Da er el.sprøyta satt!! Satte den 15 min for tidlig, men det er ikke noe stress...Nå er jeg klar for mandag!!
Har også satt min i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er el.sprøyta satt!! Satte den 15 min for tidlig, men det er ikke noe stress...Nå er jeg klar for mandag!!
Det er meningen, jaOg det er et godt tegn på at eggene vokser
Jeg hadde ikke vondt, men kjente godt at det skjedde noe. Men jeg hadde jo bare fire egg, da.
Wuhuuu! Nå skjer det saker og tingHar også satt min i kveldKlokken 21.15
![]()
Koselig med flere positive tester her inne!![]()
Er selv på rugedag 11, men tør ikke teste.. har litt på følelsen at mensen kommer nå(sikkert litt også fordi jeg på de to forrige forsøken fikk jeg mensen på morgen rugedag 12..).. men håper virkelig jeg tar feil....! kanksje teste imorra..![]()
Wuhuuu! Nå skjer det saker og ting![]()
Kroppen forbereder seg bare. Det er alle medisinene vi tarJa, må tro det neste døgnet går fort nåDet skumle er egentlig at jeg har skikkelig etter eggløsning pupper, noe som virkelig ikke skal være mulig. Hjernen er sikker på at jeg har fått EL selv om det ikke er mulig, og at hele greia ryker.
Skjønner godt at du blir urolig. Når skal du på kontroll? Om det er lenge til kan du jo kanskje dra til legen i morgen og få sjekket ifht overstimulering.Takk
Jeg kjenner ganske mye egentlig. Blir jo litt redd for overstimulering som jeg leser at man kan få.
Har hatt blodpropp før også, så blir nervøs av den minste ting når jeg putter i meg medisiner/hormoner.
Skjønner godt at du blir urolig. Når skal du på kontroll? Om det er lenge til kan du jo kanskje dra til legen i morgen og få sjekket ifht overstimulering.
. litt sjokkert og utrolig glade
satser på det går bra videre også...! Finere start på 17. mai kunne vi ikke fåHurra!! Da kommer du også inn på januar, sant?Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
satser på det går bra videre også...! Finere start på 17. mai kunne vi ikke få
![]()
Så herligTurte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
![]()
Så fantastisk!!Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
![]()
Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
![]()
Gratulerer!Turte å ta test på morgen i dag, skikkelig nervøs... men den var jo helt klart POSITIV.. litt sjokkert og utrolig glade
![]()
Nå kom nervene ja...