøyta er ute, slik at den ikke blander seg inn, og ja jeg er testoman
I følge brukerveiledningen sier de at el sprøyta skal være ute av kroppen i dag. Og det kan så klart være feil med testen, bare at det skjedde på to tester... Så ble litt haff.... fikk liksom ikke avklart at el sprøyta var ute... så da må jeg bare fortsette å vente. Men håper jo på positiv test om to dager da![]()
Da var jeg ruger på ett 4 delt egg
Fikk 9 egg ut, 7 ble befrukta, og 5 på frysså sier meg veldig fornøyd med det! Så nå håper jeg at de som er på frys blir søsken forsøk, så jeg slipper å måtte gå igjennom flere egguthenting!
Veldig gøy med dere andre som ruger også, krysser fingrene på positiv test på hele gjengen![]()
Ja, får hcg støtte. Skal ta ovitrelle mandager og torsdager.. Så derfor jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal få testet dette før påske.. Men kanskje hcg sprøyta vil holde seg på samme nivå uansett? Så ved stigning er det vel evt en graviditet?
Ønsker deg lykke til
Og Lykke til til alle dere andre, det er spennende å følge med dere! Håper desemberklubben fyller opp av flotte IVF-damer![]()
Får datse på at det er veldig tydelig da!Ikke godt å si, men det må da være en stigning de ønsker å se på de to prøvene. og på den måten få bekreftelsen![]()