ønsker*magetroll<3
Forelsket i forumet
Hvordan gikk det i dag?Andre ul, var der på mandag for første. Hun vi var hos sa at det ble uttak enten fredag eller mandag, og om eggene ikke er modne nok i dag, så blir det ny ul på fredag og uttak mandag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det i dag?Andre ul, var der på mandag for første. Hun vi var hos sa at det ble uttak enten fredag eller mandag, og om eggene ikke er modne nok i dag, så blir det ny ul på fredag og uttak mandag.
Fantastisk resultatvar visst 28! egg ved uttak
23 stk befruktet! 2 til frys i dag og resten skal utvikle seg til blastocyst til lørdag
og fryser resten dafår vite hvor mange på mandag
![]()
Shit!!! Det er jo helt utrolig bra!! Lykke tilvar visst 28! egg ved uttak
23 stk befruktet! 2 til frys i dag og resten skal utvikle seg til blastocyst til lørdag
![]()
var visst 28! egg ved uttak
![]()
Alle 8 eggene jeg fikk ut igår ble befruktet ♡♡♡♡♡ Innsett Fredag kl 11. Jeg er overlykkelig nå ♡♡♡♡
Hvordan gikk det i dag?![]()
Jeg tipper jeg også skal ha uttak på mandagBlir uttak på mandag og innsett på onsdagde var ikke helt der de ønsket enda, så hun trodde de ville ha bedre av å vente til mandag, enn å hente de på fredag. Så får kanskje de som er halv greie i størrelsen tid til å få bra størrelse. Hun sa noe om at 6 var grei størrelse, 15 midt i mellom og 13 små.
Så tøff du er!Da er første sprøyte satt. Endelig skjer det noe![]()
Så tøff du er!![]()
Har du kort protokoll? Jeg skal starte med sprøyter i morgen og er ganske så spent.
Så tøff du er!
Har du kort protokoll? Jeg skal starte med sprøyter i morgen og er ganske så spent.
Jeg fikk jammen positiv test i dag!!Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡
Gratulerer så mye! Når var det du fikk satt inn egg igjen?Jeg fikk jammen positiv test i dag!!Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡
Jeg fikk jammen positiv test i dag!!Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡
Tusen takkGratulerer så mye! Når var det du fikk satt inn egg igjen?
Så bra at du er i gangDa er første dose Bemfola sprøyte satt. Ekkelt, men ikke så vondtJeg overlevde
Så blir det kontroll neste torsdag.
Gratulerer så myeJeg fikk jammen positiv test i dag!!Det hadde jeg aldri tørt å håpe på, for jeg har absolutt ikke noe symptomer! Nå krysser vi fingrene for at spiren klorer seg fast i 9 måneder♡