sørlandsjenta
Flørter med forumet
Så tristMistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tristMistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...
Føler m deg.. Sender deg en god kosMistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...
Nei :-( Så leit å høre... Sender deg en god klem ❤Mistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...
Så utrolig leit å høreEtter kontroll i dag er det påvist at det var kun slimhinnen som var på plass, ingen fostersekk eller tegn til fosteranlegg.... Masse fortsatt lykke til til dere andre her inne som har blitt gravide, jeg skal ha nytt ferskforsøk i august, starter opp på spray på mens jeg får i julilangt regime
Å nei! Det var kjempetrist å leseEtter kontroll i dag er det påvist at det var kun slimhinnen som var på plass, ingen fostersekk eller tegn til fosteranlegg.... Masse fortsatt lykke til til dere andre her inne som har blitt gravide, jeg skal ha nytt ferskforsøk i august, starter opp på spray på mens jeg får i julilangt regime
Jo jg har bare spottet, så skal ta cytotec i kveld ;-) slimhinna var 13 mm, så må få ut denÅ nei! Det var kjempetrist å leseHadde ikke du også bare spottet? Huff, sender deg en klem
![]()
Så kjedelig. Lykke til, håper det ordner seg raskt!Jo jg har bare spottet, så skal ta cytotec i kveld ;-) slimhinna var 13 mm, så må få ut den![]()
Etter kontroll i dag er det påvist at det var kun slimhinnen som var på plass, ingen fostersekk eller tegn til fosteranlegg.... Masse fortsatt lykke til til dere andre her inne som har blitt gravide, jeg skal ha nytt ferskforsøk i august, starter opp på spray på mens jeg får i julilangt regime
Jg var 10 dpo i går og fikk også neg test. Men fikk streng beskjed om at det var for tidlig! Vi har fortsatt en sjans10 DPO idag og så og si blenda test, så går nok ikke veien denne gangen.Rart enn fortsatt har forhøyet temperatur og andre symptomer uten ha hcg. Har mistet to ganger på rad nå og syns nesten det faktisk er vondere få negativ test enn og miste.
![]()
10 DPO er altfor tidlig å begynne å teste. Det er et fååååtall som klarer å skimte en strek på denne dagen10 DPO idag og så og si blenda test, så går nok ikke veien denne gangen.Rart enn fortsatt har forhøyet temperatur og andre symptomer uten ha hcg. Har mistet to ganger på rad nå og syns nesten det faktisk er vondere få negativ test enn og miste.
![]()
Ja, leverer ny ved hvert uttakDere som har hatt flere uttak, man leverer ny sædprøve hver gang? Ble ikke nevnt på kontrollen, bare ang premedikasjon.. Ble brått usikker.
Ja, ny sædprøve hver gangDere som har hatt flere uttak, man leverer ny sædprøve hver gang? Ble ikke nevnt på kontrollen, bare ang premedikasjon.. Ble brått usikker.