Innsett i mars?

Jeg har uttak i uke 13 dersom alt går etter planen :-)
Begynte på spray på søndag.
Har hatt ett forsøk med kort protokoll før, denne gangen blir det altså lang, selv om jeg ikke helt klarer å forstå hva som er forskjellen ;-)

Lykke til alle sammen! :-)

Jeg har uttak i uke 13 dersom alt går etter planen :-)
Begynte på spray på søndag.
Har hatt ett forsøk med kort protokoll før, denne gangen blir det altså lang, selv om jeg ikke helt klarer å forstå hva som er forskjellen ;-)

Lykke til alle sammen! :-)
Uken etter meg det! :D
På lang protokoll nedreguleres du først (kommer i kunstig overgangsalder) slik at de har mer kontroll på hormontilførselen din. Da er det ingen "naturlige" hormoner i syklus som kan rote det til ;)

Uken etter meg det! :D
På lang protokoll nedreguleres du først (kommer i kunstig overgangsalder) slik at de har mer kontroll på hormontilførselen din. Da er det ingen "naturlige" hormoner i syklus som kan rote det til ;)
Okei, takk for svar :-)
Jeg trodde ikke det var noen "naturlige" hormoner ved kort protokoll heller, så er vel derfor jeg var forvirret ;-)

Jeg har begynt på progynova nå. Endelig igang! ble svimmel etter bare en tablett så håper det ikke blir værre/kommer fler bivirkninger. ..

hei :)
forhåpentligvis blir det uttak og innsett i uke 12 her :) får bare håpe at tr som alltid er på tiden, også er det nå! sykepleieren jeg pratet med i tlf sa at jeg ikke måtte tenke på det, så kommer den nok når den skal *kremt* enklere sakt en gjort :) haha..
Hører forresten til Haugesund :)

Hvordan går det med dere? jeg har gått en uke på tabletter nå i morgen, og jeg kjenner virkelig at jeg klusser med kroppen ja :)

Da har jeg endelig kommet hjem igjen, og skuldrene har fått synki litt. Får var rett avgårde på malekurs etterpå.
Noen av de legene der oppe trenger virkelig å lære litt kundebehandling. Var hos ei jeg ikke hadde vært hos før, for meg en veldig stresset og dominerende dame, hu hadde ikke en gang tittet på papirene virket det som, så hun lurte på hvordan det var å gå på gondal denne gangen og om stimuleringen gikk greit. Hææ.. jeg skal jo på kontroll for å sjekke om jeg kan starte opp pga syste. Så opp på benken, og hun var faktisk ganske ok med selve ul appratet, for noen er veldig hardhente. Systa hadde vokst 3mm men det var ikke snakk om så mye, så var bare å kjøre på. Ble litt forvirret av hele dama egentlig. Hu begynte også å si at man måtte normalt sett ha 4-5 innsett uavhengig av fryse egg eller ikke før det satt. Ja vel, men jeg har jo faktisk vært gravid 8 ganger, og mistet.... Så prøvde jeg å høre om oppfølging med tanke på at jeg har mistet så mange ganger, "de så ikke noe før uke 8" men fra da kunne jeg få en gang i uka. Jaja.... veldig distre og stressa dame. Så da hun sa at jeg nok ville få en annen lege neste gang for at hun da var et annet sted, så tenkte jeg bare for meg seg Gudskjelov!
Det var dagens lille syting. På den positive siden, så begynner jeg opp på sprøyter i morgen, Skal teste ut Gonal denne gangen i steden for Fostimon,så håper at det er det som skal til for å få mer enn 2-3 egg som jeg har fått til nå. Også denne på max dose 450. Så er det tilbake på kontroll neste onsdag. Så da begynner det å skje litt her også :)
ps var søren meg lang nesespray runde denne gangen, 5 uker i morgen.

Var forresten en rå kjekk utvekslings student på gy timen I dag. Nesten så at jeg hadde snudd I døra hvis det var han som skulle undersøke. Men han var snadder, og fra Australia :) bare litt feil sted å møte mannen med drømme utseende

Hehe, ja, det kan jeg tro på. Ikke helt rette plassen nei :)

Hvor var det du møtte denne merkelige legedamen da? jeg kommer ikke på om jeg har lest hvor du holder til..

Det var på riksen. Første gang jeg har sett hu. Så forhåpentligvis er hun der ikke for ofte :)

Ja ok, da var det ikke hun jeg var hos :)
Du har dessverre er par leger som ikke er helt gode der, men det er noen som er veldig flinke også. Får håpe vi treffer dem neste gang vi er på riksen

Noen som hadde forsinket mens under nedreguleringen? Og evt hvor lenge.. Spotter bare, skulle hatt den i helga..

Har aldri hatt nedregulering så det kan jeg ikke svare på.

Okei, ja, jeg tror det fins rare leger på alle sykehus.. bare så synd at det faktisk er sånn..

Noen som hadde forsinket mens under nedreguleringen? Og evt hvor lenge.. Spotter bare, skulle hatt den i helga..
Min blir alltid noen dager forsinket når jeg er nedregulert. Og mensen oppfører seg ikke helt normalt. Opplevd både kraftigere og mindre kraftig når jeg er nedregulert

Min blir alltid noen dager forsinket når jeg er nedregulert. Og mensen oppfører seg ikke helt normalt. Opplevd både kraftigere og mindre kraftig når jeg er nedregulert
Den kom i går, 4 dager over.. Men dagen etter jeg var på akupunktur.. Så det virka bra.. Begynner på sprøytene på tirsdag! :D

Back
Topp