Starbucks
Forumet er livet
Foreløpig den beste månedenMai har virkelig vært en bra måned, har det ikke?![]()
Krysser fingrene for dere som fortsatt ruger.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig den beste månedenMai har virkelig vært en bra måned, har det ikke?![]()
Mai har virkelig vært en bra måned, har det ikke?![]()
Jeg synes det er en veldig bra mndMai har virkelig vært en bra måned, har det ikke?![]()
Da ruger jeg på to egg av beste kvalitet.Hadde ikke trodd begge de befruktede skulle klare seg helt til idag asså
![]()
Gratulerer så mye! Dette skal gå hele veien denne gangDa ruger jeg på to egg av beste kvalitet.Hadde ikke trodd begge de befruktede skulle klare seg helt til idag asså
![]()
Hurra! Gratulerer som gravid!Gratulerer til alle som har fått positive tester! Jeg var innom litt tidligere i mai-tråden, men har ikke vært så aktiv de siste ukene. Fikk satt inn to egg den 13 mai og er GRAVID!! Men klok av skade skal jeg spare feiringen til det har gått noen uker til... Heldigvis er det bare tre uker til første ul, så det blir spennende!
Ellers har jeg tilbragt siste uken innlagt på sykehus pgr av overstimulering, men er på bedringens vei.
Lykke til alle dere som ruger!
Gratulerer så mye!Gratulerer til alle som har fått positive tester! Jeg var innom litt tidligere i mai-tråden, men har ikke vært så aktiv de siste ukene. Fikk satt inn to egg den 13 mai og er GRAVID!! Men klok av skade skal jeg spare feiringen til det har gått noen uker til... Heldigvis er det bare tre uker til første ul, så det blir spennende!
Ellers har jeg tilbragt siste uken innlagt på sykehus pgr av overstimulering, men er på bedringens vei.
Takk! ☺Gratulerer med positive tester du også!!Gratulerer så mye!![]()
![]()

Takk så mye! Krysser fingrene for at du også får drømmen oppfylt!Hurra! Gratulerer som gravid!
Synd du ble så overstimulert, men de tar heldigvis godt vare på oss
Takk så myeTakk så mye! Krysser fingrene for at du også får drømmen oppfylt!Når jeg kom på rette stedet har jeg fått fantastisk hjelp med overstimuleringen heldigvis!
Takk takkTakk! ☺Gratulerer med positive tester du også!!![]()
Gratulerer så mye!Gratulerer til alle som har fått positive tester! Jeg var innom litt tidligere i mai-tråden, men har ikke vært så aktiv de siste ukene. Fikk satt inn to egg den 13 mai og er GRAVID!! Men klok av skade skal jeg spare feiringen til det har gått noen uker til... Heldigvis er det bare tre uker til første ul, så det blir spennende!
TakkGratulerer så mye!Leit å høre om overstimuleringen, håper formen din kommer seg raskt.
Jeg har tappet lungen for væske i åtte dager, og ser ut som jeg er 5 mnd på vei, men det er en liten pris å betale for en dyrbar skatt. 
Takk, skikkelig supermåned, jaTakkGratulerer så mye til deg også! Skikkelig supermåned dette her.
Jeg har tappet lungen for væske i åtte dager, og ser ut som jeg er 5 mnd på vei, men det er en liten pris å betale for en dyrbar skatt.
Men litt sprøtt å ha behov for gravidbukse når man bare er 5+2.. hahaha
![]()
Å neiMistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...
Hun mente hcg var altfor lav til at det var en mulighet, pluss at jeg har blødd siden søndag kveld. Tror hun ba meg ta blodprøven på mandag som et slags endelig svar så jeg ikke skal gå rundt og håpe og lure på om det finnes noen mulighet. Så nå må man jo bare vente.Å neiEr det ingen mulighet for at begge hadde festet seg, og den ene slapp? Huff, stor klem til deg
![]()
Så forferdelig tristHun mente hcg var altfor lav til at det var en mulighet, pluss at jeg har blødd siden søndag kveld. Tror hun ba meg ta blodprøven på mandag som et slags endelig svar så jeg ikke skal gå rundt og håpe og lure på om det finnes noen mulighet. Så nå må man jo bare vente.
Nei nei nei!Mistet. Hadde hcg på 70 på 4+1, men idag på 4+3 (eller 4+4) var den sunket til 58. Så da var det hele over. Inn på mandag og måle på nytt så vi ser at kroppen fikser opp i dette selv. En kortvarig glede...