Jeg fikk jammen positiv test i dag!!Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk jammen positiv test i dag!!Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡
Har ikke svart på hvordan det gikk jo :-o Vi kommer ikke i gang igjen før over sommeren. Og da skal jeg gå på menopur, starte på høyere dose og heller trappe ned.Er så spent på å høre hva de sier i dagHååååper dere får gå i gang igjen ganske kjapt. Klem <3
Stoooor klem til deg <3Jeg fikk mensen i dag, nøyaktig 28 dager etter forrige mens. Så det gikk ikke på mitt første forsøk. Er kjempelei oss, selvfølgelig. Syns det er så leit siden klinikken var så utrolig positive, de sa jo faktisk at det var rart hvis det ikke gikkUansett så må man jo bare se fremover - det kommer flere forsøk. Skal heller søke oss til St. Olavs i stedet for Riksen/Ullevål.
Håper så veldig at jeg kan få FER neste syklus, slik at neste innsett kan bli i slutten av juni.
Skal følge dere her inne frem til teststreken så klart![]()
Jeg fikk mensen i dag, nøyaktig 28 dager etter forrige mens. Så det gikk ikke på mitt første forsøk. Er kjempelei oss, selvfølgelig. Syns det er så leit siden klinikken var så utrolig positive, de sa jo faktisk at det var rart hvis det ikke gikkUansett så må man jo bare se fremover - det kommer flere forsøk. Skal heller søke oss til St. Olavs i stedet for Riksen/Ullevål.
Håper så veldig at jeg kan få FER neste syklus, slik at neste innsett kan bli i slutten av juni.
Så trist VidorraJeg fikk mensen i dag, nøyaktig 28 dager etter forrige mens. Så det gikk ikke på mitt første forsøk. Er kjempelei oss, selvfølgelig. Syns det er så leit siden klinikken var så utrolig positive, de sa jo faktisk at det var rart hvis det ikke gikkUansett så må man jo bare se fremover - det kommer flere forsøk. Skal heller søke oss til St. Olavs i stedet for Riksen/Ullevål.
Så bra at du ser positivt på det, og at dere har en ny plan.Har ikke svart på hvordan det gikk jo :-o Vi kommer ikke i gang igjen før over sommeren. Og da skal jeg gå på menopur, starte på høyere dose og heller trappe ned.Ser positivt på det nå som vi har mye planer med huset og kan fokusere på det i sommer
![]()
Takk Lilla ❤ Kommer til å følge med på dere, blir jo litt knytta til "mai-gruppa"Så bra at du ser positivt på det, og at dere har en ny plan.Håper dere får en fin sommer
![]()
Uff, så leitJeg fikk mensen i dag, nøyaktig 28 dager etter forrige mens. Så det gikk ikke på mitt første forsøk. Er kjempelei oss, selvfølgelig. Syns det er så leit siden klinikken var så utrolig positive, de sa jo faktisk at det var rart hvis det ikke gikkUansett så må man jo bare se fremover - det kommer flere forsøk. Skal heller søke oss til St. Olavs i stedet for Riksen/Ullevål.
Da skal jeg på kontroll idag! Forhåpentligvis siste kontroll før uttak. Har hatt masse el.slim de siste dagene, så kan ikke tenke annet enn at det blir uttak på mandag. Hvis han i det hele tatt finner noen egg daDet er det jo faktisk ingen garanti for...Men jeg krysser fingrene og føler meg nøytral tiø forsøket foreløpig. Kommer sikkert til å grue meg like mye til uttak som jeg alltid gjør, men nå er det snart over for denne gang ihvertfall
![]()
I dag er jeg på rugedag 10 m/innsettdagen, og fikk denne testen:
Vis vedlegget 117354
Dumme meg som ikke sjekket når EL-sprøyta var ute, men testen jeg tok forrige lørdag var like svak som denne. Nå er jeg spent på utviklingen de neste dagene!
Tusen takkKrysser alt jeg har for at det er babystrek og ingen annen strek <3
Det skal være trygt å teste riktig 10 dager etter at du tok el.sprøytaI dag er jeg på rugedag 10 m/innsettdagen, og fikk denne testen:
Vis vedlegget 117354
Dumme meg som ikke sjekket når EL-sprøyta var ute, men testen jeg tok forrige lørdag var like svak som denne. Nå er jeg spent på utviklingen de neste dagene!
Det er en svak, men tydelig rosa strekDet skal være trygt å teste riktig 10 dager etter at du tok el.sprøytaFår ikke opp bildet, men regner med at den er tydelig positiv? Så da hvisker jeg gratulerer jeg.
![]()
I dag er jeg på rugedag 10 m/innsettdagen, og fikk denne testen:
Vis vedlegget 117354
Tusen takk, jeg håper det!OioiDette ser jo veldig lovende ut Lilla! Med tanke på det du har skrevet om datoer i dagboken din, virker det jo som at det bare er meningen at det skal gå nå. Håper testen bare blir sterkere, slik at jeg kan gratulere deg ordentlig
![]()