Innsett i Mai :)

Jeg får ikke vondt av sprøyten. Den er jo pitteliten. Kort og tynn:) Men sliter litt med hodepine nå. Vet ikke om det er kombo spray og sprøyter. Har ikke gått på puregon før og har ikke vært plaget med hodepine de andre gangene. Tror det er puregonen..
Hmmm.... Spent på om jeg får hodepine. Har ganske mye hodepine til vanlig, så vi får se. Kanskje det har motsatt effekt ;)
Setter man sprøyten i magen?

Fått time til samtale i morgen, så da håper jeg å få vite litt om hva de tenker videre og om vi må vente til over sommeren. Følger at vi er i gang og vil fortsette, samtidig som at jeg skjønner om vi må vente til over pga ferie osv. Men har troa på at med god stimulering neste runde så skal det gå! :-)

Selvom det ikke gikk for oss denne gangen, så heier jeg på hver og en av dere her inne! Flotte damer hele gjengen :-)

Er så spent på å høre hva de sier i dag :) Hååååper dere får gå i gang igjen ganske kjapt. Klem <3

Hmmm.... Spent på om jeg får hodepine. Har ganske mye hodepine til vanlig, så vi får se. Kanskje det har motsatt effekt ;)
Setter man sprøyten i magen?
Hvilke medisiner skal du på? Jeg merket ingenting da jeg gikk på menopur eller gonal-f mener jeg å huske. Men det er jo veldig forskjellig. Det er ikke alle som får bivirkninger :):)

Hvilke medisiner skal du på? Jeg merket ingenting da jeg gikk på menopur eller gonal-f mener jeg å huske. Men det er jo veldig forskjellig. Det er ikke alle som får bivirkninger :):)
Jeg vet ikke helt enda hva medisiner jeg får. Hmmm... Håper jeg får noen uten smerter og bivirkninger ;)

Oi! Vanvittig resultat!! håper det går bra!! Krysser fingre :)
Jeg er på dag 1 med sprøyter nå.

Vært på ul i dag og legen så 7 eggposer på ene siden og 1 på andre siden. Og mente at kanskje 1 til kom til å utvikle seg nok. Så da blir det ul igjen på onsdag, så krysser jeg fingrene for uttak på fredag, siden det hadde passet best. Hehe. Ellers blir det ny ul på fredag igjen og uttak på mandag.

Vært på ul i dag og legen så 7 eggposer på ene siden og 1 på andre siden. Og mente at kanskje 1 til kom til å utvikle seg nok. Så da blir det ul igjen på onsdag, så krysser jeg fingrene for uttak på fredag, siden det hadde passet best. Hehe. Ellers blir det ny ul på fredag igjen og uttak på mandag.

Hei! Så flott! :) så i en annen tråd at duogså tilhører st.Olavs. Kan jeg spørre deg hvilket preparat du går på, og evt dosen?:) jeg startet med gonal f 100 ie i dag:)

Da var jeg ruger igjen :) håper virkelig at dette er gullegget, de andre 4 jeg hadde på frys overlevde ikke opptiningen :/

Men dere kloke damer, hvordan er det med festing av egget når man setter det inn 4 dager etter positiv el test ? Det kan vel ikke feste seg 2-3 dager etter innsett eller ??

Så bra at du i hvert fall hadde ett gullegg blant eskimoene:) gratulerer som ruger! Angående festing er jeg usikker, men RedBushTea la inn denne i dagboka mi, det gir en viss pekepinn på utviklingen:

Fra dagen etter 3 dagers innsett.

One: The embryo continues to grow and develop, turning from a 6-8 cell embryo into a morula

Two: The cells of the morula continue to divide, developing into a blastocyst

Three: The blastocyst begins to hatch out of its shell

Four: The blastocyst continues to hatch out of its shell and begins to attach itself to the uterus

Five: The blastocyst attaches deeper into the uterine lining, beginning implantation

Six: Implantation continues

Seven: Implantation is complete, cells that will eventually become the placenta and fetus have begun to develop

Eight: Human chorionic gonadotropin (hCG) starts to enter the blood stream

Nine: Fetal development continues and hCG continues to be secreted

Ten : Fetal development continues and hCG continues to be secreted

Eleven: Levels of hCG are now high enough to detect a pregnancy

Hei! Så flott! :) så i en annen tråd at duogså tilhører st.Olavs. Kan jeg spørre deg hvilket preparat du går på, og evt dosen?:) jeg startet med gonal f 100 ie i dag:)

Jeg står på 150ie gonal-f og 0,25 mg (?) med orgalutran, som jeg startet med på dag 5 etter jeg startet med gonal-f.

Bør man være total avholdende fra alkohol i prøvetiden? Eller er det greit å ta en øl en kveld i blandt?

Bør man være total avholdende fra alkohol i prøvetiden? Eller er det greit å ta en øl en kveld i blandt?
Tror det er litt forskjellig, jeg drakk litt da jeg gikk på spray, men ingen ting etter at jeg startet på sprøyter. Det har kommet en del godt alkoholfritt øl, så har drukket det istedet. Selv om det er noe spesielt med et glass rødvin til en god lørdagsmiddag :) tror man må føle litt på det selv, jeg har ønsket meg dette så lenge, så følte at alkoholfritt var riktig for meg fra sprøytestart.

Jeg tok to små øl helgen før uttak. Etter uttak har jeg selvsagt holdt meg unna. Neste gang skal jeg ikke ta noen.

Back
Topp