Innsett i Mai :)

Det er meningen, ja:-) Og det er et godt tegn på at eggene vokser:-) Jeg hadde ikke vondt, men kjente godt at det skjedde noe. Men jeg hadde jo bare fire egg, da.

Takk :)
Jeg kjenner ganske mye egentlig. Blir jo litt redd for overstimulering som jeg leser at man kan få.
Har hatt blodpropp før også, så blir nervøs av den minste ting når jeg putter i meg medisiner/hormoner.

Koselig med flere positive tester her inne!:happy:
Er selv på rugedag 11, men tør ikke teste.. har litt på følelsen at mensen kommer nå(sikkert litt også fordi jeg på de to forrige forsøken fikk jeg mensen på morgen rugedag 12..).. men håper virkelig jeg tar feil....! kanksje teste imorra..:nailbiting:

Håper det bare er preggissymptomer du har. Hvis den har kommet da før, skjønner jeg at du kanskje tenker ekstra på at den kommer i morgen tidlig. Håper for deg <3

Wuhuuu! Nå skjer det saker og ting:)

Ja, må tro det neste døgnet går fort nå :) Det skumle er egentlig at jeg har skikkelig etter eggløsning pupper, noe som virkelig ikke skal være mulig. Hjernen er sikker på at jeg har fått EL selv om det ikke er mulig, og at hele greia ryker.

Ja, må tro det neste døgnet går fort nå :) Det skumle er egentlig at jeg har skikkelig etter eggløsning pupper, noe som virkelig ikke skal være mulig. Hjernen er sikker på at jeg har fått EL selv om det ikke er mulig, og at hele greia ryker.
Kroppen forbereder seg bare. Det er alle medisinene vi tar:)

Takk :)
Jeg kjenner ganske mye egentlig. Blir jo litt redd for overstimulering som jeg leser at man kan få.
Har hatt blodpropp før også, så blir nervøs av den minste ting når jeg putter i meg medisiner/hormoner.
Skjønner godt at du blir urolig. Når skal du på kontroll? Om det er lenge til kan du jo kanskje dra til legen i morgen og få sjekket ifht overstimulering.

Skjønner godt at du blir urolig. Når skal du på kontroll? Om det er lenge til kan du jo kanskje dra til legen i morgen og få sjekket ifht overstimulering.

Har kontroll på torsdag.
Jeg får kontakte Riksen hvis det blir vondere og vondere.

Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.:Heartred. litt sjokkert og utrolig glade:happy::happy: satser på det går bra videre også...! Finere start på 17. mai kunne vi ikke få:)
Så fantastisk!! :D Gratulerer!! Beste 17.mai overraskelsen ever!! :D

Jeg følte meg skikkelig smart i dag da jeg måtte smugle med meg en sprøyte inn på en do hos de vi var på besøk hos (hvor det ikke var lås på døra) for å sette sprøyte i magen under bunaden. Klønete og nervepirrende, men det ble gjort og jeg var litt stolt :) da er det bare 3 sprøytedager til før neste kontroll.

Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.:Heartred. litt sjokkert og utrolig glade:happy::happy: satser på det går bra videre også...! Finere start på 17. mai kunne vi ikke få:)
Gratulerer! :) :) Da fikk dere litt ekstra å feire idag da!:)

Nå kom nervene ja...

Back
Topp