Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper at jeg får innsett av første frys i mars, men redd det blir senere.
Det er offentlig, hører til Riksen. Håper uansett at syklusen min er tilbake i normalen med en gang, så får vi se med resten.Er du privat eller offentlig?
Vet at privat så kan du gå rett på etter en syklus normalt sett, offentlig blir det fort 2-3 mnd uansett, kommer litt ann på hvor mange som er i kø, men kortere på frys en fersk daKrysser fingrene for deg, og så har jeg lyst til å gi deg en stooor klem, for å miste er lite gøy. Desverre opplevd det litt for mange ganger.
Det er offentlig, hører til Riksen. Håper uansett at syklusen min er tilbake i normalen med en gang, så får vi se med resten.
Nei, det er virkelig ikke gøy å miste. Hatt en tung dag, så klemmen kom godt med. Jeg er utrolig imponert over styrken din og krysser alt som krysses kan for deres forsøk nå.![]()
Yes! Vi skal etter planen ha vårt 7. innsett i mars! Nå bare MÅ det bli full klaff!Ser ut til at det blir rett før påskeferien. Vi skal ha langt regime denne gangen også, som alle de andre gangene..
Så spennende! Blir vel første uka i mars på meg også hvis mens kommer når den skalJeg skal ha innsett, hvis alt gå r etter planen i uke 10, så helt i begynnelsen av mars. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Er mitt siste iICSI forsøk.
Kjempe flott jobbet med å gå ned i vekt! Blir spennende!
Hadde kort regime selv, så aner ikke hvordan det er med langt, men det er så mye å huske på i et forsøk at det er nå ikke rart at vi surrer litt innimellomGår og venter spent på når mensen skal komme denne gangen. Jeg går på lang protokoll, og i alt stresset før oppstart så klarte jeg å starte opp på spray 5 dager før planen. Må jo bare le og riste på hodet av meg selv. Lol
Ringte riksen da jeg fant det ut med de viste ikke om det hadde noe å bety. Så her skal jeg bare fortsette som normalt frem til kontrollen den 16 februar. Normalt så skulle jeg ha fått mensen på lørdag, og den blir alltid forsinket når jeg går på spray, og denne gangen blir den vel enda mer forsinket. Får smøre meg med litt ekstra tolmodighet![]()
lykke til med kontroll og håper vi alle får satt inn gulleggHadde kort regime selv, så aner ikke hvordan det er med langt, men det er så mye å huske på i et forsøk at det er nå ikke rart at vi surrer litt innimellomlykke til med kontroll og håper vi alle får satt inn gullegg
![]()
tusen takk!Krysser for at det bir gull egget på deg også![]()
Hehe, høres slitsomt ut.Flere som går på spray om dagen? (lang protokoll)
Her begynner hormonene å slå til. har vært så sippete de siste dagene, tåler ikke å se at dyr eller mennekser har det vondt på bilder. Begynner å tute med en gang, så herved er det forbudt med nyheter!!