Innsett i Mai :)

Jeg tok to små øl helgen før uttak. Etter uttak har jeg selvsagt holdt meg unna. Neste gang skal jeg ikke ta noen.
Tror det er litt forskjellig, jeg drakk litt da jeg gikk på spray, men ingen ting etter at jeg startet på sprøyter. Det har kommet en del godt alkoholfritt øl, så har drukket det istedet. Selv om det er noe spesielt med et glass rødvin til en god lørdagsmiddag :) tror man må føle litt på det selv, jeg har ønsket meg dette så lenge, så følte at alkoholfritt var riktig for meg fra sprøytestart.

Takk for svar :)
Jeg drikker ikke mye eller ofte altså. Men hadde vært så godt med en øl til grillmaten.
Men jeg tror jeg skal være ytterst forsiktig og heller bare ta en liten slurk av sambo sin øl om jeg får lyst på.

Jeg er også invitert på poker-kveld, og de maste så mye så jeg sa ja til å komme. Sambo skal dit og. Det er uka før uttak/innsett. Tror jeg heller får 'fake' syk den dagen... Og bli hjemme

Hvordan har det gått med dere som hadde uttak i går?

Jeg har ikke hørt noe, regner med det er for alle skal fryses.. Vet de skal fryse to i morgen og resten på lørdag når de er blastocyst eller hva det heter :) regner med svar i morgen :)

Ny ul igjen i dag, så kryss fingrene for at eggene mine er klare til uttak på fredag, jenter :)
Hvordan gjør de det forresten om det blir uttak på fredag, i forhold til å vite hvordan det går med befruktning og sånt? Og på hvilken dag etter uttak bruker St. Olav å ha innsett som regel?

Ny ul igjen i dag, så kryss fingrene for at eggene mine er klare til uttak på fredag, jenter :)
Hvordan gjør de det forresten om det blir uttak på fredag, i forhold til å vite hvordan det går med befruktning og sånt? Og på hvilken dag etter uttak bruker St. Olav å ha innsett som regel?

Jeg forsto d sånn at st olavs ikke har uttak på fredag fordi de alltid setter inn 2 dager etter uttak. Garanterer ikke, men jeg forsto de slik fordi de sa at dersom de ikke fikk til uttak på onsdag ble det for seint før helga...
Jeg var inn på ul tirsdag slik som deg. Er det første ul din?

Jeg forsto d sånn at st olavs ikke har uttak på fredag fordi de alltid setter inn 2 dager etter uttak. Garanterer ikke, men jeg forsto de slik fordi de sa at dersom de ikke fikk til uttak på onsdag ble det for seint før helga...
Jeg var inn på ul tirsdag slik som deg. Er det første ul din?

Andre ul, var der på mandag for første. Hun vi var hos sa at det ble uttak enten fredag eller mandag, og om eggene ikke er modne nok i dag, så blir det ny ul på fredag og uttak mandag.

Krysser fingre og tær!!:)

Hurraaaaa!!!

Back
Topp