Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uken etter meg det!Jeg har uttak i uke 13 dersom alt går etter planen
Begynte på spray på søndag.
Har hatt ett forsøk med kort protokoll før, denne gangen blir det altså lang, selv om jeg ikke helt klarer å forstå hva som er forskjellen ;-)
Lykke til alle sammen!![]()
Okei, takk for svarUken etter meg det!
På lang protokoll nedreguleres du først (kommer i kunstig overgangsalder) slik at de har mer kontroll på hormontilførselen din. Da er det ingen "naturlige" hormoner i syklus som kan rote det til![]()
haha, samme her, klin umulig å IKKE tenke på det i grunnsykepleieren jeg pratet med i tlf sa at jeg ikke måtte tenke på det, så kommer den nok når den skal *kremt*![]()
Det var på riksen. Første gang jeg har sett hu. Så forhåpentligvis er hun der ikke for ofte![]()
Hu var norsk, tipper hu var rundt 60Var hun svensk?
Ja ok, da var det ikke hun jeg var hosHu var norsk, tipper hu var rundt 60
Du har dessverre er par leger som ikke er helt gode der, men det er noen som er veldig flinke også. Får håpe vi treffer dem neste gang vi er på riksenJa ok, da var det ikke hun jeg var hos![]()
Min blir alltid noen dager forsinket når jeg er nedregulert. Og mensen oppfører seg ikke helt normalt. Opplevd både kraftigere og mindre kraftig når jeg er nedregulertNoen som hadde forsinket mens under nedreguleringen? Og evt hvor lenge.. Spotter bare, skulle hatt den i helga..
Den kom i går, 4 dager over.. Men dagen etter jeg var på akupunktur.. Så det virka bra.. Begynner på sprøytene på tirsdag!Min blir alltid noen dager forsinket når jeg er nedregulert. Og mensen oppfører seg ikke helt normalt. Opplevd både kraftigere og mindre kraftig når jeg er nedregulert