Innsett i mars?

minimeah

Glad i forumet
Er det fler enn meg her som kan regne med et innsett i løpet av mars? Vi skal ha fryseforsøk, og første innsett siden forsøket i fjor ble avbrutt pga for høy bmi. Er kjempespent og aner ikke hva jeg kan forvente:-)

Jeg skal ha innsett, hvis alt gå r etter planen i uke 10, så helt i begynnelsen av mars. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Er mitt siste iICSI forsøk.

Kjempe flott jobbet med å gå ned i vekt! Blir spennende!

Håper at jeg får innsett av første frys i mars, men redd det blir senere.

Håper at jeg får innsett av første frys i mars, men redd det blir senere.

Er du privat eller offentlig?
Vet at privat så kan du gå rett på etter en syklus normalt sett, offentlig blir det fort 2-3 mnd uansett, kommer litt ann på hvor mange som er i kø, men kortere på frys en fersk da ;) Krysser fingrene for deg, og så har jeg lyst til å gi deg en stooor klem, for å miste er lite gøy. Desverre opplevd det litt for mange ganger.

Er du privat eller offentlig?
Vet at privat så kan du gå rett på etter en syklus normalt sett, offentlig blir det fort 2-3 mnd uansett, kommer litt ann på hvor mange som er i kø, men kortere på frys en fersk da ;) Krysser fingrene for deg, og så har jeg lyst til å gi deg en stooor klem, for å miste er lite gøy. Desverre opplevd det litt for mange ganger.
Det er offentlig, hører til Riksen. Håper uansett at syklusen min er tilbake i normalen med en gang, så får vi se med resten.
Nei, det er virkelig ikke gøy å miste. Hatt en tung dag, så klemmen kom godt med. Jeg er utrolig imponert over styrken din og krysser alt som krysses kan for deres forsøk nå. :-)

Yes! Vi skal etter planen ha vårt 7. innsett i mars! Nå bare MÅ det bli full klaff!:-) Ser ut til at det blir rett før påskeferien. Vi skal ha langt regime denne gangen også, som alle de andre gangene..

Det er offentlig, hører til Riksen. Håper uansett at syklusen min er tilbake i normalen med en gang, så får vi se med resten.
Nei, det er virkelig ikke gøy å miste. Hatt en tung dag, så klemmen kom godt med. Jeg er utrolig imponert over styrken din og krysser alt som krysses kan for deres forsøk nå. :)

har blitt noen opp og ned turer! Men man blir sterkere gang for gang, og man lærer mye! Nå har jeg blitt ganske så sikker på hva jeg vil, hva jeg skal kreve, tidligere har jeg ikke krevd oppfølging og slikt. Men nå skal jeg ha! Hjelper masse å prate med andre som har liknene historikk og å lese masse suksess historier :)

Da jeg hadde exu, så var riksen villig til å sette meg på nytt forsøk etter første vanlige mens. Så håper at syklusen din er normal med en gang, for da kommer du inn her sammen med oss :)

Yes! Vi skal etter planen ha vårt 7. innsett i mars! Nå bare MÅ det bli full klaff!:) Ser ut til at det blir rett før påskeferien. Vi skal ha langt regime denne gangen også, som alle de andre gangene..

Så bra Hermine, da følger vi hverandre tett alikevel denne gangen også ;)
Måtte vi begge lykkes denne gangen!!

Jeg skal ha innsett, hvis alt gå r etter planen i uke 10, så helt i begynnelsen av mars. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Er mitt siste iICSI forsøk.

Kjempe flott jobbet med å gå ned i vekt! Blir spennende!
Så spennende! Blir vel første uka i mars på meg også hvis mens kommer når den skal:-)

Og tusen takk!

Går og venter spent på når mensen skal komme denne gangen. Jeg går på lang protokoll, og i alt stresset før oppstart så klarte jeg å starte opp på spray 5 dager før planen. Må jo bare le og riste på hodet av meg selv. Lol
Ringte riksen da jeg fant det ut med de viste ikke om det hadde noe å bety. Så her skal jeg bare fortsette som normalt frem til kontrollen den 16 februar. Normalt så skulle jeg ha fått mensen på lørdag, og den blir alltid forsinket når jeg går på spray, og denne gangen blir den vel enda mer forsinket. Får smøre meg med litt ekstra tolmodighet :)

Går og venter spent på når mensen skal komme denne gangen. Jeg går på lang protokoll, og i alt stresset før oppstart så klarte jeg å starte opp på spray 5 dager før planen. Må jo bare le og riste på hodet av meg selv. Lol
Ringte riksen da jeg fant det ut med de viste ikke om det hadde noe å bety. Så her skal jeg bare fortsette som normalt frem til kontrollen den 16 februar. Normalt så skulle jeg ha fått mensen på lørdag, og den blir alltid forsinket når jeg går på spray, og denne gangen blir den vel enda mer forsinket. Får smøre meg med litt ekstra tolmodighet :)
Hadde kort regime selv, så aner ikke hvordan det er med langt, men det er så mye å huske på i et forsøk at det er nå ikke rart at vi surrer litt innimellom:joyful: lykke til med kontroll og håper vi alle får satt inn gullegg:thumleft;)

Hadde kort regime selv, så aner ikke hvordan det er med langt, men det er så mye å huske på i et forsøk at det er nå ikke rart at vi surrer litt innimellom:joyful: lykke til med kontroll og håper vi alle får satt inn gullegg:thumleft;)

Tusen takk!! Må sattser på det at gullegget kommer denne gangen :)
Tror faktisk ikke at mensen blir så veldig forsinket, spotet i går, så da kommer den nok for fult i morgen :) Godt er det :D

Krysser for at det bir gull egget på deg også ;)

Og da var mensen her. Weeee.... 5 dager lenger på spray tullet ikke for mye til :)
Nå er det bare å vente til jeg kommer hjem fra offshore livet, slik at jeg kan få tatt gy samtalen og oppstart sprøyter :)

Flere som går på spray om dagen? (lang protokoll)
Her begynner hormonene å slå til. har vært så sippete de siste dagene, tåler ikke å se at dyr eller mennekser har det vondt på bilder. Begynner å tute med en gang, så herved er det forbudt med nyheter!!

Flere som går på spray om dagen? (lang protokoll)
Her begynner hormonene å slå til. har vært så sippete de siste dagene, tåler ikke å se at dyr eller mennekser har det vondt på bilder. Begynner å tute med en gang, så herved er det forbudt med nyheter!!
Hehe, høres slitsomt ut.

Nei, jeg skal ha fryseforsøk og skal ta tabletter fra første blødningsdag. Det blir forhåpentligvis oppstart innen 14 dager.

Blitt litt bedre igjen nå. Ble skikkelig hormonel før mensen kom. Så nå virker det som at det har roet seg gudskjelov :)
I morgen så starter jeg opp på prednisolon, blir vel et par dager med en rar kropp før den stabliserer seg, og det vil si at det mest sansylig kun er 8 dager før oppstart av sprøyter :) Nå begynner ting virkelig å nærme seg! Selv om vi fortsatt er i begynnelsen av februar. Tenkt, det er kun 1 mnd fra til å være 1 år siden forrige forsøk.

Back
Topp