Innsett i Mai :)

var visst 28! egg ved uttak :)
23 stk befruktet! 2 til frys i dag og resten skal utvikle seg til blastocyst til lørdag
og fryser resten da :) får vite hvor mange på mandag :)
Shit!!! Det er jo helt utrolig bra!! Lykke til:):)

Hvordan gikk det i dag? :)

Blir uttak på mandag og innsett på onsdag :) de var ikke helt der de ønsket enda, så hun trodde de ville ha bedre av å vente til mandag, enn å hente de på fredag. Så får kanskje de som er halv greie i størrelsen tid til å få bra størrelse. Hun sa noe om at 6 var grei størrelse, 15 midt i mellom og 13 små.

Blir uttak på mandag og innsett på onsdag :) de var ikke helt der de ønsket enda, så hun trodde de ville ha bedre av å vente til mandag, enn å hente de på fredag. Så får kanskje de som er halv greie i størrelsen tid til å få bra størrelse. Hun sa noe om at 6 var grei størrelse, 15 midt i mellom og 13 små.
Jeg tipper jeg også skal ha uttak på mandag :) Da er eggene dine store og fine vøtt:)

Da er første sprøyte satt. Endelig skjer det noe :D
Så tøff du er! :)
Har du kort protokoll? Jeg skal starte med sprøyter i morgen og er ganske så spent.

Har du kort protokoll? Jeg skal starte med sprøyter i morgen og er ganske så spent.

Lykke til med sprøytestart, da :) dette blir Bra!

Jeg fikk jammen positiv test i dag!!:D Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡

Jeg begynte på spray syklusdag 1, så jeg har gått på spray 13 dager før sprøytestart igår. :)

Sprøyten er ikke noe grue seg til. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk. Sprøyten gjør ikke vondt, men det er lissom feil stikke seg selv. Sperrer litt oppi hodet. hehe. Men som sagt, det gjør ikke noe vondt. Lykke til med sprøytestart. :)

Jeg fikk jammen positiv test i dag!!:D Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡

Hurra!! :D gratulerer så mye!

Da er første dose Bemfola sprøyte satt. Ekkelt, men ikke så vondt :) Jeg overlevde :p
Så blir det kontroll neste torsdag.

Back
Topp