Tusen takkNok en gang Gratulerer så masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkNok en gang Gratulerer så masse![]()
GratulererOg jeg fikk denne nå nettopp, rugedag 10 inkl innsettdagen![]()
Takk, og gratulerer til deg og!!Gratulerer![]()
Og jeg fikk denne nå nettopp, rugedag 10 inkl innsettdagen![]()
Tusen takkTakk, og gratulerer til deg og!!Når blir din termin? Min er 28. januar regnet fra uttak.
Gratulerer så myeI dag, på rugedag 11 fikk jeg denneEndelig fikk jeg bruk for CBD testene jeg bestilte på Ebay for et år siden
![]()
Vis vedlegget 117503
GratulererI dag, på rugedag 11 fikk jeg denneEndelig fikk jeg bruk for CBD testene jeg bestilte på Ebay for et år siden
Vis vedlegget 117503
GratulererOg jeg fikk denne nå nettopp, rugedag 10 inkl innsettdagen![]()

Gratulerer så mye!Og jeg fikk denne nå nettopp, rugedag 10 inkl innsettdagen![]()
Og jeg fikk denne nå nettopp, rugedag 10 inkl innsettdagen![]()
Går helt fint. Jeg satt den 1 time for tidlig heheDa er el.sprøyta satt!! Satte den 15 min for tidlig, men det er ikke noe stress...Nå er jeg klar for mandag!!
Det er meningen, jaNå har jeg tatt sprøyter i 3 dager og kjenner mens-murringer...
Er det meninga?
Kommer det til å bli sterkere mens-smerter fremover mot uttak?
Jeg sliter mye med veldig sterke menssmerter ved mens![]()
Tusen takkGratulerer![]()
Stemmer det! HeheGår helt fint. Jeg satt den 1 time for tidlig hehe![]()
Nei for jeg hadde time når det åpnet, men jeg var først inn av alle på uttakStemmer det! HeheFikk du komme inn litt før eller?
Ja, det skjønner jeg. Man har jo nervene litt uttapå i denne prosessen.Nei for jeg hadde time når det åpnet, men jeg var først inn av alle på uttakVar så lettet jeg for at det gikk bra at jeg begynte å gråte hehe
![]()