8 egg fikk jeg ut idag ♡
Det var flott det. Håper du får en hyggelig telefon i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 egg fikk jeg ut idag ♡
Håper jeg også ♡Det var flott det. Håper du får en hyggelig telefon i morgen![]()
Jeg tok to små øl helgen før uttak. Etter uttak har jeg selvsagt holdt meg unna. Neste gang skal jeg ikke ta noen.
Tror det er litt forskjellig, jeg drakk litt da jeg gikk på spray, men ingen ting etter at jeg startet på sprøyter. Det har kommet en del godt alkoholfritt øl, så har drukket det istedet. Selv om det er noe spesielt med et glass rødvin til en god lørdagsmiddagtror man må føle litt på det selv, jeg har ønsket meg dette så lenge, så følte at alkoholfritt var riktig for meg fra sprøytestart.
Så mange!8 egg fikk jeg ut idag ♡
Det hadde vært en drøm ♡ Gleder meg til tlf i morgenSå mange!![]()
Håper du får mange på frys og ett gullegg i magen![]()
Tok ut hele 27!! Egg ved uttak i dag blir spennende å se hvor mange de fryser til slutt
Ny ul igjen i dag, så kryss fingrene for at eggene mine er klare til uttak på fredag, jenter![]()
Hvordan gjør de det forresten om det blir uttak på fredag, i forhold til å vite hvordan det går med befruktning og sånt? Og på hvilken dag etter uttak bruker St. Olav å ha innsett som regel?
Jeg forsto d sånn at st olavs ikke har uttak på fredag fordi de alltid setter inn 2 dager etter uttak. Garanterer ikke, men jeg forsto de slik fordi de sa at dersom de ikke fikk til uttak på onsdag ble det for seint før helga...
Jeg var inn på ul tirsdag slik som deg. Er det første ul din?
Alle 8 eggene jeg fikk ut igår ble befruktet ♡♡♡♡♡ Innsett Fredag kl 11. Jeg er overlykkelig nå ♡♡♡♡
Aldri hørt noen vakrere ord i mitt liv ❤ Ja snart ruger. Fy Søren for en Lykke følelse ❤For en fantastisk beskjed å fåHerlig! Gratulerer. Snaaart ruger du.
Det var et fantastisk resultatvar visst 28! egg ved uttak
23 stk befruktet! 2 til frys i dag og resten skal utvikle seg til blastocyst til lørdag
og fryser resten dafår vite hvor mange på mandag
![]()
gratulerer 
Hadde ikke trodd at så mange ble befruktet! Så håper at mange overlever til lørdagDet var et fantastisk resultatgratulerer
![]()