Innsett i Mai :)

Mistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...
Nei :-( Så leit å høre... Sender deg en god klem ❤

Etter kontroll i dag er det påvist at det var kun slimhinnen som var på plass, ingen fostersekk eller tegn til fosteranlegg.... Masse fortsatt lykke til til dere andre her inne som har blitt gravide, jeg skal ha nytt ferskforsøk i august, starter opp på spray på mens jeg får i juli :-) langt regime

Etter kontroll i dag er det påvist at det var kun slimhinnen som var på plass, ingen fostersekk eller tegn til fosteranlegg.... Masse fortsatt lykke til til dere andre her inne som har blitt gravide, jeg skal ha nytt ferskforsøk i august, starter opp på spray på mens jeg får i juli :-) langt regime
Så utrolig leit å høre:( Først en bølge gode nyheter, så kom bølgen med dårlige nyheter:( Jeg skal også igang igjen i juli/august håper jeg:)

Etter kontroll i dag er det påvist at det var kun slimhinnen som var på plass, ingen fostersekk eller tegn til fosteranlegg.... Masse fortsatt lykke til til dere andre her inne som har blitt gravide, jeg skal ha nytt ferskforsøk i august, starter opp på spray på mens jeg får i juli :) langt regime
Å nei! Det var kjempetrist å lese:( Hadde ikke du også bare spottet? Huff, sender deg en klem❤️

Det var utrolig leit å høre :(
Godt du går på igjen med friskt mot og får starte opp så fort igjen. Håper du klarer å nyte sommerferien og ha fokus på litt andre ting før 'arbeidet' starter igjen <3

10 DPO idag og så og si blenda test, så går nok ikke veien denne gangen. :( Rart enn fortsatt har forhøyet temperatur og andre symptomer uten ha hcg. Har mistet to ganger på rad nå og syns nesten det faktisk er vondere få negativ test enn og miste. :(

10 DPO idag og så og si blenda test, så går nok ikke veien denne gangen. :( Rart enn fortsatt har forhøyet temperatur og andre symptomer uten ha hcg. Har mistet to ganger på rad nå og syns nesten det faktisk er vondere få negativ test enn og miste. :(
Jg var 10 dpo i går og fikk også neg test. Men fikk streng beskjed om at det var for tidlig! Vi har fortsatt en sjans :) klem

10 DPO er altfor tidlig å begynne å teste. Det er et fååååtall som klarer å skimte en strek på denne dagen:) Vent til du er ca. 13 DPO. Kanskje du kan skimte en strek da:) Kanskje! Hvis ikke bør du vente litt til:) Lykke til. Ikke mist motet!:)

Dere som har hatt flere uttak, man leverer ny sædprøve hver gang? Ble ikke nevnt på kontrollen, bare ang premedikasjon.. Ble brått usikker.

Dere som har hatt flere uttak, man leverer ny sædprøve hver gang? Ble ikke nevnt på kontrollen, bare ang premedikasjon.. Ble brått usikker.
Ja, ny sædprøve hver gang:)

Back
Topp